;
coinex

ویوو X فولد S پرچمدار تاشوی ویوو در راه است!

ویوو X فولد S با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در راه بازارهای جهانی است. گوشی تاشو جدید ویوو ممکن است رقیبی جدی برای محصولات سامسونگ باشد.

چند برند در حال حاضر روی نسل جدید گوشی‌های هوشمند تاشو کار می کنند. در این زمینه به طور خاص می‌توان به سامسونگ گلکسی زد فولد 4، گلکسی فلیپ 4 و شیائومی میکس فولد 2 اشاره کرد که قرار است در ماه اوت (مرداد) وارد بازار شوند.

در حالی که سامسونگ گلکسی زد فولد 4 قرار است در 10 اوت ( 19 مرداد) معرفی شود، هیچ تاریخ رسمی برای عرضه شیائومی میکس فولد 2 وجود ندارد. در این میان اما، گزارش‌هایی مبنی بر عرضه یک گوشی هوشمند تاشو جدید ویوو (Vivo) وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

مشخصات کلی ویوو X فولد S

ویوو X فولد S پرچمدار تاشوی ویوو در راه است!

به گفته وبلاگ نویس محبوب فناوری شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) DCS@ دومین گوشی هوشمند تاشو ویوو با حسگر اثرانگشت اولتراسونیک و صفحه دوگانه در راه است. این دستگاه دارای اسکنر اثرانگشت فیزیکی جانبی نیز خواهد بود. علاوه بر این، گوشی هوشمند تاشوی آینده ویوو X فولد S نام خواهد داشت.

این دستگاه جدید از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 (Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1) استفاده خواهد کرد. البته ارتقا در این دستگاه فقط محدود به یک تغییر تراشه پردازنده نیست و بخش‌های دیگری را نیز شامل می‌شود.

صفحه نمایش داخلی ویوو X فولد (Vivo X Fold) یک صفحه نمایش غول پیکر تاشو 8.03 اینچی با حسگر فوق‌العاده از جنس درخشان E5 است. این نمایشگر از چیدمان الماس سامسونگ استفاده می‌کند و از وضوح +2K و نرخ تجدید 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از یک پوشش ضد انعکاس ابررسانا با تازه‌سازی تطبیق‌پذیر مبتنی بر LTPO برای اشکال زدایی پشتیبانی می‌کند.

در عین حال، ویوو X فولد (Vivo X Fold) دارای اولین صفحه نمایش داخلی و خارجی دوگانه 120 هرتزی E5 در جهان است. این دستگاه دارای یک سوکت صوتی بزرگ سه بعدی متقارن رایزر دوگانه و یک تراشه Hi-Fi مستقل نیز هست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد ویوو X فولد S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر