;
coinex

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 [17 ویروس کش قوی رایگان]

اگر به دنبال آنتی ویروس مناسب برای اندروید هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 آشنا شوید.

ویروس می‌تواند عملکرد گوشی‌های هوشمند را مختل کند و اجازه ندهد که فعالیت خود را به درستی انجام دهند. بهتر است از طریق راهکارهایی از ویروسی شدن گوشی خود جلوگیری کرد.

یکی از ساده‌ترین راهکارها استفاده از آنتی ویروس است. شما با پیدا کردن قویترین برنامه ویروس کش گوشی اندرویدی و نصب آن روی گوشی خود می‌توانید از ویروسی شدن گوشی خود جلوگیری کنید.

اگر قصد دارید با قوی ترین آنتی ویروس رایگان اندروید در سال 2022 آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید زیرا بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 را معرفی کرده است.

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

اگر از ابتدا به دنبال قویترین برنامه ویروس کش گوشی اندرویدی باشید و آن را بر روی گوشی نصب کنید، گوشی شما دچار این مشکل نخواهد شد. البته اگر تاکنون نصب نکرده‌اید می‌توانید از طریق این مطلب با قوی ترین آنتی ویروس رایگان اندروید در سال 2022 آشنا شوید و آن را نصب کنید.

McAfee Mobile Security

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

مانند Avast می‌توان گفت که McAfee نیز بسیاری از ویژگی‌های مفیدی را ارائه می‌دهد که بسیار کارآمد هستند، اما نسخه رایگان آن نیز مملو از تبلیغات و پیشنهادات برای پیوستن به نسخه پرمیوم است.

با سطح پرمیوم این برنامه که نام آن Standard است، نمایشگر URL، پشتیبانی فنی 24 ساعته بدون تبلیغات و دیگر موارد کارآمد را به دست خواهید آورد.

البته شما با نسخه رایگان هم McAfee Mobile Security ویژگی‌های خوبی دریافت خواهید کرد، مانند روشی برای ردیابی میزان مصرف داده هر برنامه و یک اسکنر امنیتی Wi-Fi و همین موضوع آن را به یک آنتی ویروس فوق العاده قوی برای اندروید تبدیل می‌کند.

Google Play Protect

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

Google Play Protect در هر دستگاه اندرویدی که Google Play را اجرا می‌کند تعبیه شده است. ویژگی‌های مثبتی که این برنامه را در لیست بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 قرار می‌دهد این بوده که رابط Google Play Protect مینیمال است، هیچ تبلیغاتی وجود ندارد و تأثیر آن برعملکرد گوشی کم است.

بهترین ویژگی Google Play Protect این است که Google می‌تواند از آن برای غیرفعال کردن برنامه‌های خطرناک از راه دور استفاده کند. چه از نرم افزار آنتی ویروس شخص ثالث استفاده کنید چه نکنید، این موضوع به همین منوال باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 ؛ لیست آنتی ویروس های قوی اندرویدی

حذف ویروس گوشی شیائومی [آموزش ویروس یابی و ویروس کشی در شیائومی]

Kaspersky Internet Security for Android

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

به عنوان یک سرویس آنتی ویروس، Kaspersky سابقه فوق العاده‌ای دارد. این ارائه دهنده آنتی ویروس قدیمی همیشه یک بسته ویندوز عالی داشته است. خوب، همانطور که مشخص بوده، Kaspersky در دستگاه‌های تلفن همراه نیز به همان اندازه قابل اعتماد است.

با استفاده از آن، می‌توانید اکثر برنامه‌های مخرب و سایر تهدیدها را حذف کنید. در این آنتی ویروس همچنین یک بررسی کننده به روز رسانی سیستم، فراخوانی فیلترها برای مسدود کردن تماس‌های خودکار و ابزارهای ضد سرقت وجود دارد.

با فعال کردن قابلیت‌های این آنتی ویروس می‌توانید دستگاه خود را قفل کنید، متوجه شوید که دقیقاً کجاست، وقتی کسی سعی می‌کند قفل آن را باز کند، سلفی بگیرد، آن را از راه دور پاک کنید یا زنگ هشدار به صدا درآورید.

APUS Securit

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

APUS Securit بهترین آنتی ویروس رایگان برای اندروید با پاک کننده فایل‌های ناخواسته، ذخیره باتری و قفل برنامه برای دستگاه‌های اندرویدی است.

با این برنامه می‌توانید اسکنر آنتی ویروس، پاک کننده آشغال، خنک کننده CPU، امنیت پیام و قفل برنامه را داشته باشید. همه این ویژگی‌ها در حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت بسیار مفید هستند.

Quick heal

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

Antivirus & Mobile Security از Quickheal یکی از مطمئن‌ترین و قابل اعتمادترین راه حل‌های امنیتی است که می‌توانید در دستگاه اندروید خود داشته باشید.

این نرم افزار که بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 بوده، دارای یکی از موتورهای آنتی ویروس قدرتمند است که می‌تواند به طور موثر فایل‌های مخرب را از دستگاه شما اسکن و حذف کند. علاوه بر آن، این برنامه همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها را قفل کرده و تماس‌های ناشناس را مسدود کنند.

Malwarebytes Anti-Malware

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

آنتی ویروس Malwarebytes Anti-Malware Mobile از تلفن یا رایانه لوحی شما در برابر بدافزارها، برنامه‌های آلوده و نظارت غیرمجاز محافظت می‌کند. این یکی از محبوب ترین برنامه‌های ضد بدافزار در جهان است که می‌تواند از شما در برابر حملات مختلف بدافزار محافظت کند.

از جمله ویژگی‌های این بدافزار که از بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 است، این بوده که می‌تواند جاسوس افزارها و تروجان‌ها را شناسایی و حذف کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه هک بازی ؛ لذت بازی بدون محدودیت

بهترین برنامه هک وای فای ؛ چطور وای فای را هک کنیم؟

Safe Security

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

یک از بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 آنتی ویروس Safe Security بوده که یک برنامه اندروید چند منظوره در لیست است. برخی از ویژگی‌های جالب تلفن مانند پاک کننده برق، تقویت کننده هوشمند سرعت، برنامه آنتی ویروس و موارد دیگر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برنامه اندروید Safe Security به طور خودکار برنامه‌های نصب شده، محتوای کارت حافظه و برنامه‌های جدید را اسکن می‌کند. همچنین از گوشی شما در برابر ویروس‌ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و سایر تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند.

Trend Micro Mobile Security

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

آنتی ویروس Trend Micro Mobile Security تمام برنامه‌های جدید را قبل از دانلود و نصب، از نظر بدافزار بودن بررسی می‌کند. این عمل باعث می‌شود تا به برنامه‌های قدیمی آسیبی نرسد و آنها را در مقابل بدافزارها محافظت می‌کند. همچنین دارای کنترل والدین است که به مراقبت کودکان در برابر عوامل مخرب کمک می‌کند.

این آنتی ویروس به طورکلی دارای ویژگی‌های زیادی همچون محافظت از وب، ضد سرقت، بررسی کننده Wi-Fi برای اطمینان از ایمن بودن شبکه‌های بی سیمی که به آن متصل می‌شوید، است.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

Sophos Intercept X

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

برنامه آنتی ویروس Sophos Intercept X for Mobile برخلاف بسیاری از برنامه‌های رایگان دیگر، حاوی هیچگونه تبلیغی نیست و یک آنتی ویروس قوی برای اندروید است. همچنین گزارشاتی که توسط AV-Test در سال ۲۰۱۹ در خصوص حفاظت در برابر بدافزارها گرفته شده است، به امتیاز بالایی دست پیدا کرد.

این آنتی ویروس که بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 است، تمام برنامه‌های نصبی را از نظر بدافزارها و محتواهای مضر اسکن می‌کند و اگر به مشکلی رسید به شما اطلاع می‌دهد. یکی از ویژگی‌های که این برنامه را نسبت به دیگر آنتی ویروس‌ها در صدر قرارداده، امکان برنامه ریزی فایل‌ها و پوشه‌های اسکن شده است، یعنی می‌توانید مشخص کنید کدام فایل یا پوشه را اسکن کند.

AhnLab V3 Mobile Security

شاید این آنتی ویروس همانند هم رده‌های خود معروف نباشد ولی طبق AV-Test نرخ شناسایی بالایی در بررسی بدافزارها را دارد و به عنوان آنتی ویروس قوی برای اندروید شناخته شده است. با بررسی‌هایی که بر روی این برنامه صورت گرفته، در برابر ۱۰۰% از تهدیدات گوشی افراد محافظت کرده است.

از نقاط قوت این برنامه که از بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 بوده، این است که حتی در دستگاه‌های اندرویدی قدیمی به خوبی نیز اجرا می‌شود و به طور کلی از نظر استفاده از منابع سیستم بی‌نیاز است. علاوه بر این، دارای یک تقویت کننده داخلی برای افزایش سرعت عملکرد تلفن همراه شما را دارد.

Norton Mobile Security

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

نورتون بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 است. این برنامه یک آنتی ویروس موبایل برای اندروید با فناوری Norton Mobile Insight بوده که از ورود برنامه‌های مخرب و ناخواسته به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما جلوگیری می‌کند.

این آنتی ویروس برنامه‌هایی که حاوی ویروس‌های مخرب هستند و می‌توانند به دستگاه شما آسیب برسانند یا سرعت آن را کاهش می‌دهند را حذف می‌کند.

محافظت از وب، مانع دسترسی وب سایت‌های جعلی و فیشینگ به اطلاعات شخصی و محرمانه شما، از جمله داده‌های کارت بانکی، حساب‌های بانکی آنلاین، خرید آنلاین و رسانه‌های اجتماعی می‌شود. این برنامه هنگام اتصال به شبکه‌های Wi-Fi عمومی بدون امنیت، به شما اطلاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین یوتیوب دانلودر تلگرام کدام است؟

بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید و ویندوز

Bitdefender Mobile Security

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

هدف اصلی Bitdefender Mobile Security این بوده که تا آنجا که ممکن است برای محافظت از دستگاه اندروید شما و اطلاعات ضروری در مورد آن، بدون مصرف زیاد منابع سیستم و باتری، اقدام کند.

Bitdefender بر روی یکی از معتبرترین و مدرن‌ترین موتورهای ضد بدافزار ساخته شده است. در طی آزمایشات، این آنتی ویروس ۱۰۰٪ عملکرد عالی داشته است. این نرم افزار به طور خودکار تمام برنامه‌های نصب شده یا به روز شده را اسکن می‌کند.

Avast Mobile Security

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

این برنامه امنیتی تلفن همراه که از بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 است، با اسکن خودکار ویروس و اطلاع رسانی از URL های مخرب، از اطلاعات شخصی محافظت می‌کند و اقدامات هکرها را با استفاده از فایروال داخلی مسدود می‌کند.

آنتی ویروس Avast محافظت کاملا قابل اعتمادی را به کاربران ارائه می‌دهد، اگرچه تست‌های آزمایشگاهی بسیار متناقض با این هستند. در بعضی از آزمون‌ها، Avast نمره ۱۰۰٪ را کسب کرده است.

AVG Mobile Security

این آنتی ویروس دارای رابط کاربری عالی است. اسکن سریع یک امتیاز بزرگ این برنامه بوده و یک جستجوی ایمن داخلی به شما امکان می‌دهد بدون اینکه داده‌های شما حذف شوند، موارد ناشناس را جستجو کنید.

علاوه بر این، AVG WiFi دستگاه شما را اسکن کرده و در صورتی که موردی آسیب پذیر مشاهده کرد، به شما حتما خبر می‌دهد. شما همچنین می‌توانید با قفل کردن برخی از برنامه‌ها از آنها محافظت کنید. بخشی نیز برای بهبود عملکرد وجود دارد.

ESET Mobile Security and Antivirus

این برنامه یک راه حل امنیتی جامع است که از تلفن‌های هوشمند یا رایانه لوحی اندروید شما در برابر شناخته شده‌ترین تهدیدات و ظهور تهدیدات تلفن همراه و سایت‌های فیشینگ محافظت می‌کند.

همچنین می‌تواند تماس‌های ناخواسته و پیام‌های SMS را مسدود کند و به شما امکان می‌دهد در صورت از بین رفتن یا سرقت دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید.

Lookout Security & Antivirus

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

این برنامه، یک آنتی ویروس مبتنی بر cloud است که از گوشی شما در برابر ویروس‌ها، بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی محافظت می‌کند. از ویژگی‌های این برنامه که بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 است، می‌توان به جستجو و کنترل از راه دور دستگاه تلفن همراه و همچنین روشن کردن آژیر بلند اشاره کرد.

این آنتی ویروس، شبکه موبایل تهدید بدافزار و نرم افزارهای جاسوسی را مسدود می‌کند، هر برنامه‌ای را که نصب می‌کنید بررسی می‌کند و در صورت تلاش برای اتصال به شبکه‌های Wi-Fi خطرناک یا حمله شده به شما هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

اینستا ایکس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Insta X

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

Avira Antivirus Security

آنتی ویروس Avira فایل‌های دانلود شده را که در حافظه ابزار شما و در حافظه خارجی مانند کارت SD ذخیره شده‌اند، اسکن می‌کند. از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به شناسایی برنامه‌های مخرب، مسدود و از بین بردن آنها اشاره کرد.

اسکن خودکار برنامه‌ها هنگام نصب و به روزرسانی، حداقل مصرف منابع، محافظت از هویت پیشرفته، محافظت از حریم خصوصی، قرار دادن تماس‌های ناخواسته در لیست سیاه و قفل کردن دستگاه گمشده یا دزدیده شده از راه دور از دیگر ویژگی‌ها مهم آن است.

در این مطلب به بررسی و معرفی قویترین برنامه ویروس کش گوشی اندرویدی پرداختیم. شما از طریق نصب قویترین برنامه ویروس کش گوشی اندرویدی می‌توانید از گوشی خود در برابر انواع ویروس محافظت کنید. قوی ترین آنتی ویروس رایگان اندروید در سال 2022 نیز موجود است که شما می‌توانید آنها را دانلود کرده و با نصب آنها از ویروسی شدن گوشی خود جلوگیری کنید. در این مطلب قوی ترین آنتی ویروس رایگان اندروید در سال 2022 معرفی شد و شما می‌توانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

سوالات متداول

قوی ترین آنتی ویروس رایگان اندروید در سال 2022 کدام است؟

قویترین برنامه ویروس کش گوشی اندرویدی موضوعی بود که در اینجا بررسی شد. ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام نیز مورد بحث قرار گرفت تا شما بتوانید انتخاب درستی داشته باید. آنتی ویروس‌های معرفی شده در اینجا همگی از بهترین‌های 2022 هستند و شما می‌توانید از بین آنها بهترین را برای خود انتخاب کنید. پس مطلب را به خوبی مرور کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

 

.

نظر شما در مورد بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر