;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) در سال 2021 و سال‌های بعد

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن و بررسی ساختاری آن را بررسی می‌کنیم. اگر شما نیز به‌دنبال اطلاعات کامل این رمز ارز هستید، با ما همراه باشید.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) موضوع مهمی است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. اطلاعات این ارز دیجیتال، برای علاقه‌مندان به این زمینه، بسیار ضروری است. این رمز ارز که یکی از مهم‌ترین رمز ارزهاست، فیوژن (FSN) نام دارد. در دنیای ارزهای دیجیتال، روزانه ارزهای زیادی به بازار روانه می‌شوند. در این بین، بسیاری از ارزهای دیجیتال، ناکارآمد هستند و پس از مدتی تنها شما را با ضررهای جبران‌ناپذیر روبه‌رو می‌کنند.

اما ارزهای دیجیتال بسیاری تولید می‌شوند که اگر به‌موقع از وجود آنها باخبر شده و آنها را خریداری نمایید، سودهای کلانی بدست خواهید آورد. حتما از خودتان می‌پرسید که چطور می‌شود از آینده یک ارز دیجیتال سر درآورد و به‌موقع آن را خرید و یا فروخت؟ باید در جواب به شما بگوییم که این کار اصلا آسان نیست و نیاز به مهارت بالایی دارد؛ اما هرگز غیرممکن نیست.

شما با تجزیه و تحلیل یک ارز دیجیتال، به‌راحتی می‌توانید آینده آن را پیش بینی کنید. امروز نیز اینجاییم تا آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) را در اختیار شما علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال قرار دهیم. پس اگر به‌دنبال شناختن یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی برتر، خرید به‌موقع آن و بدست آوردن سودهای زیاد هستید، با ما همراه باشید تا امروز شما را با آینده رمز ارز فیوژن و پیش بینی فیوژن 2021 آشنا کنیم.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN)

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن
رمز ارز فیوژن

فیوژن یک پروژه ارزهای دیجیتالی است. اما این پروژه، یک پروژه معمولی نیست. فیوژن از یک پلتفرم مالی مبنی بر بلاک چین همه‌جانبه برخوردار است. این پلتفرم، خدمات منبع چند داده‌ای، چند سازمانی و میان زنجیره‌ای را از طریق به‌کارگیری قراردادهای هوشمند، به شما ارائه می‌دهد. آینده ارز Fusion را به‌دلیل برخورداری از چنین خدمات همه‌جانبه‌ای می‌توان از همین حالا، درخشان دید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

فیوژن درحقیقت به‌دست مدیرعامل شرکت «BitSE» تأسیس شد. شرکت BitSE یک شرکت انکوباتور است که بلاک چین‌های کوانتوم (QTUM) و وی چین (VeChain) را توسعه داده است. این دو پروژه، از موفق‌ترین پروژه‌های دنیای ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌روند. نام چنین شرکتی به‌عنوان بنیان‌گذار فیوژن، بر آینده ارز Fusion تاثیر به‌سزایی گذاشته است. با شنیدن نامی که چنان پروژه‌های موفقی را در کارنامه خود دارد، قطعا این ارز دیجیتال نیز محبوبیت بسیاری را بدست می‌آورد.

از دیگر نکات مهم در آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) آن است که هدف اصلی این ارز را بدانیم. فیوژن پیش از هر چیز، قصد دارد مشکلات اصلی که فناوری بلاک چین در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کند را برطرف کند. مشکلاتی نظیر قابلیت همکاری و مقیاس‌پذیری،‌ از جمله این مشکلات هستند. چنین چشم‌اندازی از اهداف این ارز دیجیتال، به‌میزان بسیاری بر پیش بینی قیمت ارز Fusion نیز تاثیر می‌گذارد که در ادامه به پیش بینی فیوژن 2021 نیز می‌پردازیم؛ اما ابتدا بگذارید تمام اهداف آینده رمز ارز فیوژن را خدمت شما شرح دهیم.

از دیگر اهداف این پروژه همچنین آن است که به ارزهای دیجیتال با سطوح ارزش متفاوت، امکان انتقال در زنجیره‌های مختلف را بدهد. همین امکان منجر به ایجاد یک بلاک چین واحد می‌شود که می‌تواند تمام توکن‌ها و کوین‌های دیگر را در یک مکان جمع‌آوری کند. بدین‌ترتیب یکپارچه‌سازی بسیار خوبی در شبکه ایجاد می‌شود و نیازی نیست که برای استفاده از توکن‌های مختلف، از پلتفرم‌ها و زنجیره‌های مختلفی استفاده کنید.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن
ارز دیجیتال فیوژن

ارز دیجیتال فیوژن، همچنین از یک مکانیسم اجماع ترکیبی سلسله مراتبی (HHCM) نیز استفاده می‌کند. چنین مکانیسمی، از اثبات کار (PoW) و اثبات سهام (PoS)، عملکردهایی را قرض می‌گیرد.

از مهم‌ترین نکات آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) نیز همین مکانیسم فوق‌العاده و چگونگی عملکرد آن است. هم‌زمان با قرض‌گیری از چنین مکانیسم‌های اثباتی، مکانیسم HHCM فیوژن با گروه‌بندی نودهای مختلفی در یک‌جا و باهم، از یک محاسبه موازی استفاده می‌کند. این محاسبه موازی خود موجب می‌شود که این پلتفرم، بسیار امن و پربازده باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

فناوری‌های پشت پرده پروژه فیوژن

از دیگر نکاتی که بر پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فیوژن نیز تاثیرگذار است، دانستن فناوری پشت این ارز است. امروزه تنها افراد باهوشی که می‌توانند پتانسیل و آینده درخشان ارزهای دیجیتال را به‌خوبی درک کنند، به استفاده از آنها روی می‌آورند. پس بهتر است پیش از هر چیز، فناوری‌های فوق‌العاده این ارز دیجیتال را خدمت شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

اینترنت ارزش‌ها (IoV)

آینده رمز ارز فیوژن به‌میزان زیادی به تیم آن بستگی دارد. این تیم در گزارشات خود از اصطلاح اینترنت ارزش‌ها (IoV) استفاده کرده است. این اصطلاح نیز عمدتا به چیزهای مربوط به ارزهای دیجیتال برمی‌گردد؛ همچون: صرافی و مدیریت دارایی‌های دیجیتالی به‌صورت کاملا ایمن و بدون نیاز به هیچ واسطه‌ای.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن
قیمت ارز دیجیتال فیوژن

مدیریت حقوق کنترل غیرمتمرکز (DCRM)

این مدیریت نیز یک لایه امنیتی است. این لایه امنیتی از تمام دارایی‌های رمزنگاری‌شده قفل‌شده برروی بلاک چین فیوژن، محافظت می‌کند. نکته‌ای که به‌میزان بسیاری موجب درخشان‌شدن آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) شده است، استفاده از چنین فناوری ایمنی است. شاردینگ و ذخیره‌سازی غیرمتمرکز یک کلید خصوصی، تضمین آن است که هیچکسی نمی‌تواند به کلید خصوصی کامل، دسترسی داشته باشد. این بدان معناست که هیچ یک از نودها نیز نمی‌تواند کنترل دارایی‌های دیجیتالی را از هیچ راهی بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

قرارداد هوشمند مالی رمز ارز (CSC)

این قرارداد نیز قرارداد هوشمندی است که یک معامله مالی را بین یکی از چندین ارز دیجیتالی موجود برروی زنجیره فیوژن، تکمیل می‌کند. این قرارداد، عمل مذکور را از طریق عملکرد قفل‌کردن، انجام می‌دهد.

عملکرد فعال‌سازی چندگانه (MTM)

ارز دیجیتال فیوژن به‌همراه این مکانیسم، محرک‌های مبنی بر رویداد و زمان را در قراردادهای هوشمند خود می‌گنجاند. این سه حالت فعال‌سازی نیز ناشی از موقعیت‌های مالی مختلفی هستند. همچنین آنها طراحی شده‌اند تا پاسخگوی درخواست‌های قراردادهای هوشمند مالی پیچیده باشند.

مکانیسم اجماع ترکیبی سلسله مراتبی (HHCM)

این مکانیسم را پیش‌تر نیز خدمت شما معرفی کرده و تاثیر آن را بر پیش بینی قیمت ارز Fusion گفته بودیم. مکانیسم HHCM هم از PoS و هم از PoW استفاده می‌کند. بدین‌ترتیب از یک روش محاسبه موازی استفاده می‌کند تا بتواند مکانیسم اجماع مناسبی را در لایه‌های مختلف، به‌کار گیرد.

این عملکرد در آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) نیز تاثیرگذار است. بدین‌ترتیب با به‌کارگیری مکانیسم اجماع مناسب در هر لایه، می‌تواند نودها را گروه‌بندی کرده و توازن رضایت‌بخشی از تاثیر، امنیت، مقیاس و دیگر موارد را بدست آورد.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن

عملکردهای مالی رمز ارزی

DCRM یا همان مدیریت حقوق کنترل غیرمتمرکز نیز به دارایی‌های دیجیتالی مختلف، اجازه تعامل در پلتفرم فیوژن را می‌دهد. در نتیجه، CSC یا همان قرارداد هوشمند مالی رمز ارز، قابلیت اجرای عملکردهایی با درجه بالاتری از پیچیدگی را دارد همچون عملکرد چندمنظوره، چندتوکنی و حتی عملکرد تفکیک حق انتفاع.

تمام این عملکردهای مالی نیز بر پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فیوژن تاثیر می‌گذارند. پس با ما همراه باشید تا هر یک را به‌طور جداگانه بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

عملکرد چندمنظوره: این عملکرد، توانایی قرارداد هوشمند برای پشتیبانی از انواع مختلفی از چندین حساب و همچنین تعیین هم‌زمان معاملات بین کاربران مختلف و چندین قرارداد مختلف است.

عملکرد چندتوکنی: این عملکرد نیز شامل تعیین هم‌زمان رابطه میان دارایی‌های دیجیتال مختلف به‌وسیله یک قرارداد هوشمند می‌شود. عملکرد مذکور، درست پس از آنکه دارایی‌ها از طریق فرایند قفل کردن، برروی فیوژن جای گرفت، انجام می‌شود.

عملکرد تفکیک حق انتفاع: این عملکرد، به‌معنای آن است که حق انتفاع و مالکیت دارایی‌های دیجیتالی را می‌توان تفکیک کرد. برخورداری از چنین قابلیتی نیز در آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) بسیار تاثیرگذار است. چرا که قراردادهای هوشمند سنتی به‌طور کلی تنها می‌توانست توکن‌ها را از یک طرف به طرف دیگر انتقال دهد.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن
ارز دیجیتال فیوژن

این قراردادها هرگز قادر به آن نبودند که به یک طرف، مالکیت دارایی دیجیتال را بدهند؛ درحالی که دیگر طرف حق انتفاع دارایی دیجیتال را بدست آورد. این بدان معناست که مالکیت و حق انتفاع، جدایی‌ناپذیر است. از طرف دیگر، قرارداد هوشمند مالی رمز ارز، به‌سادگی بیش از دو حساب کاربری و یا حساب قراردادی را در یک قرارداد، تعیین می‌کند. بنابراین نیز می‌تواند حساب‌های مالکیت را تشخیص داده و معاملات مالی را به‌طور مستقل به‌انجام برساند.

موارد استفاده از قراردادهای هوشمند فیوژن

از قراردادهای هوشمند فیوژن می‌توان به‌عنوان یک سیستم تراست برای قراردادهای مالی مشخصی در میان طرفین قرارداد، استفاده کرد. قرارداد هوشمند می‌تواند برای ایجاد هر گونه توافقی، مناسب باشد. اما زمانی که قرارداد تنظیم شد، محتوای آن دیگر قابل تغییر نیست. از چنین قراردادی برای مثال می‌توان برای قانونی کردن یک قرارداد وام میان مشتری و بانک، استفاده کرد.

با قرارداد هوشمند فیوژن، آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) نیز درخشان‌تر از پیش خواهد بود. چرا که بااستفاده از این قراردادها، موسسات مالی که وام را صادر می‌کنند، در زمان امضای توافق دیگر نیازی به تکیه بر مسئولین و یا وام‌گیرنده ندارند. اگر وام‌گیرنده نیز حساب خود را پرداخت نکند، موسسه مالی خانه شخص را همانطور که در توافق‌نامه مشخص‌شده بود، از وی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن
فیوژن

درباره توکن FSN

برای پیش بینی قیمت ارز Fusion نیز پیش از هر چیز باید توکن منحصربه‌فرد آن را بشناسیم. توکن داخلی پلتفرم فیوژن، FSN نام دارد. از این توکن می‌توان برای پرداخت هزینه‌های شبکه، استفاده کرد. قراردادهای هوشمند نیز برای آنکه انجام شوند، به FSN نیاز دارند. درست همانطور که از توکن ETH در شبکه اتریوم استفاده می‌شود.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن
ارز دیجیتال فیوژن

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دنت 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

چگونگی خرید ارز دیجیتال فیوژن

تا به اینجای مقاله، به بررسی تئوری ارز فیوژن و توضیح عملکردهای مختلف این رمز ارز پرداختیم تا به‌خوبی آن را بشناسید. در این قسمت قصد داریم یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) یعنی چگونگی خرید آن را خدمت شما شرح دهیم.

قدم اول: ساخت یک حساب در صرافی‌هایی که شامل توکن FSN می‌شوند

برای این منظور، باید قیمت‌ها و امکانات پلتفرم‌های صرافی را که در حال حاضر توکن FSN را در یک یا چند جفت معاملاتی خود شامل می‌شوند، با هم مقایسه کنید. زمانی که تصمیم گرفتید که کدام پلتفرم بیشتر به نیاز شما نزدیک است، حالا می‌توانید با واردکردن ایمیل آدرس خود و ساختن  یک پسوورد، در آن پلتفرم ثبت نام کنید. شما همچنین ممکن است بسته به صرافی، به ارائه جزئیات شخصی خود و همچنین احراز هویت نیز نیاز داشته باشید. چنین ملزوماتی، از قوانین KYC/AML به‌شمار می‌روند.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن
خرید ارز دیجیتال فیوژن

اگر صرافی شما از احراز هویتی دو مرحله‌ای نیز پشتیبانی می‌کند، باید حتما از فعال‌سازی این ویژگی نیز مطمئن شوید. چرا که موجب به‌وجود آوردن سطح بالاتری از امنیت برای منابع مالی شما می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

قدم دوم: سپرده‌گذاری در حساب خود

خرید توکن FSN با دلار آمریکا و یا هر ارز فیات دیگری، غیرممکن است. پس شما باید به‌جای آن، ارز دیجیتالی دیگری را با FSN معامله کنید. دانستن ارزهای دیجیتالی که می‌توانید با آن ارز دیجیتال فیوژن را خریداری نمایید، از دیگر نکات مهم آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) است. ارزهایی که در حال حاضر برای این عمل وجود دارند عبارتند از: بیت کوین و اتریوم. پس تنها با این دو ارز دیجیتالی می‌توانید ارز فیوژن را خریداری نمایید.

زمانی که بیت کوین و یا اتریوم مورد نیاز را تهیه کردید، حالا باید آدرس کیف پول مربوطه را در حساب صرافی خود کپی و یا کد QR آن را برای رمز ارزی که می‌خواهید سپرده‌گذاری کنید، اسکن کنید. از این آدرس برای تکمیل انتقال سپرده‌های خود استفاده کنید.

قدم سوم: خرید FSN

به بخش «معامله» رفته و جفتی که می‌خواهید معامله کنید را جستجو کنید. برای مثال: FSN/ETH. سپس در پنجره «خرید FSN» می‌توانید یک بازار و یا سفارش محدود را انتخاب کنید. پس از آن، مقدار FSN که می‌خواهید بخرید را مشخص کنید. پیش از نهایی‌کردن خرید، یک لحظه صبر کنید و بادقت تمام، جزئیات کامل معامله خود را مجددا بررسی کنید. به‌همین سادگی توکن FSN را خریداری کرده‌اید.

چطور توکن FSN را بفروشیم؟

اگر تصمیم به فروش توکن‌های FSN خود دارید، به بخش «معامله» رفته و جفتی که می‌خواهید معامله کنید را جستجو کنید. سپس می‌توانید مقدار FSN که می‌خواهید بفروشید و یا تعداد دیگر کوین‌ها یا توکن‌هایی که می‌خواهید با آن معامله کنید را مشخص نمایید.

این نکات از بدیهی‌ترین نکات برای بررسی آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) هستند که به‌طور کامل خدمت شما بررسی نمودیم. اگر چه فراموش نکنید که FSN تنها جفت‌های محدودی دارد و شاید نتوانید مستقیما آن را با هر ارز دیجیتالی که می‌خواهید، معامله کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ایاس 2021

کیف پول‌های مناسب برای ذخیره توکن FSN

شما می‌توانید با توکن‌های خود هر کاری که علاقه دارید را انجام دهید؛ اما پیشنهاد ما به شما آن است که به‌جای ذخیره کردن توکن‌ها برروی یک صرافی که می‌تواند منجر به هک شدن توکن‌های شما و سرقت آنها شود، توکن‌های خود را به یک کیف پول خصوصی انتقال دهید. توکن FSN مبنی بر استاندارد ERC20 اتریوم است. پس باید به‌دنبال کیف پول‌هایی باشید که از این نوع توکن‌ها، پشتیبانی کند.

مثال‌هایی از چنین کیف پول‌هایی نیز شامل: لجر نانو اس (Ledger Nano S) و ترزور (TREZOR) که کیف پول‌های سخت‌افزار هستند و یا کیف پول مای اتر والت (MyEtherWallet) می‌شود که یک کیف پول وب است.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن
خرید رمز ارز فیوژن

صرافی‌هایی که می‌توانید توکن FSN را از آنها خریداری نمایید نیز عبارتند از: Bibox، Qryptos، IDEX و Coinhood.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فیوژن

فیوژن دارای سابقه کوتاه مدتی در بازار ارزهای دیجیتال است. همین موضوع اجازه نمی‌دهد که آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) را برای طولانی مدت و به‌صورت کاملا دقیق، انجام دهیم. اما ما تمام سعی خود را می‌کنیم که بررسی دقیقی را به شما ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

در همین لحظه، شاهد آن هستیم که قیمت این ارز دیجیتال از نظر دلار آمریکا و بیت کوین، در حال افزایش بوده است. این ارز دیجیتال در ماه مارس با قیمت حدودا 1.6 دلار معامله می‌شد. سپس در ماه می قیمت آن به 9.6 دلار رسید. این افزایش قیمت بسیاری مهمی در مدت زمان کوتاه است.

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن
توکن ارز دیجیتال فیوژن

همچنین ارز دیجیتال فیوژن تا پیش از 30ام ژوئن، شبکه اصلی خود را راه‌اندازی می‌کند. به‌همین دلیل نیز می‌توان انتظار یک افزایش قیمت در این ارز دیجیتال را داشت. بسیار حائز اهمیت است که بازار این ارز دیجیتال را دنبال کنیم تا ببینیم که در ماه‌های آتی، خود را به چه صورتی حفظ خواهد کرد.

بدین‌ترتیب نیز متوجه خواهیم شد که ارز دیجیتال فیوژن در چه سطوح پشتیبانی و مقاومت طولانی مدتی، عمل خواهد کرد. به‌علاوه در طی این مدت، حتما سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف ارزهای دیجیتال را نیز دنبال کنید تا از آخرین آپدیت‌ها و اخبار این ارز دیجیتال، باخبر شوید و بتوانید بهترین تصمیم را دررابطه با سرمایه‌های خود بگیرید.

جمع بندی

آینده و پیش بینی قیمت فیوژن (FSN) از موضوعات مهمی بود که امروز به آن پرداختیم. دانستن اطلاعات این ارز تازه‌وارد، برای تمام علاقه‌مندان به این زمینه، مفید است. ارز دیجیتال فیوژن، مدت زیادی نیست که به بازار ارزهای دیجیتال وارد شده است، اما در همین مدت کوتاه، توانسته است افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

این ارز دیجیتال، عملکردهای بسیاری را به شما ارائه می‌دهد که نمی‌توانید آنها را در ارزهای دیگر بیابید. ما امروز تمام امکانات و ویژگی‌های این ارز دیجیتال، قیمت حال حاضر و توکن آن را خدمت شما معرفی کردیم. همچنین قیمت آینده آن را نیز برای شما پیش بینی کردیم. آیا به‌نظر شما قیمت این ارز دیجیتال به صعود خود ادامه خواهد داد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت فیوژن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر