;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین (CPC) در سال 2021، 2022 و سال‌ های بعد

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین (CPC) و اطلاعات مربوط به آن، از مواردی است که قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم. پس با پیش بینی قیمت ارز CPC همراه باشید.

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین از موضوعات مهم دنیای ارزهای دیجیتال است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و مهم‌ترین نکات این ارز را خدمت شما ارائه دهیم. استخراج و ماینینگ، راهی فوق‌العاده برای ساخت ارزش در یک کوین است.

البته باید این را هم در نظر داشت که این راه، هر چقدر هم که سودآور باشد اما دارای ضررهایی نیز است و به‌اصطلاح، نوعی شمشیر دو لبه به‌نظر می‌رسد.

گاهی شخصی پول خود را صرف استخراج یک کوین می‌کند اما در بیشتر موارد، فرد علاقه‌ای بیشتر از آنکه کوین خود را بسازد و بفروشد، ندارد. علاقه بیشتر افراد، زمانی که سودی از استخراج خود بدست می‌آورند، به‌پایان می‌رسد.

به‌همین دلیل است که آن‌ها فورا کوین‌های استخراج‌شده را برای فروش می‌گذارند. در این میان، بیت کوین به‌عنوان یک ابزار مالی حقیقی استفاده می‌شود. اما این کوین نیز دارای نوسانات بسیار است.

به‌همین دلیل امروز می‌خواهیم آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین که یک کوین بهتر است را خدمت شما بررسی کنیم. سی پی کوین یا همان کاپری کوین از طرفی با دادن پاداش به کسانی که از این کوین جالب استفاده می‌کنند، برای آن‌ها مشوقاتی به‌وجود می‌آورد.

از دیگر مشکلاتی که در تکیه کردن بر ماینرها وجود دارد، زمانی است که یک کوین سودآورتر به بازار عرضه می‌شود. البته مشکلات دیگری نظیر تأیید معامله و شبکه نیز وجود دارد اما مشکل ابتدایی، شاخص‌تر است.

زمانی که چنین کوینی به بازار عرضه می‌شود، آن‌ها به ماینرهای خود اشاره می‌کنند که همه و همه به سوی آن کوین بروند. همین امر، قدرت هش بسیار کمتری را برای شبکه بیت کوین باقی می‌گذارد تا بتواند حتی یک وظیفه حقیقی خود را به انجام برساند که آن نیز تأیید معاملات است.

این منجر به زمان تأیید معاملات بسیار کند و آرام در شبکه می‌شود. درحقیقت، این پدیده باعث می‌شود که حدود 20 دقیقه یا حتی بیشتر، پیش از آنکه فروشنده حتی شما را ببیند که در تلاش برای پرداخت با بیت کوین هستید، در صف‌های طولانی بمانید تا معاملات شما تأیید شوند.

اما کاپری کوین عملکرد بهتری دارد؛ به‌همین دلیل است که قصد داریم امروز آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین را خدمت شما ارائه دهیم. کاپری کوین از طرف دیگر، بار و مسئولیت را از ماینرهای بی‌ثبات و دمدمی مزاج، به کاربران حقیقی کوین واگذار می‌کند.

این ارز دیجیتال فوق‌العاده، این کار را از طریق توزیع وظایف به کیف پول‌های محلی کاپری کوین، انجام می‌دهد. در گذر زمان، این امر به‌مرور، یک شبکه بسیار سریع و بزرگ‌تر را در مقایسه با عملکرد آرام و کند ماینرها می‌سازد.

این به‌نوبه خود، منجر به ایجاد معاملات فوری برای مقبولیت حقیقی افراد از سرتاسر جهان نیز می‌شود. شاید شما هم با این ارز دیجیتال آشنا نباشید. پس با ما همراه باشید تا امروز آینده ارز CPC به‌همراه پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سی پی کوین تا هفت سال آینده را خدمت شما بررسی کنیم.

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین

پیش از هر چیز برای بررسی آینده رمز ارز سی پی کوین و پیش بینی قیمت آن، باید با این کوین آشنا شوید. سی پی کوین (CPC) یا همان کاپری کوین (Capricoin) چیست؟ این کوین به‌غیر از این دو اسم، به CPChain نیز معروف است.

سی پی کوین، درحقیقت یک زیرساخت توزیع‌شده برای اینترنت اشیاء (IoT) نسل بعد است. این ارز دیجیتال جالب، قصد دارد تا پلتفرم دیتای اصلی بسیار کاربردی را برای سیستم‌های IoT و در ترکیب با ذخیره توزیع‌شده، محاسبه رمزگذاری و فناوری‌های بلاک چین بسازد.

بدین‌ترتیب سی پی کوین، راه حل کل فرایند را، از کسب اطلاعات، ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری گرفته تا کاربرد، خدمت شما ارائه می‌دهد. همین موضوع نیز موجب نویدبخش شدن آینده ارز CPC برای علاقه‌مندان به آن است.

قیمت کنونی این کوین،‌ 0.01 دلار است و در Coinmarketcap در جایگاه 1332ام قرار می‌گیرد. به‌علاوه، سی پی کوین در زمان نگارش این مقاله، 6.90 درصد نیز افزایش قیمت داشته است. البته به‌علت حرکات سابق قیمتی این کوین، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سی پی کوین نیز بسیار مثبت و پر از افزایش قیمت است.

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
سی پی کوین

سی پی کوین، به‌علت کاربردهای بسیاری که دارد، در تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال برتر، درج شده است. اما چیزی که معامله این کوین و استفاده از آن را کمی پیچیده می‌کند، آن است که برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ همچون بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum)، نمی‌توان این ارز را به‌صورت مستقیم و با پول فیات، خریداری کرد. پول فیات نیز به انواع پول عادی به‌غیر از ارزهای دیجیتال، گفته می‌شود.

همچون دلار آمریکا و غیره. اما این موضوع، هرگز برروی آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین تأثیر منفی نگذاشته است؛ چرا که شما نیز به‌راحتی می‌توانید این کوین را ابتدا با خرید ارز دیجیتالی همچون بیت کوین، از هر صرافی تبدیل ارز دیجیتال به فیات، خریداری کرده و سپس آن را به صرافی دیگری منتقل کنید. صرافی که معامله سی پی کوین را به شما ارائه می‌دهد.

در مقاله امروز نیز قصد داریم نحوه خرید این کوین را خدمت شما عزیزان شرح دهیم. پس با ما همراه باشید تا در ادامه، نحوه خرید گام به گام این کوین و همه چیز را دررابطه با آینده رمز ارز سی پی کوین نیز خدمت شما ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

یافتن صرافی تبدیل پول فیات به ارز دیجیتال

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
پیش بینی قیمت سی پی کوین

ابتدا باید یکی از بزرگ‌ترین و عمده‌ترین ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. در این مورد برای مثال ما ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) را انتخاب می‌کنیم. در ادامه نیز نحوه خرید این ارز دیجیتال را به‌صورت گام به گام خدمت شما شرح می‌دهیم.

یکی از صرافی‌های بسیار پراستفاده برای تبدیل پول فیات به ارز دیجیتال نیز صرافی کوین بیس (Coinbase) نام دارد. البته صرافی‌های بزرگ دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ما در ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین نیز به چگونگی خرید از این صرافی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

چگونگی خرید سی پی کوین از صرافی کوین بیس

کوین بیس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است که سپرده‌های فیات را می‌پذیرد. در قسمت پیشین خدمت شما توضیح دادیم که علی‌رغم نویدبخش بودن آینده رمز ارز سی پی کوین اما یکی از مشکلات این کوین آن است که نمی‌توان آن را مستقیما با ارز فیات، خریداری نمود. پس در این قسمت می‌خواهیم نحوه خرید غیرمستقیم آن را از طریق یکی از صرافی‌های بزرگ، خدمت شما شرح دهیم.

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
آینده قیمت سی پی کوین

ابتدا بگذارید این صرافی را خدمت شما معرفی کنیم. صرافی کوین بیس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌هاست. شما با خرید هر ارز دیجیتالی به ارزش 100 دلار، تعدادی بیت کوین را به ارزش 10 دلار و به‌صورت کاملا رایگان دریافت خواهید کرد.

هنگامی که وارد این صرافی شدید، برروی گزینه «شروع» کلیک کنید. سپس حتما نام واقعی خود را به این صرافی ارائه دهید؛ چرا که کوین بیس نام شما را برای تأیید حساب، نیاز دارد. سپس گام مهم بعدی، انتخاب یک رمز قوی برای حساب است تا از اموال شما در برابر حمله هکرها محافظت کند.

سپس، یک ایمیل تأییدیه دریافت خواهید کرد. البته این به منزله اتمام کار نیست و کار شما تازه شروع شده است. پس حتما با ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین همراه باشید تا تمام مراحل ثبت نام و خریداری این ارز را به‌طور کامل، یاد بگیرید.

حالا باید ایمیل خود را باز کنید و برروی لینک موجود در آن، کلیک کنید. سپس باید یک شماره موبایل معتبر را نیز ارائه دهید تا بتوانید احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) خود را فعال کنید.

این مرحله اگر چه که یک مرحله اجباری نیست، اما ما توصیه می‌کنیم که حتما آن را به‌عنوان یک مرحله اجباری در نظر بگیرید و حتما این گزینه را فعال کنید. چرا که این مرحله، یک لایه اضافی از امنیت برای حساب شماست و بهتر است حتما از این ویژگی استفاده کنید.

سپس نیز باید مراحل بعدی را بروید تا تأیید هویت خود را به‌پایان برسانید. این مراحل نیز کمی دلهره‌آور به‌نظر می‌رسد. مخصوصا زمانی که در انتظار خرید یک دارایی هستید.

اما مانند هر مؤسسه مالی دیگری، صرافی کوین بیس نیز در بسیاری از کشورهای معتبر جهان همچون آمریکا، انگلستان و اروپا، قانونی است. پس باید به‌خوبی مراحل قانونی را طی کنید تا بتوانید در این صرافی ثبت نام کرده و به خرید سی پی کوین خود برسید.

تمام روند احراز هویت موجود که در بررسی آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین به آن پرداختیم، به «شناخت مشتری خود» یا KYC معروف است. خبر خوب آنکه، این فرایند نیز تماما خودکار است و بیشتر از 15 دقیقه، زمان شما را نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

خرید بیت کوین با پول فیات برای خرید CPC

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
قیمت سی پی کوین

زمانی که روند احراز هویت خود را تکمیل کردید، حالا باید روش پرداختی خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید هم از طریق کارت‌های اعتباری و هم از طریق انتقال بانکی، پرداخت خود را انجام دهید. البته استفاده از کارت‌های اعتباری، هزینه بیشتری در بر خواهد داشت اما در عوض، می‌توانید خرید خود را فورا به‌انجام برسانید.

حالا که تمام مراحل را انجام دادید، برروی دکمه «معامله» در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید. سپس ارز دیجیتال بیت کوین را انتخاب کرده و تمام. تبریک می‌گوییم! شما همین حالا اولین خرید ارز دیجیتال خود را انجام دادید.

تبدیل بیت کوین به آلت کوین برای خرید CPC

اگر چه تا به اینجا مراحل بسیاری را انجام داده‌ایم اما هنوز کار ما به‌پایان نرسیده است. از آنجایی که سی پی کوین یک آلت کوین است، پس شما باید بیت کوین خود را به صرافی خوبی منتقل کنید که سی پی کوین نیز در آن معامله شود. با ما همراه باشید تا در ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین ، مراحل مهم بعدی برای خرید آن را خدمت شما ارائه دهیم.

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
آینده سی پی کوین / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سی پی کوین

در این قسمت نیز ما از یک صرافی مناسب برای تبدیل بیت کوین به آلت کوین استفاده می‌کنیم. گر چه که صرافی‌های بسیاری در این زمینه نیز وجود دارند، اما ما یکی از بهترین‌های آن‌ها را خدمت شما انتخاب کرده‌ایم که صرافی بیترکس (Bittrex) نام دارد.

صرافی بیترکس، یک صرافی محبوب برای معامله آلت کوین‌هاست و جفت‌های قابل معامله بسیار زیادی نیز دارد. پس از انجام مراحل موجود در این صرافی، کار خرید سی پی کوین شما به‌راحتی به‌پایان می‌رسد. بیترکس یکی از شناخته‌شده‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در آمریکاست که همین نکته، موجب محبوبیت این صرافی در سرتاسر جهان می‌شود.

اما برای تکمیل مراحل، تنها کافی است همان روند مشابهی که برای کوین بیس انجام داده‌اید را در این صرافی نیز انجام دهید. در این قسمت مجددا پیشنهاد می‌کنیم که در این صرافی نیز گزینه احراز هویت دو مرحله‌ای خود را فعال کنید تا امنیت حساب خود را در این صرافی نیز تضمین کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

سپرده‌گذاری بیت کوین برای خرید CPC

در این قسمت به یکی از مهم‌ترین گام‌ها در آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین می‌رسیم که خرید این کوین است. اگر این اولین بار است که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنید، ممکن است ابتدا از صفحه پر از نمودار، قیمت و اطلاعات آن، بترسید. اما اصلا نگران نباشید. تنها کافی است در پنجره‌ای که سمت راست شما قرار دارد، اعداد تصادفی که «آدرس بیت کوین» هستند را پیدا کنید.

برروی این آدرس کلیک و آن را در کلیپبورد خود، کپی کنید. حالا به صرافی کوین بیس بازگردید، به پورتفولیوی خود رفته و در لیست دارایی‌ها، برروی بیت کوین کلیک کنید. سپس در سمت راست برروی گزینه «ارسال» بزنید.

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
سی پی کوین / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سی پی کوین

آدرس کیف پول را در قسمت گیرنده، جای‌گذاری کنید. سپس برروی «ارسال» کلیک کنید. حالا باید فورا ایمیل تأییدیه را دریافت کنید. سپس برروی لینک تأیید موجود در ایمیل خود کلیک کنید.

حالا تمام کوین‌های شما در راه رسیدن به صرافی بیترکس هستند. سپس باید به بیترکس بازگردید، به کیف پول صرافی خود بروید و منتظر سپرده‌های بیت کوین خود باشید. حالا کاملا آماده‌اید تا سی پی کوین را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

نحوه معامله سی پی کوین (CPC)

حالا نوبت آن است که به صرافی بیترکس بازگردید و به گزینه «معامله» بروید. در این قسمت احتمالا نمودارهای قیمتی بسیاری را می‌بینید اما نگران نباشید. در ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین نیز به نحوه معامله این کوین می‌پردازیم.

در ستون سمت راست، یک نوار جستجو وجود دارد. باید مطمئن شوید که بیت کوین را انتخاب کرده باشید تا آن را به جفت آلت کوین، تبدیل کنید. برروی آن کلیک کنید و «CPC» را بنویسید. حالا برروی جفت CPC/BTC کلیک کنید تا نمودار قیمتی آن را مشاهده کنید.

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
معامله قیمت سی پی کوین / آینده ارز CPC

زیر آن نیز یک مستطیل سبز رنگ رامشاهده می‌کنید که برروی آن، «خرید CPC» نوشته شده است. در این مستطیل، برگه «بازار» را انتخاب کنید. این سرراست‌ترین و راحت‌ترین نوع سفارش خرید برای هر کاربر، مخصوصا کاربران تازه‌کار است.

شما هم می‌توانید مقدار مورد نظری که می‌خواهید سی پی کوین خود را خریداری کنید در آن وارد نمایید و هم می‌توانید انتخاب کنید که چه بخشی از سهام خود را برای خرید این کوین، استفاده کنید.

این کار را نیز به‌راحتی می‌توانید با کلیک برروی دکمه «درصد»، انجام دهید. زمانی که همه چیز را تأیید کردید، حالا برروی «خرید CPC» کلیک کنید. تبریک می‌گوییم. شما بالاخره توانستید کوین CPC را خریداری نمایید.

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
آینده سی پی کوین / آینده ارز CPC

گر چه که شاید این مراحل، کمی پیچیده بود، اما اگر براساس دستورالعمل ما پیش بروید، به‌راحتی می‌توانید این کوین را خریداری کنید. با ما در ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین نیز همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سی پی کوین

در این قسمت می‌خواهیم پیش بینی قیمت ارز CPC را در چند سال آینده، به‌همراه بیشترین و کمترین قیمت آن را خدمت شما ارائه دهیم.

کمترین قیمت این ارز دیجیتال در آینده 0.0372774051 دلار و بیشترین قیمت آن نیز 0.0438589512 دلار آمریکا خواهد بود. براساس پیشبینی ما از حرکات سابق این کوین، سرمایه‌گذاری در آن بسیار سودآور است و می‌توانید با خیال راحت در این ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاری کنید. همچنین قیمت این کوین براساس آنچه که ما پیش بینی کرده‌ایم، در آینده نیز افزایش خواهد یافت.

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین / آینده رمز ارز سی پی کوین

قیمت این کوین در 7 سال آینده به شرح زیر خواهد بود:

  • پیش بینی قیمت ارز CPC در سال 2022 به‌مقدار 0149515139 دلار آمریکا خواهد بود
  • قیمت این کوین در سال 2023 نیز 0194120078 دلار آمریکاست
  • کوین CPC در سال 2024 نیز 0187335157 دلار آمریکا پیش بینی می‌شود
  • قیمت کوین CPC برای سال 2025 نیز تا 0294472921 دلار محاسبه می‌شود
  • پیش بینی ما از قیمت سی پی کوین برای سال 2026 نیز 0275161892 دلار آمریکاست
  • قیمت کوین CPC در سال 2027 نیز 0373644667 دلار آمریکاست
  • قیمت این کوین در سال 2028 نیز تا 0394659641 دلار است

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

جمع بندی

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین
ارز دیجیتال سی پی کوین / آینده رمز ارز سی پی کوین

آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین یکی از موضوعات پربحث در دنیای ارزهای دیجیتال است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و مهم‌ترین نکات این ارز دیجیتال را خدمت شما ارائه دادیم. ما امروز نحوه گام به گام خرید این رمز ارز را نیز خدمت شما عزیزان شرح دادیم.

چرا که این ارز دیجیتال را نمی‌توان به‌صورت مستقیم از طریق ارز فیات خریداری نمود و ابتدا باید پول فیات خود را به ارز دیجیتالی عمده تبدیل کرده و سپس با آن، سی پی کوین را خریداری کنید.

ما در انتها نیز پیش بینی قیمت این کوین را تا 7 سال آینده به‌طور کامل برای شما بررسی کردیم. امیدواریم که بتوانید با استفاده از راهنمایی بالا، درست‌ترین تصمیم را برای سرمایه خود بگیرید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cryptobuyingtips.com , digitalcoinprice.com

نظر شما درباره آینده و پیش بینی قیمت سی پی کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من پی کوین خریدم چرااینقدر ازش بد میگن🥺😢

    پاسخ