;
coinex

تریلر رسمی انیمیشن Mortal Kombat منتشر شد

کمپانی برادران وارنر به‌تازگی تریلر رسمی انیمیشن Mortal Kombat (مورتال کامبت) را منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت‌های نام‌آشنایی هستیم.

انیمیشن افسانه‌های مورتال کامبت: برف کوری (Mortal Kombat Legends: Snow Blind)، توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) با اقتباس از بازی پرفروش و مشهور Mortal Kombat از Midway Games و NetherRealm Studios ساخته شده است. انیمیشن Mortal Kombat دنباله سری محبوب Mortal Kombat است. قسمت‌های اول و دوم این سری به ترتیب Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge و Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms نام دارند.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین انیمیشن های 2022

تریلر رسمی انیمیشن Mortal Kombat

در مورتال کامبت: برف کوری، شخصیت‌هایی نظیر کنشی (Kenshi)، کانو‌ (Kano) و ساب-زیرو (Kuai Liang/Sub-Zero) نقش آفرینی می‌کنند. برف کور داستان جدیدی از دنیای مبارزه مورتال کامبت با نقش اصلی کنشی است.

دهکده کنشی مورد حمله کانو و نیروهایش قرار می‌گیرد و پس از این که یک سولنادو او را نابینا می‌کند، جنگجوی جوان به دنبال Sub-Zero می‌رود تا به آموزش و آماده‌سازی او برای نبردهای پیش رو کمک کند.

تریلر رسمی انیمیشن Mortal Kombat

همچنین کانو برای تصاحب Earthrealm، با سه مزدور خود از گروه Black Dragon به راه می‌افتد و شهرها را به نابودی می‌کشد و کسانی که در مقابل او تسلیم نمی‌شوند را به قتل می‌رساند.

با این حال تاکاهاشی کنشی، شمشیر زن محبوبی که بینایی خود را از دست داده است، در مقابل وی تسلیم نمی‎شود و به مبارزه خود با او ادامه می‌دهد. مانی جاسینتو (Manny Jacinto)، صداپیشه شخصیت کنشی است. مبارزی که هم قبل و هم بعد از دست دادن بینایی‌اش دیده می‌شود و یکی از ویژگی‌های کلیدی شخصیت در بازی‌ها به شمار می‌آید. در ادامه تریلر Mortal Kombat را مشاهده می‌کنیم:

کارگردان و تهیه‌کننده Mortal Kombat Legends: Snow Blind، ریک مورالس (Rick Morales) است که مسئولیت ساخت سری‌های قبلی را نیز بر عهده داشت. فیلم‌نامه‌نویس این سری همانند سری‌های قبلی، جرمی آدامز (Jeremy Adams) است. این انیمیشن محبوب در تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر رسمی انیمیشن Mortal Kombat چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر