;
coinex

تولید بازی Black Panther توسط EA تایید شد

همانطور که می‌دانید Black Panther یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده. حال گویا تولید بازی Black Panther توسط EA تایید شده است.

چندی پیش جف گراب از ساخت اثری منحصر به فرد از دنیای اکشن بر پایه‌ی شخصیت Black Panther مارول خبر داد و اطلاعات بسیاری از این پروژه را به اشتراک گذاشت. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی جذاب توسط کمپانی بزرگ الکترونیک آرتس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

بازی Black Panther

در آخرین اخبار منتشر شده، جف گراب که یکی از مهمترین خبرنگاران صنعت بازی به حساب می‌آید، از توسعه‌ی اثری داستان‌محور، اکشن و جهان‌باز (Open World) با محوریت شخصیت بلک پنتر (Black Panther) خبر داد.

گویا قرار است این بازی منحصر به فرد در استودیویی تازه‌ تأسیس به‌ریاست کوین استفنز (Kevin Stephens) که پیش‌تر ریاست تیم Monolith Productions را بر عهده داشت، ساخته و از طریق EA منتشر شود.

بازی Black Panther
بازی پلنگ سیاه / بازی بلک پانتر

همچنین باید گفت که این اثر فوق العاده، یک بازی بسیار بزرگ خواهد بود که هرگز از مولفه‌های لایو-سرویس بهره نمی‌برد. به‌گزارش جف گراب، این محصول به‌دنبال موفقیت بازی Starwars Jedi: Fallen Order چراع سبز تولید را از EA گرفته است.

گراب ادعا می‌کند که در بازی بلک پنتر، بازیکنان کنترل شخصیتی را به‌دست می‌گیرند که در پی مرگ بلک پنتر قبلی، می‌خواهد با تمرین و تلاش این عنوان را به‌دست آورده و به‌ پلنگ سیاه جدید واکاندا تبدیل شود. به طور کلی هنوز اطلاعات کاملی از بازی Black Panther به دست نرسیده و باید منتظر معرفی رسمی این بازی باشیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازی Black Panther چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مزخرف ترین کاراکتر همین هستش
    اخه مگه این هم ارزش این همه هزینه و بازی ساختن داره؟

    پاسخ