;
coinex

تریلر جدید بازی ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings: Gollum) منتشر شد [+ویدیو]

بازی ارباب حلقه‌ها یکی از مورد انتظارترین بازی‌های عناوین امسال است. حالا کمپانی سازنده تریلر جدید بازی ارباب حلقه ها را منتشر کرده است.

یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ماجرایی و اکشن بازی ارباب حلقه ها: گالوم (The Lord of the Rings: Gollum) است که چندین سال از معرفی آن گذشته و حالا بالخره قرار است شاهد عرضه آن باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تریلر جدید بازی ارباب حلقه ها

تریلر جدید بازی ارباب حلقه ها منتشر شد

گویا بازی ارباب حلقه‌ها روی مخفی کاری تمرکز دارد ولی نمی‌توان به طور کامل از سیستم مبارزات بازی توضیح داد. از این رو برای طرفداران سوال شده که آیا این بازی اصلا سیستم مبارزات دارد؟ استودیو Daedalic Entertainment در پاسخ به این سوال بیان کرد:‌

در حالی که گالوم ممکن است یک مبارز نباشد، بعید نیست که او یک دشمنِ بی دقت را در صورت بروز فرصت ترور کند. او دشمنان را به روش‌های خلاقانه‌ و شرورانه‌تری از بین می‌برد.

آنطور که پیداست این توسعه دهنده زمانی را صرف طراحی سیستم مبارزات نکرده و این شخصیت توانایی مبارزه با دشمنان سرسخت سرزمین میانه را ندارد. یکی از اعضای استودیو Daedalic در این زمینه گفته بود:

دوباره شروع کردن یک بخش از بازی به خاطر یک حرکت اشتباه یا روبه‌رو شدن با یک اورک، آنی خواهد بود. ما از بازیکنان می‌خواهیم که راه و روش‌های مختلف را آزمایش کنند و خوشبختانه در این مسیر، حافظه‌های SSD یک مانع بزرگ را از سر ما برمی‌دارد.

بازی مخفی‌کاری The Lord of the Rings: Gollum که بر اساس ارباب حلقه‌ها ساخته شده در تاریخ 1 سپتامبر 2022 مقارن با دهم شهریور برای پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. در ادامه تریلر بازی The Lord of the Rings را ببینید:

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر جدید بازی ارباب حلقه ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر