;
coinex

رندرهای گلکسی A23e پیش از رونمایی رسمی فاش شد

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار گلکسی A23e سامسونگ، فاش شدن اطلاعات مربوط به آن امری اجتناب ناپذیر است. اکنون شاهد منتشر شدن رندرهای گلکسی A23e هستیم.

به زودی از نسخه 5G گوشی گلکسی A23 سامسونگ رونمایی می‌شود و با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این گوشی هوشمند، برخی از منابع خبری ادعا دارند که نسخه سومی از این محصول در راه است.

این نسخه جدید با نام گلکسی A23e به زودی در بازارهای هند عرضه می‌شود. با منتشر شدن رندرهای گلکسی A23e می‌توانیم نگاه دقیقی به طراحی آن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت و پایین‌رده 2022

رندرهای گلکسی A23e چه اطلاعاتی از این اسمارت‌فون در اختیار ما می‌گذارند

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که حتی قبل از منتشر شدن رندرهای گلکسی A23e انتظار داشتیم که بدنه آن با نسخه اصلی A23 مطابقت داشته باشد. در گوشی هوشمند A23e شاهد یک بریدگی v شکل در پنل جلویی هستیم؛ اما تفاوت اصلی نسخه اصلی و سومین نسخه از این دستگاه در طراحی دوربین است.

گلکسی A23e تنها از یک دوربین در پنل پشتی خود استفاده می‌کند که برای مدت طولانی، چنین طراحی دوربینی را در اسمارت‌فون‌ها مشاهده نکردیم.

با اطمینان می‌توان گفت A23e بهترین گزینه برای افرادی که ترجیح می‌دهند هزینه کمی جهت خرید یک گوشی هوشمند جدید متقبل شوند خواهد بود. همچنین باید نگاهی به دلیل اصلی عرضه این اسمارت‌فون در بازار هند داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت در بازار هند متقاضیان بسیاری دارد و با عرضه یک محصول جدید که خدمات قابل قبولی نسبت به قیمت خود ارائه دهد، با اطمینان می‌توان گفت که فروش قابل توجه‌ی در بازار گوشی‌های هوشمند این کشور خواهد داشت.

با توجه به رندرهای گلگسی A23e این گوشی مورد انتظار کمپانی سامسونگ با رنگ‌های سفید، آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که تا این لحظه، هیچ اطلاعاتی درباره زمان دقیق انتشار و قیمت این محصول به صورت رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار رندرهای گلکسی A23e چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر