;
coinex

استیضاح وزیر ورزش ؛ سجادی هم رفتنی است؟

در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مورخ 11 مرداد 1401، نمایندگان از توضیحات حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان قانع نشدند و احتمال استیضاح وزیر ورزش بالا است.

عموم نمایندگان مجلس امروز از توضیحات حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم قانع نشدند. اما آیا این وضعیت به معنای برکناری وزیر ورزش و جوانان است؟

بیشتر بخوانید: استیضاح وزیر ارتباطات ؛ آیا زارع‌پور برکنار می‌شود؟

استیضاح وزیر ورزش

در جریان جلسه علنی صبح امروز، سوال احمد راستینه مبنی بر اینکه با گذشت 18 ماه از تصویب قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، هنوز آیین‌نامه اجرایی این قانون به تصویب هیئت دولت نرسیده مطرح شد. تاکید این سوال بر این است که علت این همه تاخیر در به کارگیری ظرفیت‌های این قانون چیست؟

استیضاح وزیر ورزش ؛ سجادی هم رفتنی است؟

وزیر ورزش البته در این باره توضیحاتی برای نمایندگان ارائه داد، اما راستینه نتیجه را به رای مجلس گذاشت و در نتیجه با 112 رای موافق، 120 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 243 رای،‌ نمایندگان اعلام کردند که توضیحات وزیر ورزش و جوانان پذیرفتنی نیست.

سجادی که صبح امروز به مجلس شورای اسلامی رفته بود، بعد از دریافت کارت زرد از نمایندگان به آکادمی ملی المپیک رفت تا در مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش کشور حضور داشته باشد.

سجادی در حالی به این مراسم رفت که از چهره اش می‌شد ناراحتی او را به طور کامل متوجه شد. وزیر ورزش که از دریافت کارت زرد از نمایندگان دلخور بود، نتوانست جلوی ناراحتی خود را در مراسم آکادمی المپیک بگیرد و این مسئله از دید حاضران دور نماند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر