;
coinex

ایرباد اوپو Enco Air 2i رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی اوپو در آخرین رویداد خود، و در کنار ساعت‌ اوپو، بند هوشمند اوپو و تلویزیون اوپو، از جدیدترین ایرباد خود یعنی ایرباد اوپو Enco Air 2i نیز رونمایی کرد.

کمپانی اوپو امروز از جدیدترین محصول خود در بازار رقابتی ایربادز‌ها تحت عنوان Enco Air 2i  رونمایی کرد. در این رویداد، برند چینی محصولات دیگری از جمله تلویزیون هوشمند OPPO K9x، ساعت‌های هوشمند سری Watch 3 و اوپو Band 2 را نیز معرفی کرد. سومین نسل از سری دوم ایربادزهای اوپو در حالی رونمایی شد که مشخصات ضعیف‌تری نسبت به نسل های قبلی خود یعنی Enco Air 2 Pro  و Enco Air 2 دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

ایرباد اوپو Enco Air 2i

در بخش طراحی اوپو Enco Air 2i با طراحی داخل گوش دنباله‌دار و سری سیلیکونی همراه با زاویه نسبی جهت راحتی هرچه بیشتر کاربر طراحی شده است.

از ویژگی‌های این گجت پوشیدنی می‌توان به گواهی IPX4 به‌منظور مقاومت دربرابر نفوذ مایعات و گردوغبار اشاره کرد. در این نسل همچنین شاهد نوآوری در قسمت ناحیه لمسی روی هدفون‌ها برای امکانات جدیدی مانند ثبت عکس از تلفن هوشمند متصل به ایربادز و همچنین حساسیت بیشتر ناحیه لمسی اشاره نمود.

ایرباد Enco Air 2i مجهز به درایور 10 میلی‌متری با روکش تیتانیوم برای باس عمیق‌تر است. این ایربادز در بخش مکالمه دارای حالت‌های صدای سفارشی و حذف نویز مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی برای کیفیت بهتر در تماس‌ها است.

ایرباد اوپو Enco Air 2i

از دیگر ویژگی‌های این گجت می‌توان به دارا بودن حالت تأخیر کم برای حالت گیمینگ نیز اشاره کرد. نسل جدید ایرپادهای اوپو از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و با باز کردن کیس شارژر، خود به‌طور خودکار به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود.

OPPO Enco Air 2i دارای باتری با ظرفیت 460 میلی‌آمپرساعتی است که در هر هدفون یک سلول 40 میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده است. اوپو ادعا می‌کند که با یک بار شارژ ایربادها می‌توان تا 7 ساعت استفاده مداوم را تجربه کرد و این زمان با استفاده از کیس شارژ به 28 ساعت می‌رسد. اوپو Enco Air 2i در کشور چین با قیمت 149 یوان (22 دلار) و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ایرباد اوپو Enco Air 2i چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر