;
coinex

برگزاری یوگای مختلط در ایران مال با لباس‌های بدن نما [+فیلم های +18]

ورزش همگانی مختلط در ایران مال در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در پی انتشار فیلم ورزش مختلط در ایران مال این مرکز در اطلاعیه ای به این حواشی پاسخ داد. در اطلاعیه این مرکز تجاری آمده است:در پی انتشار فیلمی از ورزش گروهی در ایران‌مال که ماه پیش خارج از ساعت کار این مجموعه چندمنظوره تولید و موجب واکنش و انتقاد گروهی از دلسوزان فرهنگی کشور شد، به اطلاع می‌رساند که این ‌ویدیو متعلق به یک‌ماه پیش است که به دلیل عدم پایبندی مجری خصوصی طرح به حساسیت‌های مدیریت فرهنگی مجموعه، سبب قطع همکاری و برخورد با مدیر مربوطه گردید.

فیلم منتشر شده از ورزش همگانی مختلط در ایران مال و آقازاده های لاکچری در این مجموعه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

ورزش همگانی مختلط در ایران مال با لباس‌های چسبان

ایران‌مال که با نام بازار بزرگ ایران شناخته میشود در غرب تهران واقع شده است در این بازار همه امکانات تفریحی و ورزشی و تجاری وجود دارد که مهمترین آنها ۲ هتل پنج ستاره میباشد این بازار در  اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با انتقاد از انتشار تصاویر مربوط به انجام یوگا با حضور شماری از شهروندان این کشور در یک متجمع ورزشی گفت: اماکن ورزشی ایرانمال تا زمان صدور مجوز و تعهد به اجرای قانون پلمب شده است. اگر قرار باشد برخورد قانونی با مسئولین برگزاری همایش اخیر صورت بگیرد در این زمینه مراجع ذی صلاح باید تصمیمات لازم را اخذ کنند و اداره کل دخالتی ندارد.

در فیلمی که از مجتمع ایران‌ مال در فضای مجازی پخش شد، نشان می دهد که در آن تعدادی زن و مرد با پوشش و لباس های چسب و بدن نما و به صورت مختلط اقدام به ورزش یوگا می‌کردند که در ویدئوی زیر ببینید:

در این ویدیو برخی آقازاده ها بدون درنظر گرفتن عرف و شرع حاکم بر جامعه به صورت مختلط حرکات عجیب و غریبی با عنوان «ورزش گروهی» انجام می دهند که به هرچه به جز ورزش شباهت دارد.

فیلم دوم  را در ادامه تماشا کنید:

بخش ورزشی ایران مال پلمپ شد

در پی انتشار فیلمی از مجموعه ورزشی ایران‌مال در شبکه‌های اجتماعی که در آن زنان و مردان به‌صورت «مختلط» در حال انجام یوگا بودند، برخی از بخش‌های این مجموعه پلمب شد. به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران، واحدهای باشگاه بیلیارد لوتوس و بولینگ گلکسی در این مجموعه ورزشی و با هماهنگی سازمان ورزش و جوانان بلافاصله پلمب شد.

همزمان با بالاگرفتن حساسیت‌ها به موضوع حجاب و تشدید برخوردها با به اصطلاح «هنجارشکنان» انتشار تصاویری از ورزش دسته جمعی زنان و مردان در مجتمع «ایران مال» تهران، منجر به پلمپ بخش ورزشی این مرکز خرید شده است.

ورزش همگانی مختلط در ایران مال با لباس‌های چسبان [+فیلم]

این اقدام به دستور اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شده و دلیل آن هم «فعالیت ورزشی مختلط و هنجارشکنی» اعلام شده است. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفته این مجموعه ورزشی تا زمان تعهد مدیران آن به «رعایت قانون» بسته خواهد ماند.

نادر مرادی برگزاری جلسات ورزشی مختلط را از جمله «اقدامات هنجارشکنانه» در حوزه اصناف و اماکن خواند و افزود که «دو نفر از عاملان اصلی» برگزاری این تمرینات تحویل مرجع قضایی شدند. به نظر می‌رسد برون سپاری بسیاری از بخش‌های خدماتی این مجموعه به دلیل عدم توانایی کافی در اداره آنها، باعث بروز این حواشی شده است اما این موضوع هم نمی‌تواند قصور مالکان اصلی را نفی کند.

در این میان سکوت علی انصاری موسس و مالک اصلی و پرآوازه این مجموعه و سایر مدیران ایران مال هم در نوع خود جالب است. ایران مال که یکی از بزرگترین پروژه های ساخت و ساز و تجاری در تاریخ عمرانی کشور و حتی طبق برخی ادعاها بزرگترین بازار سرپوشیده دنیاست، از لحاظ حجم تخلفات شهرسازی رکورد تازه ای برپا کرد، اما تنها ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرداری جریمه پرداخت کرد!

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (280 نظر)

    جهان سوم جاییست که مردم به جای آنکه بفکر آزادی ذهن باشند، بفکر آزادی جسم هستند!!!

    با این کارها تنها یک مشکل بزرگ دیگه به مشکلات کشورمون اضافه می شه.. ایکاش این رو میفهمیدن!
    اینها عقیده ندارند.. فقط عقده دارند.. اینها خودشون و مملکت رو به نابودی می کشونن، خواسته یا ناخواسته!!!
    امیدواریم که پیگیری بشه این جور بساط از ایرانمون جمع بشه…

    پاسخ

    خدا به زن جذابیتهای زنانه داده اگه قرار بور اونهارو زیر چادر قایم کنیم اصلا اون رو نمیداد خدا جذابیت رو داده در کنارش عقل هم داده هر کسی صلاح خود رو خودش میدونه من یا شما کی باشیم که بخواهیم واسه خانومای محترم تعیین و تکلیف کنیم این طرز فکر به شما تحمیل شده یه روزی میرسه که آخوندها بخاطر حفظ نظام حجاب رو آزاد میکنن اونوقت شما میمونید با کلاهی که سرتون رفنه

    پاسخ

    اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات از انسانها متمدنترند . باید یک فرقی بین الاغ و انسان باشه.

    پاسخ

    دارن ورزش می کنند. کار خیلی خوب و بجایی دارن انجام میدن . به افراد مریض و کمبودی و عقده ای هم هیچگونه ربطی نداره
    خاک عالم بر سر اون عقب مونده هایی که میخوان مانع آزادی و زندگی طبیعی بقیه انسانها بشن.
    دویست تا کشور تو دنیا هست که فقط تو دوتا مملکت عقب مونده یعنی اینجا و طالبان تحجر و حجاب اجباری وجود داره.
    عقل سلیم بروشنی میگه که: طبیعی و عاقلانه و سالم زندگی کردن مانند اکثریت غالب ممالک دنیا هست که عدالت اجتماعی و آزادی های فردی ارزش محسوب میشه. دوران تحجر و قرون وسطایی تموم شده و لازمه که هر چه زودتر تو ایران هم به زباله دان تاریخ انداخته بشه

    پاسخ

    اشکان ایران مال بابای تو نیست که.نوبت هرررری خودت هم میرسه.خیلی دلت میخاد همه برن و امثال تو دربست بمونید و با خیال راحت ایرانو نابود کنید؟خوابشو ببینی

    پاسخ

    همش واسه خود نمایی….بس کنید دیگه آبروی ایران رو بردین.خدا لعنت کنه همتون رو که فقط فساد و بی بند وباری رو رواج میدین،هرزه ها.شما مثل ای سلبریتی های دوهزاری فقط آب به آسیاب دشمن میریزین…..بخدا قانون باید چوب تو آستین همتون بکنه.بی شرفها

    پاسخ

    توی هر چیزی ناخالصی وجود داره بهتر ناخالصی ها جدا بشن آدم هایی که عزت نفس پایینی دارند.

    پاسخ

    هر مرد با غیرتی از بی حجابی و بدحجابی و فساد در جامعه ناراحته و هر مرد بی بندوباری مخالف حجاب هست که راه برای فساد و چشم چرانی اش باز باشه. این خیلی واضحه

    پاسخ

    تازه زن های با حیا و عفت هم از بد حجابی بدشون می آید. زمان رضا شاه به اجبار چادر ها را برمیداشتند اما خیلی ها مقاومت کردند. و فرزندان همین زنها در 8 سال جنگ یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

    پاسخ

    حالا هر چی مرد هیز و بی اخلاق و هر چی زنگ فاسده از اینها طرفداری می کنه و کمپین راه می اندازه.

    پاسخ

    همه شمادرباره باحجابی وقانون حرف می زنیدچرا کسی درباره ارزش عقیده حرف نمی زنه ؟؟؟ آدمی که نتونه برا خودش زندگی کنه خدا چرا به وجودش آورد؟؟من چرا باید بخاطرمردا خودمو چادر پیچ کنم که اوناگناه نکنن اتفاقا اونا باید جلوی چشمای هیزشونو که من اذیت نشم

    لطفا به حجاب و بی حجابی زنا گیر ندید
    کمتر ازارشون بدین

    #زندگی_خودمه_بتوچه

    پاسخ

    کار خاصی انجام ندادن
    مگه اسمشو جمهوری اسلامی نگذاشتن
    حجاب تو قرآن اختیاری اعلام شده اما به ورزش سفارش ویژه شده

    پاسخ

    واقعا متاسفم برای شرکت کننده های تو این جمع ببینم خواهر و مادر خودشونم میارن یوگا یا فقط دوست دارن بقیه بیارن.اگر این کثافت کاری جمع نشه واقعا متاسفم

    پاسخ

    دوستان کسانی که این همه فشار رو به این مردم تحمیل کردن و حتی دارو که مستقیم با جون انسان سروکار داره رو تحریم میکنن و حتی یه کلمه به این قضیه اعتراضی ندارن و فقط حجاب و حق و حقوق خانم ها براشون مهم شده یه کم جای تعجب داره یعنی واقعا آنقدر سر کردن یک روسری سخته و برای بشریت مضر که این همه بولد شده و براش هزینه میکنن و مردم رو به جان هم انداخته ?مواظب باشیم بازیچه دست یه سری سو استفاده کننده نشیم
    انها دلشون به حال ما نسوخته

    پاسخ

    لطفاً با افکار قدیمیمون مریض نباشیم!!!

    پاسخ