;
coinex

لحظه زایمان بهاره رهنما در بیمارستان [+فیلم لورفته]

لحظه زایمان بهاره رهنما در بیمارستان در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

بهاره  رهنما به مناسبت تولد دخترش پریا ویدیوی در بیمارستان و لحظه بدنیا آمدنش ذر اتاق عمل را منتشر کرد و بعد از گذاشتن استوری بهاره رهنما آقای پیمان قاسم خانی همسر اول بهاره رهنما و پدر پریا ایشان هم همان استوری و لحظه بدنبا آمدن دخترش را در پست اینستا گرامش گذاشت و همه کاربران را شوکه کرد.

بهاره رهنما با انتشار یک فیلم از لحظه زایمان خود در اینستاگرام جنجال به پا کرد. بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران از ازدواج اول خود با پیمان قاسم خانی یک بچه دختر دارد. دو روز قبل بود که بهاره رهنما، ویدیویی از زمان بارداری دخترش پریا قاسم‌‎خانی منتشر کرد. ویدیویی که طبق گفته خودش بخشی از مستند او درباره مادران ایرانی است که قرار است بزودی اکران شود. انتشار این ویدیو باعث شد تا برخی شایعه زایمان مجدد او را منتشر کنند.

او به مناسبت تولد دخترش پریا ویدیوی در بیمارستان و لحظه بدنیا آمدنش در اتاق عمل در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

لحظه زایمان بهاره رهنما در بیمارستان [+فیلم +18 لورفته]

روز گذشته بود که برخی رسانه‌های داخلی مدعی شدند که بهاره رهنما دوباره عمل زایمان انجام داده و صاحب فرزندی شده است. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ویدیو مربوط به بیست و چهار سال قبل است و زایمان دوباره بهاره رهنما صرفا یک شایعه از سوی فیک نیوزها است.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

به مناسبت تولد دخترش ویدیوی به دنیا آمدنش را منتشر کرد من برای او نوشت مهمترین دستاورد همه عمرم همین بوده مرداد ۱۳۷۷ مادر تو شدم همین خانم رهنما در لایو اینستاگرامی خودش خبر ازدواج سومش را تکذیب کرد. انتشار این ویدئو باعث شد تا برخی شایعه زایمان مجدد او را منتشر کنند. اما با این وجود بهاره رهنما هنوز به این شایعات واکنشی نشان نداده است.

لحظه زایمان بهاره رهنما در بیمارستان [فیلم +18 لورفته]

تایید طلاق بهاره رهنما از امیر خسرو عباسی

در طول ماه‌های گذشته بار‌ها بخشی از رسانه‌ها و کاربران مدعی طلاق بهاره رهنما از امیر خسرو عباسی همسر دوم اش شدند. ازدواجی که سال ۱۳۹۶ به وقوع پیوسته بود. اما هیچ گاه بهاره رهنما به شکل رسمی این موضوع را تایید نکرد. ولی در نهایت بهاره رهنما تصمیم به رسانه‌ای کردن این موضوع گرفت و در یک برنامه زنده اینستاگرامی موضوع طلاق از امیر خسرو عباسی را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    همه کارهامون درسته فیلم زایمان این خمپاره هم شده نقل مجلس خجالتم نمیکشن انگار فقط اینا ادمن

    پاسخ

    یه بچه شتر زشت عین خودش زاییده

    پاسخ