coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

حمایت تتر از ادغام اتریوم ؛ تغییر بزرگی در راه است!

تتر نیز همانند USDC از فرآیند ادغام اتریوم به مکانیسم اثبات سهام حمایت خواهد کرد. حمایت تتر از ادغام اتریوم به رشد اکوسیستم ETH کمک شایانی می‌کند.

پس از انتشار اعلامیه رسمی از سوی USC Coin Circle Pay، استیبل کوین تتر حمایت خود از فرآیند ادغام اتریوم به مکانیسم اثبات سهام (PoS) را نشان داد.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید از پنکیک سواپ در تراست والت

انتشار اعلامیه حمایت تتر از ادغام اتریوم

حمایت تتر از ادغام اتریوم ؛ تغییر بزرگی در راه است!

اعلامیه حمایت تتر از ادغام اتریوم درست همان روزی منتشر شد که رقیب این استیبل کوین یعنی USDC مدعی شده بود که تنها استیبل کوینی است که از ارتقای پیش روی اتریوم پشتیبانی خواهد کرد. در بیانیه روز سه‌شنبه، تتر فرآیند ادغام اتریوم را یکی از “مهم‌ترین لحظات در تاریخ بلاک چین” نامید و بیان کرد که مطابق با برنامه Merge اتریوم که در 19 سپتامبر انجام خواهد شد فعالیت خواهد کرد.

تتر معتقد است برای جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در جامعه، به ویژه هنگام استفاده از USDT در پروژه‌ها و پلتفرم‌های دیفای (DeFi)، می‌بایست از ایجاد سردرگمی و آسیب در اکوسیستم پس از انتقال به PoS جلوگیری شود. تتر از نزدیک پیشرفت‌ها و آمادگی‌های لازم برای این رویداد را فراهم خواهد کرد. این استیبل کوین طبق برنامه‌ از POS اتریوم پشتیبانی می‌کند. یکی از مقامات تتر در این راستا گفت:

ما معتقدیم که یک انتقال روان و بی‌مشکل برای سلامت بلندمدت اکوسیستم DeFi و پلتفرم‌های آن، از جمله مواردی که از توکن‌های ما استفاده می‌کنند، ضروری است.

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری استیبل کوین تتر در ماه جولای اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد از Eth2 پس از ادغام پشتیبانی کند. طبق داده‌های CoinGecko، تتر (USDT) در حال حاضر بزرگترین استیبل کوین بازار رمزارزها به شمار می‌رود. ارزش کل این استیبل کوین 66.6 میلیارد دلار است. USDC با ارزش کل بازار 54.1 میلیارد دلاری جدی‌ترین رقیب تتر به شمار می‌رود.

هر دو استیبل کوین‌های تتر و USDC بخش قابل توجهی از عرضه در گردش خود را به بلاک چین اثبات کار فعلی اتریوم (PoW) اختصاص داده‌اند. در زمان نگارش این مقاله، حدود 32.3 میلیارد دلار از ارزش کل تتر و 45.1 میلیارد دلار از ارزش کل USDC به بلاک چین اثبات کار تعلق دارد.

با توجه به وسعت بازار تتر و USDC و همچنین تسلط آن‌ها بر بازار استیبل کوین‌ها، حمایت تتر از ادغام اتریوم به احتمال زیاد منجر به بهبود اکوسیستم‌های اتریوم، تتر، USD Coin و همچنین کل بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم اخیراً هشدار داده است که قدرت تتر به طور بالقوه می‌تواند مشکلاتی را در هاردفورک‌ آتی اتریوم به وجود بیاورد. به عقیده بوترین، نهادهای متمرکزی مانند Tether و Circle می‌توانند به جای ابزار پیشنهادی جامعه اتریوم از زنجیره‌های دلخواه خود استفاده کنند. بوترین در ادامه افزود:

من فکر می‌کنم در آینده نگرانی‌های بیشتری خواهیم داشت. اساساً، این واقعیت که USDC در انتخاب زنجیره مورد نظر خود مختار است به احتمال زیاد در هاردفورک بحث برانگیز آینده اتریوم تأثیرگذار خواهد بود

آخرین اجرای آزمایشی Merge اتریوم در هفته جاری و از طریق شبکه Goerli انجام خواهد شد. در صورتی که همه چیز طبق برنامه‌ها پیش رود، بعید است تاریخ رسمی ادغام (19 سپتامبر) به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حمایت تتر از ادغام اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر