;
coinex

پردانلودترین اپلیکیشن های فصل دوم 2022 کدام‌ها هستند؟

شرکت data.ai در گزارش جدید خود پردانلودترین اپلیکیشن های فصل دوم 2022 را معرفی کرد. طبق این گزارش، اینستاگرام به عنوان پردانلودترین اپلیکیشن معرفی شده است.

علاوه بر اینستاگرام، اپلیکیشن‌های فیسبوک، تیک تاک و اسنپ چت نیز در فهرست برترین اپلیکیشن‌های موبایل در فصل دوم سال 2022 قرار داده شدند. تحقیقات نشان می‌دهد کاربران جهان به طور متوسط چهار تا پنج ساعت از وقت خود را صرف اپلیکیشن‌ها می‌کنند.

بیشتر بخوانید: دانلود استوری اینستاگرام دیگران آنلاین و بدون برنامه

پردانلودترین اپلیکیشن های فصل دوم 2022

در سه ماه دوم سال 2022، اینستاگرام رتبه اول جهان را از نظر تعداد دانلود از آن خود کرده و به دنبال آن، اپلیکیشن‌های فیسبوک، تیک‌تاک، واتس‌اپ، اسنپ‌چت و تلگرام رتبه‌های دوم تا ششم هستند.

از نظر هزینه مصرف‌کنندگان، تیت تاک در جایگاه اول قرار دارد و پس از آن نیز یوتیوب و تیندر جای گرفته‌اند. همچنین اگر بخواهیم کاربران فعال اپلیکیشن‌ها را در نظر بگیریم، فیس بوک در مقام اول و پس از آن نیز واتس اپ، اینستاگرام، فیسبوک مسنجر، تیک تاک و تلگرام قرار دارند.

پردانلودترین اپلیکیشن های فصل دوم 2022

علاوه بر این، در این گزارش ذکر شده که کاربران پنج کشور روسیه، استرالیا، هند، کره جنوبی و ایالات متحده بیش از چهار ساعت در روز را مشغول استفاده از برنامه‌های موبایل هستند و کاربران سه کشور اندونزی، سنگاپور و برزیل بیش از پنج ساعت از زمان روزانه خود را در اپلیکیشن‌ها می‌گذرانند.

به نظر می‌رسد پس از همه گیری کرونا، مردم بیش از پیش به استفاده از گوشی و اپلیکیشن‌ها روی آورده‌اند و حتی با اینکه در سال 2022 کمی اوضاع بهتر شده، میزان مصرف کاربران از اپلیکیشن‌ها پایین نیامده است.

برای درک بهتر این موضوع، کشور سنگاپور را در نظر بگیرید؛ پیش از آنکه این کشور تحت تاثیر کرونا قرار بگیرد، در سه ماهه دوم سال 2020 کاربران حدود 4.1 ساعت از روز خود را در برنامه‌ها سپری می‌کردند ولی در حال حاضر این زمان به 5.7 ساعت (40 درصد) افزایش یافته است.

دیگر کشورها نیز تحت تاثیر این ویروس با افزایش استفاده از اپلیکیشن‌ها مواجه بوده‌اند اما رشد کمتری را تجربه کردند؛ برای مثال، میزان استفاده کاربران کشورهای اندونزی، روسیه و آلمان از اپلیکیشن‌های موبایل 10 درصد افزایش یافته و در کشورهای هند، ژاپن، ایالات متحده و چین این عدد به 5 درصد می‌رسد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره پردانلودترین اپلیکیشن های فصل دوم 2022 چیست؟ شما از کدام اپلیکیشن بیشتر استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر