;
coinex

خرید و فروش خانه در لندن با ارز دیجیتال!

به نظر می‌رسد بازار خرید و فروش خانه در لندن با ارز دیجیتال در حال گسترش است چراکه یک موسسه املاک، آپارتمانی را برای خرید با رمزارز فهرست کرده است.

سرویس Bazaars یک بازار همتا به همتا است که امکان داد و ستد کالا و دیگر دارایی‌های ارزشمند با رمزارزها را برای افراد و کاربرانش فراهم می‌کند. این سرویس اخیرا یک آپارتمان گرانقیمت چند میلیون دلاری در منطقه اعیانی نایتزبریج لندن را برای خرید با ارز دیجیتال فهرست کرده است!

بیشتر بخوانید: آینده شیبا اینو در سال 2022 چگونه است؟ 

خرید و فروش خانه در لندن با ارز دیجیتال!

موقعیت این آپارتمان یکی از منحصربفردترین موقعیت‌های شهر لندن با چشم‌اندازهایی خیره‌کننده از هاید پارک لندن است. همچنین فروشگاه‌های لوکس از جمله هاروی نیکولز در فاصله چند قدمی این آپارتمان قرار دارند. کایلی مینوگ، خواننده قراق، آنا آیتژانوا، رینات آخمنتوف (ثروتمندترین مرد اوکراین) و شیخ محمد سعود سلطان القاسمی (یکی از اعضای خانواده حاکم شارجه امارات)، همگی در همین ساختمان مالک آپارتمان می‌باشند.

همانطور که گفتیم، این پروژه به کاربران امکان می‌دهد تا رمزارزها را با دارایی‌های فیزیکی و دیجیتالی معامله کنند. اقلام فهرست شده در این بازار، از خودروهای لوکس و شمش‌های طلا تا کالاهای الکترونیکی گرانقیمت را شامل می‌شود. مدیر پروژه این بازار درمورد لیست شدن آپارتمان لوکس لندن گفت:

مأموریت ما ارائه یک بازار الکترونیکی برای ارزهای دیجیتال است تا به صورت خصوصی و ایمن دارایی‌ها، کالاها و خدمات دیجیتال و فیزیکی معامله شوند. سایر سرمایه گذاران نیز به آینده این ابزار امیدوارند و تاکنون ۱۱۰ میلیون توکن خریداری کرده‌اند تا سهمی از سود آتی بازار را به دست آورند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خرید و فروش خانه در لندن با ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار ارزهای دیجیتال را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر