;
coinex

آپدیت بازی GTA Online به زودی منتشر می شود

اخیرا راکستار تاریخ انتشار آپدیت بازی GTA Online را اعلام نموده است. به‌روز رسانی The Criminal Enterprises این بازی نیز به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

Grand Theft Auto Online یک بازی آنلاین چند نفره است که در سبک اکشن و ماجراجویی برای کنسول‌های نسل هفتم، هشتم و حالا نهم نیز منتشر شده است. از زمان عرضه این بازی به‌عنوان بخشی از GTA V به‌روز رسانی‌های متعددی برای آن منتشر شده است. GTA Online با داشتن سبک جهان باز به گیمرها اجازه می‌دهد تا آزادانه در سان آندریاس که شامل حومه شهر و شهر خیالی لس سانتوس (بر اساس لس آنجلس ساخته شده است) بچرخند.

بازیکنان در این عنوان کنترل قهرمانی را به‌‌دست گرفته و با پیشروی در بازی او را تبدیل به یک جنایتکاری قدرتمند می‌کنند که در تلاش است برای خود یک امپراتوری بسازد و تمامی امور را زیر نظر خود بگیرد. Grand Theft Auto Online دارای رویدادهای جانبی مختلفی است که بازیکنان با انجام آن‌ها پول بدست می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

آپدیت بازی GTA Online به زودی منتشر می‌شود

این روزها راکستار انتشار به‌روز رسانی‌های Red Dead Online را جهت تمرکز تمامی تیم‌ها بر روی ساخت نسخه بعدی GTA به تعویق انداخته است، اما همچنان به ارائه آپدیت بازی GTA Online ادامه می‌دهد.

در حال حاضر آخرین به‌روز رسانی که قرار است در تاریخ 26 ژوئیه (4 مرداد) منتشر شود، The Criminal Enterprises است و به‌طور قابل توجهی مشاغل جنایی را گسترش می‌دهد. این آپدیت همراه با ماموریت‌ها و ارتقاهای جدید، ماموریت‌های قراردادی جدیدی را نیز اضافه می‌کند که بازیکنان عاملان IAA می‌شوند.

آپدیت بازی GTA Online همراه با افزایش پرداخت‌ها، حالت‌های جدید، وسایل نقلیه و رویدادهای ویژه‌ای نیز در طول تابستان ادامه خواهد داشت. اما شاید بزرگترین تغییر، انجام تمام فعالیت‌های تجاری صرف نظر از این‌که کدام یک از مشاغل جنایی انتخاب شده است، به‌صورت خصوصی باشد.

آپدیت بازی GTA Online به زودی منتشر می شود

مدیران یک رسیدگی کننده به کارمندان دریافت می‌کنند. دو منبع جدید از محصولات ویژه نیز به Source Mission اضافه خواهد شد. موتور سوارانی که مدیر کلوپ موتور سواری هستند و فروشگاه‌های سفارشی در کلوپ‌های خود دارند، با این آپدیت از این به بعد قادر خواهند بود که موتورهای مشتریان خود را تغییر دهند. (Modify کنند)

Gunrunner ها ماموریت‌های روزانه می‌گیرند تا به Ammu-Nation تحویل داده و مقداری پول نقد اضافی بدست آورند. همچنین با آپدیت بازی GTA Online دو ماموریت تدارکاتی جدید نیز دریافت می‌کنند. مالکان کلوپ‌ها هم دو ماموریت جدید مدیریت کلوپ به دست خواهند آورد و می‌توانند برای ماموریت‌های تهیه کالا برای انبار با Yohan صحبت کنند.

موارد بیشتری از جمله افزایش پرداخت برای Heistهای اصلی و The Doomsday Heists به همراه افزایش پرداخت برای حالت‌های مسابقه وجود دارد. منتظر جزئیات بیشتر در راستای انتشار این به‌روز رسانی باشید. به‌روز رسانی The Criminal Enterprises برای بازی GTA Online در تاریخ 26 ژوئیه (4 مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

شما هم تجربه بازی GTA Online را دارید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر