coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ رونمایی میکس فولد 2 مشخص شد

اخیرا یک افشاگر به نام Abhishek Yadav، در یک توییت تاریخ رونمایی میکس فولد 2 که دومین گوشی تاشو شیائومی محسوب می‌شود را فاش کرده است.

شرکت شیائومی اولین گوشی هوشمند تاشو خود با نام Mi Mix Fold را در مارس 2021 معرفی کرد. حال این کمپانی در حال آماده شدن برای عرضه رسمی دومین گوشی تاشوی خود به نام Xiaomi Mix Fold 2 است که جانشین میکس فولد محسوب می‌شود.

تا به امروز اطلاعات زیادی درباره این گوشی جدید شیائومی توسط افشاگران و همچنین مشاهده آن در پایگاه آماری TENAA فاش شده است. اما دیروز افشاگر معروف، Abhishek Yadav، زمان عرضه رسمی این گوشی را فاش کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

تاریخ رونمایی میکس فولد 2 (Mix Fold 2)

به گفته این افشاگر، قرار است شیائومی میکس فولد 2 را در ماه آگوست 2022 عرضه کند. اگر این اخبار منتشر شده دقیق و درست باشد، احتمالا به زودی شاهد تیزرهای تبلیغاتی Mix Fold 2 در سطح اینرنت خواهیم بود. همچنین از آنجایی که شایعه شده شیائومی از آخرین نسخه رابط کاربری خود یعنی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13، در تاریخ 16 آگوست رونمایی می‌کند، این احتمال وجود دارد که شیائومی میکس فولد 2 را نیز در همان روز رونمایی و عرضه کند.

تاریخ رونمایی از میکس فولد 2

طبق اخباری که تاکنون منتشر شده، Mix Fold 2 با نمایشگر داخلی 8.1 اینچی LTPO OLED، وضوح و رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه خواهد شد. صفحه نمایش خارجی این دستگاه نیز دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. علاوه بر آن، نسبت تصویر در این صفحه نمایش 21:9 است، و این به معناست که احتمالا میکس فولد 2 در مقایسه با مدل قبلی خود، از طول کمتر و پهنای بیشتری برخوردار است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند تاشو با تراشه پیشرفته اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره داخلی وارد بازار شود. همچنین میکس فود 2 نیز مانند Mi Mix Fold، از شارژ سریع 67 واتی برخوردار خواهد بود. متأسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست اما با نزدیک شدن به زمان عرضه این گوشی، اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود، بنابراین منتظر به روز رسانی‌های بعدی باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ رونمایی میکس فولد 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر