;
coinex

بازی مرد آهنی (Iron Man) توسط الکترونیک آرتس ساخته می‌شود

پس از خبر ساخت بازی شخصیت بلک پنتر، اکنون شایعه شده است که شرکت بازی الکترونیک آرتز، در حال ساخت بازی مرد آهنی (Iron Man) است.

هفته گذشته، گزارشی مبنی بر توسعه یک بازی با شخصیت بلک پنتر توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شد. اکنون گزارش دیگری انتشار یافته است که از ساخت بازی جدیدی، حول شخصیت مرد آهنی از دنیای مارول خبر می‌دهد. البته تاکنون این اخبار به‌طور رسمی تایید نشده‌اند و ممکن است در حد شایعه باشند.

بازی مرد آهنی (Iron Man)

روز گذشته جف گراب (Jeff Grubb)، خبر‌نگار معتبر صنعت بازی‌های ویدیوئی، در قسمت جدید پادکست اینترنتی Game Mess Mornings از وب‌سایت Giant Bomb بیان کرد، پس از بازی بلک پنتر این بازی، دومین بازی شرکت تازه تاسیس EA در سبک تک نفره با مارول خواهد بود. او اطلاعات بیشتری از این بازی افشا نکرد.

بازی مرد آهنی

تام هندرسون، از دیگر خبرنگاران فعال در حوزه بازی‌های ویدیوئی نیز بیان کرد که چندین شایعه در این خصوص شنیده است، ولی برای ارائه گزارش کامل در این رابطه، اطلاعاتی در دست ندارد. همچنین وی اشاره کرد که این خبر در حد شایعه است و در صورت داشتن اطلاعات واضح و روشن در این باره، گزارشی ارائه خواهد داد.

شایعه ساخت بازی آیرون من، هنوز به طور رسمی تایید نشده است. با این حال برای بسیاری از افراد سوال پیش می‌آید که کدام یک از استودیوهای زیرمجموعه الکترونیک آرتز، ساخت این بازی را به عهده خواهد داشت. از استودیوهای زیرمجموعه این شرکت می‌توان به استودیو EA Sports اشاره کرد که هر ساله بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز را می‌سازد و منتشر می‌کند. استودیوهای دایس، ریپل افکت به مدیریت وینس زمپلا و استودیوی تازه تأسیس مارکوس لیتو (یکی از خالقان هیلو) نیز در این زیر مجموعه قرار دارند.

بازی Dragon Age: Dreadwolf که توسط دو استودیوی BioWare در شهر آستین و ادمونتن کانادا ساخته می‌شود، در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. همچنین ساخت نسخه جدید بازی Mass Effect همچنان ادامه دارد. تیم‌های بازی‌سازی ریسپاون در نظر دارند، چندین بازی در رابطه با جنگ ستارگان مثل Star Wars Jedi: Survivor، پشتیبانی از Apex Legends و یک بازی داستانی جدید در جهان ایپکس را بسازند.

گفتنی است که الکترونیک آرتز، استودیوهای کوچک‌تری در اروپا دارد که نقش تیم پشتیبان را در بازی‌های بزرگ‌تر ایفا می‌کنند. تعدادی از طرفداران احتمال می‌دهند که استودیوی بزرگ Motive، مسئولیت ساخت این بازی را به عهده بگیرد. از بازی‌های این استودیو می‌توان به بازی Star Wars: Squadrons اشاره کرد که برای علاقه‌مندان به بازی‌های علمی-تخیلی و شبیه‌ساز پرواز سرگرم‌کننده بود. بنابراین دور از انتظار نیست که پس از به پایان رساندن پروژه ساخت ریمیک Dead Space در ژانویه، اقدام به ساخت بازی‌های دنیای مارول کند.

هواداران مارول چندین سال است که منتظر ساخت یک بازی جدید از شخصیت مورد علاقه آن‌ها، مرد آهنی، هستند. البته بازی‌های دیگری نظیر Marvel’s Avengers ساخته شده است ولی نتوانست انتظار طرفدران را برآورد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توسعه بازی مرد آهنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آخه از این میخوان چه بازی بسازند؟ نهایتش 4 تا شلیک لیزر و یک پرواز سریع که 2 دقیقه ای به مقصد می‌رسی
    که خیلی هم چاخان و مسخره است

    پاسخ