;
coinex

درگیری و فحاشی امیر تتلو به سحر قریشی [+عکس]

فحاشی امیر تتلو به سحر قریشی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

امیر تتلو با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن فحاشی به سحر قریشی، او را پرستو عنوان کرد.

تتلو هرچند بارها از سحر قریشی ناراحت شده است اما همچنان رابطه آنها دوام دارد و در استوری های سحر قریشی کارهای تتلو تبلیغ می شود. به تازگی عکسی از امیر تتلو در فضای مجازی اینستاگرام منتشر شده است که در آن توهین به سحر قریشی به شکل شدیدی خبرساز شده است.

فحاشی امیر تتلو به سحر قریشی ؛ تتلو به سیم آخر زد! [+عکس]

پس از انتشار عکس اولین تتوی سحرقریشی به سبک تتلو، واکنش های زیادی را در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام داشته است. چند وقتی از شروع عاشقانه رابطه تتلو با سحر قریشی نگذشته که این بار شاهد انتشار عکسی منتسب به خالکوبی سحرقریشی در اینستاگرام را شاهد بودیم. پس از انکار خانم بازیگر از رابطه‌اش با تتلو ویدیوهایی منتشر شد که این ادعا خانم بازیگر را رد می‌کرد.

خواننده ایرانی مقیم ترکیه با الفاظ رکیکی سحر قریشی را خطاب قرار داد و تاکید کرد که بازیگر زن سابق سینمای ایران آرامش و تمرکز را از او گرفته است.

تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد. امیر تتلو پیش تر توهین بی شرمانه ای به سحر قریشی کرده بود.

عکس متن منتشره امیر تتلو و فحاشی او به سحر قریشی و متهم کردن خانم بازیگر به پرستو بودن در اینستاگرام منتشر شده است. عکس زیر را مشاهده کنید:

فحاشی امیر تتلو به سحر قریشی ؛ تتلو به سیم آخر زد! [+عکس]

امیر تتلو مدت‌هاست که یکی از پر حاشیه‌ترین خوانندگان ایرانی است که در ترکیه زندگی می‌کند. او با گذاشتن عکس جدید سحر قریشی با امیر تتلو در اینستاگرام تتلو جنجال دیگری به پا کرد.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    افسوس سحر قریشی که بی شوهری طاقت نیاوردی و تتلو را انتخاب کردی

    پاسخ