;
coinex

قابلیت بزرگ نمایی ویدیوهای یوتیوب به نسخه پریمیوم اضافه شد

اخیرا سرویس یوتیوب قابلیت زوم کردن ویدیوها را در اختیار کاربران قرار داده است. قابلیت بزرگ نمایی ویدیوهای یوتیوب در حال حاضر به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

طی روزهای گذشته، یوتیوب ویژگی جدیدی را در دسترس کاربرانی قرار داده است که اشتراک پریمیوم یوتیوب را خریداری کرده‌اند. اکنون کاربران پریمیوم اپلیکیشن موبایل یوتیوب می‌توانند تنها با لمس صفحه گوشی هوشمند خود، روی ویدیوهای در حال پخش زوم کنند.

این قابلیت در تاریخ دهم شهریور از حالت آزمایشی خارج شده و در اختیار عموم قرار می‌گیرد. یوتیوب اعلام کرده که پیش از فرا رسیدن تاریخ انتشار عمومی، تمام اشکالات احتمالی این ویژگی جدید با استفاده از نظرات کاربران برطرف خواهد شد.

چگونه قابلیت بزرگ نمایی ویدیوهای یوتیوب را فعال کنیم

ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که تنها در صورتی می‌توانید پیش از عرضه نهایی از قابلیت بزرگ نمایی ویدیو‌های یوتیوب استفاده کنید که کاربر پریمیوم این سرویس باشید. کاربران پریمیوم این سرویس به بخشی به نام try new features دسترسی دارند و در این قسمت، می‌توان تمام امکاناتی را که به صورت آزمایشی در حال اجرا هستند، فعال کرد. در حال حاضر تنها قابلیت موجود در قسمت try mew features بزرگ نمایی ویدیوها است. البته جهت فعال شدن این گزینه باید مدت کوتاهی صبر کنید.

youtube

باید به این نکته اشاره کنیم که پیش از ارائه ویژگی بزرگ نمایی ویدیوهای یوتیوب، زوم کردن فیلم‌های این سرویس با استفاده از رایانه‌های شخصی به راحتی قابل انجام بود. علاوه بر این، به لطف دسترسی‌های موجود در سیستم عامل‌های Android و iOS بزرگ نمایی ویدیوهای یوتیوب امکان پذیر بود.

باتوجه به موارد ذکر شده می‌توان گفت که زوم کردن فیلم‌های یوتیوب برای بیشتر کاربران تازگی ندارد و نمی‌توان آن را در دسته قابلیت‌های مهم و خلاقانه این سرویس قرار داد؛ با این‌حال، انتظار می‌رود که افزوده شدن قابلیت بزرگ نمایی توسط یوتیوب، راحتی و آسودگی بیشتری را برای کاربران آن به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت زوم ویدیوهای یوتیوب چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر