;
coinex

موتورولا موتو G32 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

موتورولا که روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد،‌ دیروز یک گوشی میانرده دیگر را در سری G با نام موتورولا موتو G32 رونمایی کرد که شباهت زیادی به G42 دارد.

عضو جدیدی به سری موتورولا موتو G اضافه شده است. موتو جی 32 که برچسب قیمت 210 یوریی دارد روز گذشته رسما توسط این کمپانی برای بازارهای اروپایی عرضه شد و احتمالا طی هفته‌های آتی، برای بازارهای هند و آمریکای لاتین نیز عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

موتورولا موتو G32

موتورولا موتو G32 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به طرز عجیبی موتورولا در مدت اخیر چند گوشی با شباهت زیاد (حداقل از نظر سخت‌افزاری) و البته رده قیمتی نسبتا مشابه روانه بازار کرده است. محض یادآوری، موتو جی 52 با قیمت 250 یورو چندی پیش معرفی شد و موتو جی 62 نیز در همان حدود به بازار عرضه شد. این گوشی‌ها نه تنها قیمت یکسانی دارند که از نظر ظاهری هم بسیار شبیه هستند. موتو جی 42، جی 32 و جی 52 نیز دقیقا به همان ترتیب با شباهت ظاهری و سخت‌افزاری بسیار عرضه شده‌اند.

همه این گوشی‌های اسنپدراگون 680 برخوردار هستند که در انجام امور پردازشی CPU از هلیو G85 (که در موتو جی 31 به کار رفته بود) بهتر است اما در امور گرافیکی GPU ممکن است عملکرد ضعیف‌تری داشته باشد.

توجه داشته باشید که موتورولا Moto G32 در پیکربندی‌هایی حافظه 4/64 و 6/128 گیگابایتی عرضه می‌شود، در حالی که G42 تنها 4 گیگابایت رم ارائه می‌دهد و این شاید بتواند ترغیب کننده باشد که محصول جدید را بخرید.

موتورولا موتو G32 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

البته تجهیز این دستگاه به نمایشگری 6.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن FHD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی نیز می‌تواند از دیگر دلایل ترجیح این محصول به G42 باشد که با نمایشگر آمولد 6.4 اینچی و نرخ نوسازی 60 هرتزی عرضه شده بود.

در بخش باتری این محصول هم مانند جی 42 و جی 52 دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی است اما مانند جی 52 از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

در بخش دوربین نیز شباهت‌ها بسیار است. یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در این گوشی نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند در حالی که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه شده است. دوربین سلفی نیز سنسوری 16 مگاپیکسلی در حفره پانچ مرکزی نمایشگر است.

موتورولا موتو G32 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

Moto G32 در دو مدل تک و دو سیم کارته موجود است و در هر دو مورد یک محفظه برای کارت microSD دارد. ناگفته نماند که این یک گوشی تنها از 4G پشتیبانی می‌کند و دیگر امکانات اتصالی آن عبارتند از Wi-Fi 5 (ac)، بلوتوث 5.2 و NFC و پورت USB-C.

وضعیت ابزارهای صوتی برای یک میان‌رده مقرون به صرفه بسیار خوب است، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و بلندگوهای دوگانه، به علاوه یک گیرنده رادیویی FM وجود دارد.

ابعاد این گوشی 161.8 در 73.9 در 8.5 میلی‌متر و وزن آن 184 گرم است. بدنه دارای طراحی ضد آب بوده و در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و رزگلد ارائه می‌شود.

توجه داشته باشید که بسته خرده فروشی بسته به کشور متفاوت خواهد بود. ممکن است شارژر، کیف محافظ یا هدست وجود داشته باشد یا نباشد. البته که در همه نسخه‌ها باید یک کابل USB-C، یک سوزن برای خارج کردن محفظه سیمکارت و دفترچه‌های راهنما وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص موتورولا موتو G32 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر