;
coinex

یارانه معوقه اردیبهشت و خرداد ممکن است هر لحظه واریز شود!

جدیدترین گزارش‌ها از واریز یارانه معوقه اردیبهشت و خرداد به حساب معرتضان و جاماندگان یارانه خبر می‌دهند. سازمان هدف‌مندی یارانه‌ها ممکن است هر لحظه یارانه معوقه را واریز کند؛ یارانه‌ای که درواقع بدهی اردیبهشت و خرداد دولت به مردم محسوب می‌شود.

معترضان و جاماندگان یارانه که صلاحیت‌شان برای دریافت یارانه جدید تایید شده، باید هر لحظه منتظر واریز یارانه معوقه باشند. بنابر آخرین اخبار، پرداخت مطالبات معترضان و جاماندگان در مرحله هماهنگی بانکی قرار دارد.

واریز یارانه معوقه اردیبهشت و خرداد

بعد از اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی، دولت مبلغ جدیدی را به عنوان یارانه برای دهک‌های اول تا نهم جامعه در نظر گرفت. در این طرح، سه دهک اول، یارانه 400 هزار تومانی و شش دهک بعدی، یارانه 300 هزار تومانی دریافت می‌کنند.

یارانه معوقه اردیبهشت و خرداد ممکن است هر لحظه واریز شود!

در روند اجرای این طرح، شهروندان در دو گروه قرار داشتند. گروه اول، افرادی بودند که در لیست داده‌های آماری وزارت رفاه وجود داشتند و قبلا یارانه می‌گرفتند؛ اما از جمع یارانه‌بگیران خارج شده بودند (معترضان). گروه دوم هم افرادی هستند که وزارت رفاه هیچ اطلاعاتی از وضعیت درآمدی آنها ندارد. به این گروه، یارانه پرداخت نشده است (جاماندگان).

ماجرا از این قرار است که دولت در همان روزهای نخست، یارانه اردیبهشت گروه معترضان را به‌صورت علی‌الحساب واریز کرد؛ اما تا زمان بررسی صلاحیت‌ها، اجازه برداشت وجود نداشت. قرار شده بود که مبلغ بلوکه شده اردیبهشت به همراه مبلغ پرداخت نشده خرداد ماه، همزمان با یارانه تیر ماه به حساب این شهروندان واریز شود.

اما درباره گروه دوم یا همان جاماندگان یارانه باید گفت که یارانه معوقه اردیبهشت و خرداد به آنها پرداخت نشده است. اما دولت وعده داده که در صورت بررسی و مشمول شدن آنها، یارانه معوقه از اردیبهشت ماه به حساب آنها واریز می‌شود.

اینطور که پیداست، یارانه تیر به حساب معترضان و جاماندگان یارانه واریز شده و یارانه معوقه اردیبهشت و خرداد نیز هر لحظه ممکن است پرداخت شود.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که مشکلی از لحاظ تامین اعتبار وجود ندارد و فقط باید هماهنگی‌های بانکی انجام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واریز یارانه معوقه اردیبهشت و خرداد به حساب معترضان و جاماندگان یارانه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    دقیفا میسعولان ما بیمسعولیت هستن هیچگونه بهایی ب تنتمنگدستی مردم بی بضاعت نمیدن وبعد چندماه گشنگی مردم میگن بودجه تامینه اما بتانک نا هماهنگ اخه مردان مومن ما ک شاخ نداریم
    اینهمه دروغ تا کی دروغ
    ب مردم فکر کنید وبدانید قیامت روز جزا محاکمه عدالت واقعی شما را عینهو همین روز شما را گشنه ه خواهد داشت

    پاسخ

    سلام جاماندگان یارانه بگیرهستم چندمدتی هست ثبت نام کردم یارانه تیرماه بحسابم واریزشده.اما دوماه معوقه اردبیهشت وخرداد بحسابم واریزنشده ممنون میشوم پیگیرباشید دوماه معوقه بحسابم واریزکنید .

    پاسخ

    با سلام لطفا یارانه بنده و خانواده ام را بصورت نقدی بحسابم بریزید چون به هزینه زندگیم نمی تونم برسم چون خودم و دو تا دخترم دانشجو دانشگاه آزاد هستیم

    پاسخ