;
coinex

شکایت فعالان رمزارزها از کیم کارداشیان : اتریوم مکس کلاهبرداری است!

تبلیغ توکن کلاهبرداری اتریوم مکس توسط اینفلوئنسر معروف آمریکایی، حواشی زیادی در پی داشته و شکایت فعالان رمزارزها از کیم کارداشیان همچنان ادامه دارد.

وکلای کیم کارداشتیان یک درخواست مشترک برای رد شکایت دسته جمعی علیه این اینفلوئنسر معروف به دلیل تبلیغ توکن رمزنگاری پامپ و دامپ ارائه کردند. کیم کارداشتیان و تعدادی دیگر از اینفلوئنسرهای برجسته رسانه‌های اجتماعی آمریکایی در ژانویه 2022 به دلیل گمراه کردن کاربران و ترغیب آن‌ها به شرکت در پروژه پامپ و دامپ اتریوم مکس (EthereumMax) با شکایت دسته جمعی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: آینده ریپل در سال 2022 چگونه است؟

شکایت فعالان رمزارزها از کیم کارداشیان

شکایت فعالان رمزارزها از کیم کارداشیان : اتریوم مکس کلاهبرداری است!

کارداشیان در ژوئن 2021 استوری‌های مرتبط با پروژه کلاهبرداری اتریوم مکس را منتشر کرد. افرادی مانند فلوید می ودر (Flyod Mayweather)، این رمزارز را در مسابقه بوکس مقابل لوگان پاول (Logan Paul) تبلیغ کردند.

طرفداران می‌توانستند به ازای هر بازدید مسابقات بوکس توکن اتریوم مکس خریداری کنند. محبوبیت این پروژه کلاهبردای پس از تبلیغ توسط کارداشیان و اینفلوئنسرها افزایش یافت. پس از مدتی کوتاه، ارزش اتریوم مکس به طور قابل توجهی کاهش یافت و بسیاری از کاربران وارد ضرر شدند.

پرونده اولیه دادگاه نام کارداشیان، می‌ودر (Mayweather) و هشت نفر دیگر را فهرست کرده است. طبق ادعای این پرونده مدیران شرکت با افراد مشهور به منظور بیان اظهارات گمراه‌کننده درباره اتریوم مکس همکاری کرده‌اند. نام استیو جنتیل (Steve Gentile) و جییوانی پرونه (Giovanni Perone) به عنوان بنیانگذاران این پروژه در شکایت نامه مشاهده می‌شود.

تیم حقوقی اینفلوئنسر معروف آمریکایی، برای رد شکایت فعالان رمزارزها از کیم کارداشیان استدلال خود را مطرح کردند. به عقیده تیم حقوقی کارداشیان، ادعای شاکیان مبنی بر اینکه اینفلوئنسر معروف برای تبلیغ EMAX پول دریافت کرده، با توجه به فقدان شواهد کافی بی‌اساس است. آن‌ها عقیده دارند کاربران هیچ مدرکی برای اثبات صحبت‌های خود ندارند و شکایت فعالان رمزارزها از کیم کارداشیان با هماهنگی قبلی صورت گرفته است.

کارداشیان در حال حاضر تلاش می‌کند که مشارکت خود در پروژه اتریوم مکس را مخفی کند. شرایط برای می‌ودر به سادگی کیم کارداشیان نیست. او در گذشته نیز به مشارکت در پروژه‌های کلاهبرداری رمزارزی متهم شده بود. این بوکسور معروف در سال 2017 به همراه دی جی خالد (Dj Khaled)، تهیه کننده معروف موسیقی، در پروژه Centra Tech مشارکت داشته و این پروژه را تبلیغ کرده بود. البته در آن مورد، دی جی خالد و می‌ودر در دادگاه پیروز شدند چراکه به عقیده قاضی، شاکیان پرونده دلایل کافی و موجه‌ای برای اتهام به این اشخاص نداشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شکایت فعالان رمزارزها از کیم کارداشیان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام.
    اینکه نوشتین فعالان حوزه رمز ارز غلط و اشتباهه.
    فعال رمز ارز کسیه که خودش بازار رو شناسایی کنه ، تجارت کنه و بدون توجه به هجمه و تبلغات مسیر درست بازار رو در آینده پیش بینی کنه.
    تا اینجا فهمیدم که بغیر از ایران در همه جای دنیا تعداد زیادی ادم عادی، احمق و سودجو هست که پیرو و دنباله رو یکسری آدم منفعت طلب و فریبکار هستن بدون اینکه از فکر و ذهنشون استفاده کنن، براحتی فریب اینجور آدم ها رو میخورن و نکته جالبتر اینکه بعدا طلبکار هم میشن.
    اینجور آدم ها دقیقا خوده پینوکیو هستن، واقعا کار از تاسف خوردن برای این عده آدم سودجو که فریب میخورن گذشته !!!
    بورس ، طلا ، خودرو و حالا رمز ارز !

    پاسخ