;
coinex

مشخصات گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) لو رفت

گرچه زمان زیادی تا مراسم گلکسی آنپکد نمانده؛ اما این مانع از افشاگری‌های جدید نشده و حال بار دیگر مشخصات گلکسی بادز 2 پرو لو رفته است.

زمان زیادی تا برگزاری رویداد جدید Galaxy Unpacked باقی نمانده و در این رویداد قرار است از دو گوشی هوشمند تاشو Z fold4 و Z flip4 رونمایی شود. باید گفت که این دو محصول توجه اکثر طرفداران شرکت سامسونگ را به خود جلب کرده‌اند و در واقع این گوشی‌های هوشمند، گجت‌های اصلی سامسونگ در رویداد پیش رو خواهند بود.

البته علاوه بر دو گوشی تاشو مورد انتظار شرکت سامسونگ، در این رخداد شاهد معرفی گلکسی بادز 2 پرو و احتمالا گلکسی واچ 5 نیز خواهیم بود که اولی به عنوان پرچمدار نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم این کمپانی وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار 

ظاهر و مشخصات گلکسی بادز 2 پرو

Galaxy Buds 2 Pro

باید به این موضوع اشاره کنیم که علاوه بر لو رفتن برگه مشخصات گلکسی بادز 2 پرو، تصویری از این محصول منتشر شده است. عکس منتشر شده توسط منابع خبری، ظاهر بادز 2 پرو را در رنگ خاکستری به نمایش می‌گذارد. این محصول شباهت زیادی به نسخه اورجینال گلکسی بادز پرو دارد اما در Buds 2 Pro شاهد یک روکش مات هستیم که ظاهری جذاب و امروزی را به این هدفون بی‌سیم بخشیده است.

طبق اطلاعات لو رفته درباره مشخصات گلکسی بادز 2 پرو این محصول از درایورهای 10 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. همچنین این هدفون بی‌سیم از نسخه 5.3 بلوتوث بهره می‌برد. همانطور که انتظار می‌رفت پرچمدار نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ، قابلیت‌ حذف نویز و قابلیت تقویت صدا در هنگام مکالمه‌های تلفنی که به اصطلاح Voice Pick up نامیده می‌شود را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود که در گلکسی بادز 2 پرو از فناوری حذف نویز هوشمند استفاده شود. در واقع این فناوری نسخه بهبود یافته Noise Cancelling است که صداهای موجود در محیط را به صورت موثرتری فیلتر می‌کند. همچنین این هدفون بی‌سیم کمپانی سامسونگ، از ویژگی‌ پخش صدا 360 درجه پشتیبانی می‌کند؛ البته باید گفت که این ویژگی تنها برای آن دسته از برنامه‌هایی که از صدای 360 درجه پشتیبانی می‌کنند قابل اجرا خواهد بود.

مشخصات گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds2 Pro) لو رفت

طبق ادعای منابع خبری مختلف درباره مشخصات گلکسی بادز 2 پرو، این گجت گواهی ضد آب IPX7 را دریافت کرده است. باتوجه به این موضوع می‌توانید بادز 2 پرو را به مدت یک ساعت و نیم در یک محفظه آب به عمق 1 متر قرار دهید و اطمینان داشته باشید که هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین گلکسی بادز 2 پرو در زمینه طول عمر باتری عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

باتری این محصول تنها با یک مرتبه شارژ کامل به مدت 8 ساعت به صورت مداوم قابل استفاده خواهد بود. این مدت زمان با استفاده از کیس هدفون به 29 ساعت افزایش پیدا می‌کند. جهت شارژ کیس Galaxy Buds 2 Pro می‌توان از یک درگاه USB C استفاده کرد؛ اما در صورت تمایل، کاربران قادر هستند کیس این محصول را به صورت بی‌سیم شارژ کنند.

اطلاعات منتشر شده علاوه بر ذکر مشخصات گلکسی بادز 2 پرو، از عرضه این محصول در تاریخ 26 آگوست خبر می‌دهد. Buds 2 Pro در سه رنگ سفید، خاکستری و بنفش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که قیمت این هدفون بی‌سیم کمپانی سامسونگ در ایالات متحده حدود 229 دلار و در اروپا تقریبا 229 یورو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات گلکسی بادز 2 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر