;
coinex

واکنش به استوری واتساپ با ایموجی در راه است ؛ کاملا مشابه با اینستاگرام!

ممکن است به زودی قابلیت واکنش به استوری واتساپ با ایموجی ارائه شود که شباهت زیادی به عملکرد همین قابلیت در دیگر برنامه متا، یعنی اینستاگرام دارد.

واکنش استوری واتساپ با ایموجی کاملا مشابه با اینستاگرام می‌باشد. ایموجی‌ها نقش مهمی در تسهیل ارتباطات در همه انواع پلتفرم‌های دیجیتال دارند.

توسعه دهندگان واتس اپ که، متعلق به متا است، در تلاش برای گسترش نحوه تعامل کاربران با یکدیگر، اخیرا واکنش‌های ایموجی را برای پیام ها معرفی کرده‌اند. اکنون، آن‌ها توجه خود را به این معطوف کرده‌اند که به کاربران امکان دهند با بروزرسانی واتساپ به استوری‌ها با ایموجی واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید: نحوه انتقال چت از واتساپ به تلگرام ؛‌ آپدیت جدید تلگرام

واکنش به استوری واتساپ با ایموجی

فیس بوک یکی از اولین سرویس‌های متا بود که واکنش‌های ایموجی را برای پست‌ها را فعال کرد و به دنبال آن اینستاگرام، که تصاویر کوچک رنگارنگ را می‌توان برای واکنش به پیام‌ها و استوری‌ها استفاده کرد.

به نظر می‌رسد واتساپ هم در این زمینه در حال پیشرفت است. برای اولین بار در اواسط ژوئن (خرداد) در مورد نشانه‌هایی از کار بر روی این ویژگی گزارشی داده شد. WABetaInfo اخیراً این ویژگی را در آخرین نسخه بتا واتساپ (WhatsApp) (نسخه 2.22.7.24) مشاهده کرده است که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است.

واکنش به استوری واتساپ با ایموجی در راه است ؛ کاملا مشابه با اینستاگرام!

برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در حال حاضر هم این ویژگی را در دسترس دارند و از یکی از هشت ایموجی برای واکنش به استوری استفاده می‌کنند. برای واکنش، فقط باید هنگام مشاهده استوری، انگشت خود را به سمت بالا بکشید. اگر استوری است که شما پست کرده‌اید، کشیدن انگشت به بالا به شما امکان می‌دهد لیست بینندگان را ببینید. اما اگر مال شخص دیگری باشد، گزینه‌های جدید برای واکنش با استفاده از هشت ایموجی مختلف را خواهید دید.

همانطور که واکنش‌های استوری اینستاگرام به صورت پیام مستقیم برای شما ارسال می‌شود، واکنش‌های وضعیت در واتس‌اپ نیز به عنوان پیام در چت شما برای شما ارسال می‌شود.

این ویژگی به دسکتاپ راه پیدا کرده و اکنون به صورت بتا در اپلیکیشن موبایل نیز عرضه شده است. البته این تغییر قابل توجهی نیست، اما راهی آسان برای پاسخگویی به استوری‌های افرادی است که با آن‌ها در تماس هستید. مشخص نیست چه زمانی می‌توان انتظار عرضه پایدار داشت، اما احتمالاً به همین زودی‌ها است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت واکنش به استوری واتساپ با ایموجی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر