;
coinex

نمایش عکس ها در اینستاگرام به طور تمام صفحه ؛ گامی دیگر به سوی تیک تاک شدن!

آدام موسری رئیس اینستاگرام ، در خبری اعلام کرد که نمایش عکس ها در اینستاگرام تغییر خواهد کرد و در هفته‌های آینده سایز 9:16 مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام در آخرین به روزرسانی که داشت، تغییراتی در نوع نمایش فیلم‌ها انجام داد که منتقدان زیادی داشت. از جمله منتقدان Reels شدن ویدئو‌ها کیم کارداشیان و خواهرش کایلی جنر بود که از اینستاگرام خواسته بودند، که این پلتفرم را به تیک تاک شبیه نکند.

آدام موسری نیز در دفاع از به روزرسانی اخیرشان گفته بود: «به تمرکز روی ویدئوها ادامه می‌دهیم». حال و در کوتاه زمانی بعد از آن ماجرا، رئیس اینستاگرام این بار در بیانیه‌ای اعلام کرده که طی یک تا دو هفته آینده، نمایش عکس‌ها نیز تغییر خواهند کرد و نسبت تصویر 9:16 مورد آزمایش قرار خواهد گرفت تا با ویدئوهای تمام صفحه یا Reels همخوانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: ریمیکس اینستاگرام چیست؟

نمایش عکس ها در اینستاگرام

به تازگی آدام موسری در برنامه‌ای به نام Ask Me Anything شرکت کرد و در آن گفته بود: «در حال حاضر می‌توانید ویدئوهای بلند داشته باشید، اما نمی‌توانید عکس ‌های بلند خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. بنابراین فکر کردیم شاید باید هر دو به یک اندازه باشند.»

قالب نمایش تصاویر در حال حاضر در اینستاگرام، ابعاد 4:5 است که برای تمامی عکس‌ها مناسب نیست. اما با تغییرات جدید که اینستاگرام تصمیم به انجام آن دارد، یعنی نسبت تصویر 9:16 شما می‌توانید عکس‌هایی باریک‌تر و بلندتر نیز به اشتراک بگذارید و عکس‌ها تمام صفحه خواهد بود.

به نظر می‌رسد اینستاگرام با به روزرسانی‌هایی که انجام می‌دهد قصد دارد با رقیب دیرینه‌اش یعنی تیک تاک رقابت کند. اما تغییرات اخیر اینستاگرام با واکنش تند مخاطبانش همراه بود.

داده‌های این برنامه محبوب نشان می‌دهد که تغییرات جدید ایجاد شده تا آنجایی به مذاق مخاطبانش خوش نیامده که برخی از آنها سعی کرده اند کمتر از این برنامه استفاده کنند. موسری در رابطه با این اتفاق اعلام کرد:

فکر می‌کنم باید یک گام بزرگ به عقب برداریم، دوباره جمع شویم و بفهمیم که چگونه می‌خواهیم به جلو پیش برویم.

با وجود کم شدن مخاطب و اعتراض بسیاری از مخاطبان و برخی از سلبریتی‌ها، تغییر جدید نمایش عکس‌ها نشان می‌دهد که این پلتفرم سعی دارد همچنان نمایشی تمام صفحه به کاربران خود ارائه دهد و باید منتظر بود و دید که چه پیش می‌آید و مخاطبان چه واکنشی نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما پیرامون شیوه جدید نمایش عکس ها در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوزی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر