;
coinex

بهترین ایربادزهای 2021 ؛ فهرست برترین هدفون های بی سیم

بهترین ایربادزهای 2021 معرفی شده است، ما امروز لیستی از فهرست برترین هدفون های بی سیم را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما باشید.

انتخاب بهترین هدفون با توجه به نیازهای و بودجه هر شخص می تواند یک چالش مهم باشد. انواع مختلفی از هدفون ها برای جلب توجه وجود دارد، از جمله هدفون های سیمی درون گوش، هدفون های بی سیم گردنی و هدفون های بی سیم معمولی. پرسش اصلی این است که ما چطور می توانید از این میان بهترین هدفون بی سیم 2021 را انتخاب کنیم؟

به همین دلیل ما راهنمای مفیدی را در این مقاله برای انتخاب آسان تر شما آورده ایم. بهترین هدفون های بی سیم 2021 در طیف های مختلفی وجود دارد، سبکی که باید انتخاب کنید به نیاز شما بستگی دارد. تلاش خواهیم کرد در این مطلب بهترین ایربادزهای 2021، بهترین هندزفری بلوتوث سال 2021 و بهترین هدفون بی سیم 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین ایربادزهای 2021 ؛ فهرست برترین هدفون های بی سیم

اگر شما بیش از هر چیز به امنیت و وفاداری صوتی اهمیت می دهید، ایربادزهای سیمی انتخاب مناسبی است. همچنین نوع بدون سیم آن وجود دارد که از طریق بلوتوث به تلفن شما متصل می شوند. اکنون همین این نوع هدفون ها و به طورکلی بهترین ایربادزهای 2021 را به شما معرفی خواهیم کرد.

Triple Driver In-Ear Headphone

بهترین ایربادزهای 2021

اگر دوست دارید که هدفون های شما دارای سیم باشند، هدفون های داخل گوشی Triple Driver In-Ear Headphone بهترین هدفون سیمی است که می توانید در سال 2021 خریداری کنید. با پرداخت 100 دلار (100 پوند و یا 168 دلار استرالیا) می توانید این هدفون را خریداری کنید.

هدفون های Triple Driver In-Ear Headphone دارای ایراداتی بسیار کمی است. شاید بتوان از جمله نقصان های آن به کابل لاستیکی آن اشاره کرد که کمی آزاردهنده است. همچنین دکمه های کنترل از راه دور آن کمی ساده و ارزان به نظر می آید. با اینحال این هدفون قطعا در لیست بهترین ایربادزهای 2021 قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2021

بهترین مادربردهای 2021

Sony WF-1000XM3 True Wireless Earbudsبهترین ایربادزهای 2021

Sony WF-1000XM3 True Wireless Earbuds دارای ویژگی حذف صداهای حافظه منحصر به فردی است که ارزشش را برای خرید بسیار افزایش می دهد. دوام باتری آن کمی بالاتر از میانگین است. همچنین این هدفون دارای کیت شارژ جمع و جور بسیار نازکی دارد. این هدفون دارای کنترل صدایی شبیه PowerBeats Pro است که آن را در میان بهترین هدفون های بی سیم 2021 قرار می دهد.

Sennheiser Momentum True Wireless 2

بهترین ایربادزهای 2021

کیفیت صدا، دوام باتری و طراحی Sennheiser Momentum True Wireless 2 بسیار درخشان و عالی است. این هدفون ها جایگزین های بسیار عالی برای Sony WF-1000XM3 هستند، خصوصا اگر انتخاب شما هدفون های لاکچری باشد. البته به نظر می رسد افرادی که دارای گوشی های کوچکتری هستند کمی با این هدفون مشکل دارند.

اگر دارای گوشی های کوچک نیستید Sennheiser توانسته تمام هدفون های هم رده خود را از لحاظ کیفیت و دوام پشت سر بگذارد، این هدفون با ویژگی های منحصر به فرد جلوه های هوشمند، صدای خیره کننده، حذف نویز قطعا در لیست بهترین هندزفری بلوتوث سال 2021 قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

بهترین تلویزیون های 2021

NuraLoop headphones

بهترین ایربادزهای 2021

NuraLoop headphones با بسته بندی بسیار جمع و جور، مقاوم و مقرون به صرفه یکی از بهترین هدفون های 2021 است. ویژگی اصلی و نقطه عطف این هدفون فناوری صوتی انطبافی آن است که به طور خودکار صدا را با مشخصات گوش دادن را برای کاربر تعیین می کند و در نتیجه صدایی شاداب و متعادل را ارائه می دهد.

علاوه بر این، NuraLoop headphones دارای امکاناتی مانند لغو نویز فعال، حالت اجتماعی، درجه IPX3، حالت غوطه وری، دوام باتری عالی و قابلیت اتصال کابل آنالوگ برای جک های هدفون 3.5 میلی متری است که آن را قطعا در لیست بهترین هندزفری بلوتوث 2021 قرار می دهد.

Optoma NuForce BE Sport4

بهترین ایربادزهای 2021

NuForce BE Sport4 هدفونی است که برای همه شرایط مناسب است. درحالی که آنها به طور خاص برای استفاده در سالن بدن سازی و پیست طراحی شده اند، NuForce BE Sport4 ویژگی منحصر به فردی دارد که صدا را در یک محیط شلوغ شهر جدا می کند و حتی به اندازه کافی برای گوش دادن به خانه مناسب است.

هدفون های NuForce BE Sport4 عمر باتری 10 ساعته را دارد و پس از خالی شدن باتری تنها در عرض 15 دقیقه شارژ دو ساعته می شود. این هدفون به سازندگان هدفون ها نشان می دهد برای مقرون به صرفه نگه داشتن آنها نیازی به فداکاری کیفیت صدا و دیگر ویژگی ها نیست. این هدفون شگفت انگیز را قطعا باید در لیست بهترین ایربادزهای 2021 قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایرانی

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

Cambridge Audio Melomania 1

بهترین ایربادزهای 2021

Cambridge Audio Melomania 1 با عمر برجسته 45 ساعته توانسته است مهندسی شگفت انگیز این برند را با راحتی گوش دادن بی سیم کاملا ترکیب کند.

کیفیت صدا ارائه شده توسط این هدفون بسیار عالی است و به همین دلیل می توان آن را در بین بهترین هدفون بی سیم 2021 قرار داد. ممکن است این هدفون دارای فناوری حذف نویز نباشد، اما قیمت 100 دلاری (حدود 80 پوند) ارزان تر و عمر باتری بالاتری دارند.

Grado GT220

بهترین ایربادزهای 2021

هدفون GT220 با توجه قیمت 250 دلاری و ایربادزهای کوچک، با ظاهری ساده و نداشتن فناوری فعال حذف نویز به نظر انتخاب خوبی به نظر نمی رسد. اما عملکرد با اطمینان و وِیژگی جالب آن یعنی جمع آوری اطلاعات از پرونده های دیجیتالی موسیقی مورد علاقه هدفونی را ارائه می دهد که می تواند تاثیر بالقوه بزرگی بر این جهان بگذارد. به همین دلیل ساده می توان آن را در بین بهترین هندزفری بلوتوث سال 2021 قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هارد اکسترنال 2021

بهترین دوربین های عکاسی 2021

Bowers & Wilkins PI3 Wireless Headphones

بهترین ایربادزهای 2021

Bowers & Wilkins PI3 Wireless Headphones اولین هدفون گردنی این شرکت است و به نظر شروع بسیار خوبی نیز می باشد. این هدفون گردنی طراحی عالی، راحت و ساده برای استفاده دارد و صدای عالی آن باعث می شود که شما با خرید دارای یکی از بهترین هدفون های امروزی باشید.

به لطف درایوهای دوتایی ایربادزهای آن فوق العاده به نظر می رسند، از آن گذشته عمر باتری نسبتا قابل توجه و ویژگی های منحصر به فرد دیگر آن را در بین بهترین هدفون بی سیم 2021 قرار می دهد.

Sennheiser CX Sport wireless earphones

بهترین ایربادزهای 2021

Sennheiser CX Sport wireless earphones با ارائه پر جنب و جوش، باس سنگین و تناسب راحت، هدفونی را به شما ارائه می دهد که بسیار خاص و زیبا است.

این هدفون ها با دستگاه اندازه گیری ضربان قلب ارائه نمی شوند، اما به همراه خود دارای پره های اضافی گوش با رنگ آمیزی اسپرت نئون است که آن را برای تمیرنات گاه به گاه ایده آل می کند.

این هدفون با دوام باتری شش ساعت که متناسب با جلسه متوسط دویدن یا حتی رفت و آمد روزانه شما است را می تواند قطعا در بین بهترین هندزفری بلوتوث سال 2021 قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2021

بهترین گوشی های هواوی 2021

OnePlus Bullets Wireless 2

بهترین ایربادزهای 2021

وان پلاس بیشتر به خاطر گوشی های برجسته خود مانند وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو شناخته شده است، اما این شرکت همچنین هدفون هایی را تولید می کند، بهترین نمونه آن Bullets Wireless 2 این شرکت است که قیمتی باورنکردنی در دسته هدفون های گردنی دارد.

از نظر کیفیت صدا، این هدفون دارای یک نمایش صوتی پر جنب و جوش و یک صحنه صوتی حس پذیری دقیق هستند. از لحاظ راحتی نیز آنها بسیار خوب هستند. اما متاسفانه این هدفون ها ضد آب نیستند. قیمت این هدفون های گردنی تنها 30 دلار است، بنابراین با توجه به این قیمت و وِیژگی های عالی که نام بردیم می توان آن در لیست بهترین هدفون بی سیم 2021 قرار داد.

Lypertek PurePlay Z3 (Tevi)

بهترین ایربادزهای 2021

اگر به دنبال هدفون های بی سیم واقعی مقرون به صرفه هستید، Lypertek PurePlay Z3 (Tevi) یک انتخاب عالی است. این هدفون دارای شارژ USB-C، صدای متعادل، دوام طولانی باتری و ضد آب بودن هر چیزی که شما می خواهید را ارائه می دهد. به همین دلیل می توان آن را در لیست بهترین هدفون بی سیم 2021 قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

1More Quad Driver In-Ear Headphones

 

بهترین ایربادزهای 2021

1More Quad Driver In-Ear Headphones هدفونی بسیار گران است. این هدفون با کیفیت ساخت صدا متعادل، سازگاری با گوشی های هوشمند ویژگی های جالبی را ارائه می دهد که آن را گران کرده است. این هدفون در مقایسه با تریپل درایور برادر بزرگتر خود قیمت دو برابری دارد.

اگرچه از نظر ارزش هدفون تریپل درایور برنده است، اما اگر مایل باشید کمی بیشتر برای ساخت و کیفیت صدا بهتر هزینه کنید، 1More Quad Driver هدفون بهتری است. به همین دلیل ما این این هدفون را در لیست بهترین هدفون بی سیم 2021 قرار داده ایم.

Apple AirPods Pro

بهترین ایربادزهای 2021

در ادامه معرفی بهترین هدفون بی سیم 2021 می خواهیم ایرپادهای اپل پرو را معرفی کنیم. این ایرپاد دارای تناسب بسیار بهتر و طراحی بهتر در مقایسه با ایرپاد اصلی ارائه می دهد. با اینحال قیمت 249 دلار (249 پوندی و 399 دلار استرالیا) بسیار گران است. از این رو نمی توان آن را از نظر قیمت در لیست بهترین هدفون بی سیم 2021 قرار داد. اما از نظر ویژگی های دیگر مثل دوام باتری، طراحی بهتر و کیفیت صدا عالی قطعا در لیست بهترین هدفون بی سیم 2021 قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده 2021

قیمت بهترین گوشی های موتورولا

SoundMAGIC E11BT

بهترین ایربادزهای 2021

در ادامه معرفی بهترین هندزفری بلوتوث سال 2021 ، می خواهیم اکنون SoundMagic E11BTs را به شما معرفی کنیم. این هدفون بسیار ارزان بوده و کیفیت صدایش فوق العاده و بسیار زیبا است.

به لطف لبه های طراحی شده ارگونومیک و یک بند گردن صاف در هنگام دویدن یا تمرین شما را آزار نمی دهد و بسیار راحت است به همین دلیل ما آن را در لیست بهترین ایربادزهای 2021 قرار داده ایم.

Jaybird Tarah Pro

بهترین ایربادزهای 2021

در ادامه معرفی بهترین ایربادزهای 2021 اکنون می خواهیم درباره هدفون های Jaybird Tarah صحبت کنیم. این هدفون ها بی سیم ورزشی  مخصوص برای دوندگان استقامت، ورزشکاران و بدن سازها است. این هدفون با ارائه صدا و کیفیت بالا و راحت بودن استفاده از آن هنگام ورزش آن را تبدیل به یکی از بهترین ایربادزهای 2021 کرده است. این ها مواردی برای استفاده معمول و روزانه بود اما اگر یک گیمر باشید، توصیه ما بررسی بهترین هدست گیمینگ 2021 و بهترین هدست برای PS5 می باشد.

جمع بندی

در سال جاری میلادی هدفون ها و ایربادزهای جدید و جالبی ارائه شده است که کار را برای انتخاب بین آنها سخت کرده است. هر کدام از این هدفون های جدید دارای نقاط قوت و ضعفی است که آن را برای بعضی مناسب و برای بعضی دیگر نامناسب سازد، به همین جهت داشتن اطلاعات درباره هر کدام از این هدفون های جدید پیش شرطی اساسی است.

به همین دلیل ما تلاش کردیم در این مقاله علاوه بر معرفی کردن بهترین ایربادزهای 2021 ، ویژگی های هر کدام از آنها را ذکر کنیم تا شما بتوانید با توجه به علاقه و نیاز خود راحت تر انتخاب کنید. امیدواریم این مقاله توانسته باشد در این راه به شما کمکی کرده باشد. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که آن را ذکر نکردیم، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما درباره بهترین ایربادزهای 2021  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بنگ اند اولافسن
    مستر اند داینامیک
    بوز
    این سه برند خفن ترین ایرباد های دنیا هستن که هیچ کدومشون تو این لیست نبودن 🤔😕

    پاسخ