;
coinex

تیک تاک موزیک رقیب جدید اسپاتیفای و اپل موزیک در راه است!

در اپلیکیشن مدیامحور تیک تاک، موزیک‌ها نقش مهمی دارند و در نتیجه تصور اینکه ناگهان با سرویسی به نام تیک تاک موزیک مواجه شویم، خیلی دور از ذهن نیست.

بنابر جدیدترین شواهد به نظر می‌رسد که بایت دنس، مالک شبکه اجتماعی تیک تاک در حال کار روی یک سرویس استریم موسیقی است که احتمالا با نام TikTok Music معرفی خواهد شد و می‌تواند رقیب خطرناکی، برای اسپاتیفای و اپل موزیک باشد.

بیشتر بخوانید: تیک تاک و یوتیوب ترفندهای سرقت خودروهای هیوندای و کیا را آموزش می‌دهند

تیک تاک موزیک رقیب جدید اسپاتیفای و اپل موزیک

شرکت مالک تیک تاک، اخیرا و در ماه مه، درخواستی برای ثبت نشان تجاری جدید TikTok Music در آمریکا ثبت کرده است و بنابر این درخواست، سرویس تیک تاک به کاربر امکان خرید، پخش، اشتراک‌گذاری و دانلود موزیک‌ها را خواهد داد.

این سرویس همچنین قابلیت ساخت، اشتراک و توصیه پلی‌لیست، ثبت نظر درباره آهنگ‌ها و پخش زنده صوتی و ویدیویی را نیز فراهم می‌کند. بایت دنس پیش از این و در ماه نوامبر هم درخواست مشابهی در استرالیا ثبت کرده بود.

لازم به ذکر است که بایت دنس در زمینه سرویس استریم موسیقی بی‌تجربه نیست و در سال 2020، اپلیکیشن استریم موسیقی Resso در هند، برزیل و اندونزی توسط این شرکت راه‌اندازی شد. Resso تقریبا همان قابلیت‌هایی را دارد که در درخواست نشان تجاری تیک تاک موزیک ثبت شده است.

تیک تاک موزیک رقیب جدید اسپاتیفای و اپل موزیک در راه است!

حتی در برزیل،‌ بایت دنس در تیک تاک گزینه‌ای تعبیه کرده که کاربران را مستقیما به Resso هدایت می‌کند تا بتوانند نسخه کامل موزیک‌ها را گوش دهند.

Resso تا نوامبر 2021، بیش از 40 میلیون کابر فعال ماهانه در سه کشور هند، برزیل و اندونزی داشت اما چندی پیش و در گزارشی اعلام شد که تعداد کاربران آن در حد فاصل ژانویه 2021 تا ژانویه 2022 در هند بیش از 300 درصد رشد کرده است.

البته در حال حاضر مشخص نیست که سرویس استریم موسیقی تیک تاک بر اساس Resso ساخته می‌شود یا نه، اما باید اذعان کرد که ممکن است به همان میزانی که تیک تاک رقیبی خطرناک برای اینستاگرام شد، سرویس موزیک تیک تاک نیز به رقیبی خطرناک برای اسپاتیفای و دیگر سرویس‌های استریم موسیقی رایج شود!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه سرویس استریم موزیک توسط تیک تاک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر