;
coinex

وزارت ارتباطات از علت اختلال اینترنت و جبران خسارات به مشترکین خبر داد

بررسی‌های انجام شده در رابطه با علت اختلال اینترنت دهم مرداد ماه نشان داد که در طراحی و اجرای حوضچه، اصول حرفه‌ای رعایت نشده است.

به گزارش دیجیاتو، وزارت ارتباطات در همان شب دهم مرداد ماه، بررسی‌های لازم برای ردیابی علت اختلال اینترنت را مورد بررسی قرار داده، اما تا یک شب پس از آن، هیچ اظهار نظری نکرده است. وزارت ارتباطات، شب گذشته و یک روز پس از اختلال گسترده در اینترنت به این موضوع واکنش داده و از جبران خسارت خبر داده است.

واکنش وزارت ارتباطات به علت اختلال اینترنت

اختلال گسترده در اینترنت به دلیل آتش‌سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه 8 مخابرات تهران اتفاق افتاد. روابط عمومی وزارت ارتباطات اعلام کرده که شب دهم مرداد ماه در جلسه‌ای با حضور وزیر ارتباطات، زوایای مختلف علت اختلال اینترنت مورد بررسی قرار گرفت.

وزارت ارتباطات از علت اختلال اینترنت و جبران خسارات به مشترکین خبر داد

در این جلسه مشخص شد که شرکت مخابرات در طراحی و اجرای حوضچه مربوطه، اصول حرفه‌ای، امنیتی و پدافند غیرعامل را رعایت نکرده است. وزارت ارتباطات در واکنش به این موضوع، خواستار پاسخگویی مخابرات و جبران خسارت وارده به مشترکین شد.

در این جلسه مقرر شد که مسئول پدافند غیرعامل وزارتخانه، وضعیت تمامی حوضچه‌ها و مراکز مخابراتی را بررسی کند و مشکلات احتمالی را به اطلاع مخابرات برساند تا اصلاحات لازم انجام شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره علت اختلال اینترنت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    وقتی مدیریت بلد نیستی همین میشه، همیشه دنبال مقصر میگردی

    پاسخ