;
coinex

اتریوم 5000 دلاری : احتمال شروع موج صعودی جدید پس از فرآیند Merge

بسیاری از معامله‌گران بازار کریپتوکارنسی معتقدند فرآیند ادغام باعث ظهور اتریوم 5000 دلاری خواهد شد. فرآیند ادغام شبکه ETH در 19 سپتامبر برگزار می‌شود.

طبق گزارش Glassnode، معامله‌گران مشتقات اتریوم قبل از رویداد Merge که قرار است در 19 سپتامبر برگزار شود، روی اتریوم 2200 دلاری و اتریوم 5000 دلاری شرط‌بندی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

اتریوم 5000 دلاری پس از فرآیند ادغام

اتریوم 5000 دلاری : احتمال شروع موج صعودی جدید پس از فرآیند Merge

شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode‌ خاطرنشان کرد که برای اولین بار، میزان اپن اینترست سهام اتریوم از بیت کوین پیشی گرفته است. در حال حاضر اپن اینترست اتریوم و بیت کوین به ترتیب 6.6 میلیارد و 4.8 میلیارد دلار است. معامله‌گران مشتقات اتریوم همچنان به شرط‌بندی خود روی ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند.

اپن اینترست اتریوم هنوز به بالاترین حد تاریخی خود نرسیده است. تحقیقات نشان می‌دهد که احتمال ایجاد سقف جدید اپن اینترست اتریوم وجود دارد. اپن اینترست بیت کوین همچنان 35 درصد با سقف تاریخی خود فاصله دارد. میل کاربران به خرید اتریوم بیشتر از میل این افراد به فروش این رمزارز است. معامله‌گران قیمت‌های 2200 دلار و 5000 دلار را برای اتریوم پیش‌بینی می‌کنند.

Glassnode اعتقاد دارد وضعیت فعلی بازار پیچیدگی بالایی داشته و شواهد نشان می‌دهد سرمایه نهادی در نقدینگی رو به رشد بازارهای آتی وارد شده است. به گفته این شرکت تحلیل زنجیره‌ای، تقاضای قابل توجه معامله‌گران برای خرید اتریوم احتمال وقوع اتریوم 5000 دلاری را پررنگ‌تر می‌کند.

آمارهای گلسنود نشان می‌دهد معامله‌گران از حق خرید دارایی برای گمانه‌زنی در مورد قیمت ETH تا ماه سپتامبر استفاده می‌کنند. عقب نشینی معامله‌گران پس از ماه سپتامبر نشان می‌دهد که فرضیه “خبر را بفروش” واقعی است. این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌گران انتظار دارند پس از انجام فرآیند ادغام طبق شایعات خریداری و طبق اخبار دارایی‌های خود را به فروش برسانند.

گلسنود در گزارش خود به این نکته اشاره کرد که با توجه به سناریوهای مختلف احتمالی پس از ادغام اتریوم، معامله‌گران آتی قیمت اتریوم را پایین‌تر در نظر می‌گیرند و مایلند برای محافظت از پوزیشن‌ خود مقداری از سود را از دست بدهند. اتریوم با 2.63 درصد رشد در 24 ساعت گذشته با قیمت 1779 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال اتریوم 5000 دلاری پس از فرآیند ادغام ETH چیست؟ آیا قیمت بزرگترین آلت کوین بازار به 5000 دلار خواهد رسید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر