;
coinex

ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان چه زمانی است؟

ما در این نوشتار تکراتو ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان جدیدترین مجموعه‌ی کمدی تاریخی شبکه خانگی نماوا را به شما ارائه می‌دهیم.

سریال شبکه مخفی زنان داستانی طنز و جالب را در بستری تاریخی روایت می‌کند. کارگردانی این مجموعه که به تازگی از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود، بر عهده افشین هاشمی است.

برای اطلاع از خلاصه داستان، تاریخ پخش سریال شبکه مخفی زنان ، عوامل و بازیگران این سریال کمدی تاریخی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان ساختاری خلاقانه دارد و این خلاقیت حتی در تیتراژ ابتدایی با جملات و عبارات بامزه‌ای که برای معرفی بازیگران و سازندگان نوشته‌ شده، دیده می‌شود.

ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان
تاریخ پخش سریال شبکه مخفی زنان

از نکات برجسته‌ی این مجموعه، بازی لیلا حاتمی جلوی دوربین یک سریال شبکه خانگی است که پس از نقش‌آفرینی در سریال نهنگ آبی این دومین کار او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

براساس ساعت و روز پخش قسمت اول سریال شبکه مخفی زنان، این مجموعه هر هفته در روز جمعه ساعت 12 از سایت نماوا منتشر خواهد شد. با توجه به پخش این سریال که به صورت اینترنتی است، ساعت تکراری برای آن وجود ندارد و هر زمان می‌توانید به صورت آنلاین و یا ذخیره شده آن را تماشا کنید.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

در شبکه مخفی زنان که نویسندگی آن را محمد رحمانیان و محسن قرائی برعهده دارند، بازیگران مشهور و محبوبی از جمله سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

داستان سریال شبکه مخفی زنان

پس از اطلاع رسانی ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان ، می‌رسیم به بیان خلاصه‌ای از داستان این مجموعه کمدی تاریخی، قصه از این قرار است که در اوایل قرن چهاردهم خورشیدی، وقتی شاه در جریان جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان که در کشور ایجاد شده قرار می‌گیرد، ماموریت مهم و ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار می‌دهد.

ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان
ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان

در سال ۱۳۱۰ بر اساس دستور شاه، وزارت فرهنگ و هنر تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه و جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان رقابت و سپس آن‌ها را حذف نماید.

به این منظور از میرزا محمود زنبورک‌چی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می‌شود تا همکاری دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و فعالیت کانون بانوان را بر عهده بگیرد.

کارگردان سریال شبکه مخفی زنان

سید افشین هاشمی ‌مرغزار که در عرصه هنر و سینما و تلویزیون به افشین هاشمی مشهور است، در بیستم مهر ماه سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان بوده و کارشناسی ارشد کارگردانی خود را از دانشکده سینما تئاتر، دانشگاه هنر دریافت کرده است.

ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان
سریال شبکه مخفی زنان کی پخش می شود ؟

هاشمی یکی از بهترین بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینماست که در کارگردانی، فیلمنامه ‌نویسی و نوازندگی نیز فعالیت دارد. او در نوازندگی کمانچه مهارت دارد و اجراهایی نیز در این زمینه داشته‌ است.

افشین هاشمی از سال ۱۳۷۲ فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده است. وی با ایفای نقش در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی وارد سینما شد.

پابرهنه در بهشت، خط باریک قرمز، شبکه مخفی زنان، خداحافظ دختر شیرازی، سال دوم دانشکده من، گلچهره، آزمایشگاه،‌ بهشت گمشده، برف و خسته نباشید از آثار برجسته‌ی کارنامه هنری افشین هاشمی هستند.

عوامل سریال شبکه مخفی زنان

  • کارگردان: افشین هاشمی
  • تهیه کننده: محمدحسن شانه ساززاده
  • نویسندگان فیلمنامه: محسن قرائی و محمد رحمانیان
  • آهنگساز: ویلیام نیری
  • مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست
  • تدوین: مهیار بهمنش
  • گریم: محمود دهقانی
  • طراح صحنه: مجید لیلاجی
  • طراح لباس: آذر نجیبی
  • صدابردار: احمد صابری

سوالات متداول

سریال شبکه مخفی زنان کی پخش می شود ؟

سریال شبکه مخفی زنان، هر هفته در روز جمعه ساعت 12 از سایت نماوا منتشر می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر