;
coinex

بهترین فیلم های DC در سال 2022 ؛ ابرقهرمانی های جدید

بهترین فیلم های DC در سال 2022 در ادامه معرفی شده‌اند. اگر به این دست از فیلم و سریال علاقه دارید در ادامه با معرفی فیلم جدید DC 2022 همراه ما باشید.

جدیدترین و بهترین فیلم های دی سی 2022 در واقع دنباله‌هایی هستند که بر پایه آثار سینمایی قبلی ساخته شده یا داستانی جدید از ابرقهرمانان این جهان کمیک بوکی را در قالب مولتی‌ورس به تصویر می‌کشند.

از سال ۲۰۱۶ زک اسنایدر (Zack Snyder) تصمیم گرفت تا با خلق جهان سینمایی DCEU، ابرقهرمانان دنیای تاریک دی سی را دور هم جمع کند و در نتیجه، کار خود را با فیلم Batman V Superman شروع کرد. در سال‌های بعد از آن نیز آثار سینمایی دیگری درباره سایر شخصیت‌ها منتشر شد. بهترین فیلم های DC در سال 2022 بسیار پرطرفدار و جذاب هستند و مخاطبان بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022 

بهترین فیلم های DC در سال 2022

بهترین فیلم های DC در سال 2022 در ادامه مورد بررسی و معرفی قرار گرفته‌اند. اگر شما هم علاقه مند به فیلم و سریال هستید و همچنین به دیدن بهترین فیلم های DC در سال 2022 علاقه دارید در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین‌ها آشنا شوید.

این فیلم‌های ابرقهرمانی بسیار جذاب هستند و دیدن آنها بسیر لذت بخش است. همچنین می‌توانید بهترین فیلم های دی سی (DC) را نیز مشاهده کنید.

زن گربه‌ای شکار شده (Catwoman: Hunted)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: شینسوکه تراساوا

انیمیشن زن گربه ای شکار شده (Catwoman: Hunted) فیلم جدید DC 2022 و آمریکایی است. داستان درباره زن گربه‌ای است که برای سرقت یک جواهر گران‌بها تلاش می‌کند. او یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های تاریخ طولانی بتمن است‌.

داستان انیمیشن علمی تخیلی زن گربه‌ای شکار شده مملو از شرارت است. زن گربه‌‌ای سنگ چشم گربه‌‌ای را از یک مهمانی به سرقت می‌برد. او فرار می‌کند اما زن خفاشی او را می‌گیرد.

زن گربه‌‌ای مجبور است برای موفق شدن و به دست آوردن ۹ جان خود از زن خفاشی درخواست کمک کند. انیمیشن زن گربه ای شکار شده در ژانرهای اکشن و علمی تخیلی به کارگردانی شینسوکه تراساوا  است که ماجراجویی و دزدی را به نمایش گذاشته است.

این انیمیشن ابرقهرمانی بر اساس شخصیت زن گربه‌ای از دی سی کامیکس از بیل فینگر (Bill Finger) و باب کین (Bob Kane) است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

بهترین انیمیشن های 2022

بت من (The Batman)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: مت ریوز
  • بازیگران:  رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس

این فیلم از جدیدترین فیلم های دی سی در سال 2022 است. داستان از این قرار است که در شب هالووین، شهردار گاتهام سیتی، دان میچل جونیور توسط یک قاتل زنجیره‌ای که خود را ریدلر می‌نامد به قتل می‌رسد.

بروس وین میلیاردر منزوی که به مدت دو سال در کسوت بتمن آتش به اختیارانه عمل کرده‌است، هم پای اداره پلیس شهر گاتهام (GCPD) به تحقیق می‌پردازد.

در ادامه بتمن متوجه می‌شود که ریدلر یک فلش درایو را در ماشین میچل گذاشته که حاوی تصاویری از میچل به همراه زنی به نام آنیکا کوسلوف در کلوپ شبانه Iceberg Lounge است و ادامه ماجرا شکل می‌گیرد.

لیگ قهرمانان حیوانات خانگی (DC League of Super-Pets)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردانان: جرد استرن، سم لوین
  • صداپیشگان: دواین جانسون
  • نویسنده: جرد استرن و جاش وایتینگتون

انیمیشن لیگ قهرمانان حیوانات خانگی از نظر حال و هوا دست کمی از دیگر آثار ابرقهرمانی دی‌سی ندارد. هرچند این بار شاهد شکلی متفاوت از لیگ عدالت هستیم که با حضور حیوانات خانگی و براساس کمیک‌هایی به همین نام ساخته شده است. از جمله هنرمندان حاضر در این انیمیشن می‌توان به دواین جانسون ملقب به راک اشاره کنیم که صداپیشگی سگ ابرقهرمان کریپتو را برعهده دارد.

پس از مشکلاتی که برای لیگ قهرمانان رخ می‌دهد، لکس لوتر کنترل امور را به‌دست می‌گیرد. دراین شرایط سگ سوپرمن کریپتو، تیمی از حیوانات ساکن یک پناهگاه حیوانات تشکیل می‌دهد که هرکدام دارای قدرت‌های فوق‌العاده هستند. تیم او شامل یک سگ شکاری با قدرت خارق‌العاده، خوکی که می‌تواند چند برابر رشد کند، یک لاکپشت با سرعت فوق‌العاده و یک سنجاب با توانایی کنترل نیروی الکتریسیته است.

شرکت برادران وارنر به‌دنبال بهره‌برداری کامل از این مجموعه است، به همین خاطر به نظر می‌رسد باید چشم‌ انتظار دنباله‌های دیگری از این انیمیشن باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2022

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

بلک آدم (Black Adam)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: ژاومه کویت-سرا
  • بازیگران: دواین جانسون، پیرس برازنان، نوحا سنتینو، آلدیس هاج، کوینتسا سویندل
  • نویسنده: روری هاینز و سهراب نوشیروانی

یکی دیگر از بهترین فیلم های دی سی 2022 ، فیلم Black Adam است. در واقع قرار بود این فیلم ابتدا در Shazam معرفی شده و سپس یک اثر سینمایی مختص به خود را دریافت کند اما چنان که پیداست، دوین جانسون ملقب به The Rock قرار است تا با اولین نقش ابرقهرمانی خود پیش از هرچیز به سراغ یک معرفی سفت و سخت برود!

بلک ادم شخصیتی است که برای توضیح داستان او قاعدتا یک فیلم جداگانه لازم بوده و سازندگان نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند، اما اینکه چقدر این کاراکتر با نسخه کمیک بوکی مشابه بوده و آیا از نقش آنتی‌هیرو به مثبت تبدیل خواهد شد یا نه، هنوز معلوم نیست.

در دوران مصر باستان، بلک ادم یکی از فرزندان فرعون بوده که برای کسب قدرت به سراغ جادوگر بزرگی به نام شزم می‌رود. با کمک او، ادم موفق می‌شود تا رفته رفته قدرت خود را بیشتر کرده و سپس توانایی هریک از خدایان مصر را از توان عامون تا هوش آتون به دست آورد.

در ادامه شزم می‌بیند که ادم توسط ساحره‌ای به نام بلیز (Blaze) از راه درست خارج شده و تشنه قدرت است. او را از صحنه روزگار پاک می‌کند تا انسان‌ها در امان باشند، غافل از اینکه در قرن ۲۰ میلادی بلک ادم دوباره زنده خواهد شد.

فلش (The Flash)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: اندی موشیاتی
  • بازیگران: ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو
  • نویسنده: کریستینا هادسون

شاید فقط یک فیلم بتواند به خوبی تمامی این پراکندگی بین آثار سینمایی مختلف دی سی را جمع و جور کرده و مولتی‌ورس را به بهترین شکل ممکن معرفی کند، و آن هم چیزی نیست جز فیلم The Flash.

این فیلم جذاب از بهترین فیلم های دی سی 2022 است؛ در واقع فلش این قابلیت را دارد تا در زمان سفر کرده و بعدهای دیگری از زمان و مکان را به دلیل سرعت بالایی که دارد جستجو کند.

در این فیلم شاهد بازگشت بن افلک در نقش بتمن و همچنین مایکل کیتون باز هم در نقش بتمن خواهیم بود تا بتوانید عمق ماجرا را درک کنید.

می‌توان گفت که از میان جدیدترین فیلم های دی سی در سال 2022 مهم‌ترین مورد برای آینده این جهان سینمایی، The Flash خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های مارول 2022

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

آکوامن و پادشاهی گم شده (Aquaman and the Lost Kingdom)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: جیمز وان
  • بازیگران: جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، پیلو اسبک، نیکول کیدمن
  • نویسنده: دیوید لزلی جانسون

یکی دیگر از بهترین فیلم های ابرقهرمانی کمپانی DC فیلم Aquaman and the Lost Kingdom است.

خود فیلم، فرصت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی دارد که بتواند از بامزه بودن آرتور کیوری با بازی جیسون موموآ و دنیای رنگارنگ و زیبای زیرآب استفاده کند، اما از آنجایی که DC چندان در راضی کردن مخاطب خوب عمل نکرده، قابل درک است که هیجان داشتن برای این فیلم چندان بالا نباشد.

این فیلم جذاب قرار است دنیای بزرگ DC را سر و سامانی بدهد. ممکن است به لطف The Flash، هیجانات مردم برای این فیلم نیز بیشتر شود.

شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: دیوید اف سندبرگ
  • بازیگران: زکری لی‌وای، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز
  • نویسنده: هنری گیدن

فیلم Shazam هم از نظر منتقدان و هم طرفداران یک اثر موفق محسوب می‌شود که توانست بخصوص در دید کودکان و نوجوانان، به یک اثر خانوادگی بسیار محبوب تبدیل شود.

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی کمپانی DC است بسیار مورد حمایت قرار گرفت و فیلمی که تا این حد مورد حمایت قرار گرفته، عملا ارزش ساخت دنباله را دارد.

قرار است تمامی شخصیت‌های قبلی کودک و بزرگسال همگی برای این دنباله باز گردند تا شاهد یک اثر دیگر در همان سطح جذاب قبلی یا حتی بهتر باشیم.

هسپرا (Hespera) شخصیت منفی این اثر خواهد بود که هلن میرا (Hellen Mirra) نقش آن را بازی خواهد کرد. همچنین شخصیت کالیپسو (Kalypso) نیز در این فیلم حضور خواهد داشت تا تعداد بازیگرانی که در Fury of Gods نقش منفی بازی می‌کنند به دو عدد برسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دیزنی 2022

بهترین فیلم های تاریخی 2022

بت گرل (Batgirl)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: عادل ال اربی و بلال فلاح

از دیگر بهترین فیلم های دی سی 2022 می‌توان بت گرل را نام برد. بت گرل در واقع شخصیتی است که ساختن فیلم درباره آن اصلا در برنامه کاری برادران وارنر و استودیوهای دی سی نبود، اما وقتی که جاس ویدون (Joss Whedon)، کارگردان فیلم Avengers درخواست ساخت چنین اثری را کرد، انجام شد.

با اینکه Batgirl در سینما اکران نخواهد شد، همچنان DC سعی دارد این فیلم بودجه سنگین را جدی بگیرد. لزلی گریس در نقش باربرا گوردون و برندن فریزر در نقش شرور این فیلم، Firefly، ستارگان Batgirl هستند.

میزان هیجانی که نسبت به اکران فیلم وجود دارد، به تعداد عکس‌ها و اخبار لو رفته آن مربوط است. تا الان هواداران می‌دانند جی.کی سیمونز در نقش کمیسر گوردون و مایکل کیتون در نقش بتمن در فیلم نیز حضور دارند. این فیلم جذاب یکی از بهترین فیلم های DC در سال 2022 است.

تایتان‌های نوجوان به پیش (Teen Titans Go)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: پیتر ریدا میشل، لوک کرمیکن، اسکات ا براین

تایتان‌های نوجوان به پیش! یکی از بهترین فیلم های DC در سال 2022 است. این فیلم بر اساس دی سی کامیکس و تیم افسانه‌ای تایتان‌های نوجوان ساخته شده است.

تایتان‌ها یک پیش انیمیشنی سریالی است. این انیمیشن ماجراجویی‌های این نوجوانان را در جامپ سیتی، بدون دخالت بزرگسالان به تصویر می‌کشد و سعی دارد از نگاه پنج نوجوان به مسائل و مشکلات مختلف جامعه امروزی و حتی گذشته و عقاید مختلف بپردازد و هر اپیزود از هیچ قانون خاصی تبعیت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های هندی 2022

بهترین فیلم های ترسناک 2022

فانوس سبز (Green Lantern)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: مارتین کمپل

فانوس سبز از بهترین فیلم های DC در سال 2022 است. سال‌ها گروهی با نام سپاه فانوس سبز در سیاره‌ای به نام «اُوآ»، وظیفه دارند تا صلح و تعادل را در بین دنیاهای مختلف برقرار کنند.

افراد این گروه با استفاده از حلقه‌های سبزی که در اختیار دارند به قدرت‌های ویژه‌ای دست پیدا می‌کنند که از آن برای مقابله با نیروهای شیطانی و شرور بهره می‌گیرند. اما با ظهور یک دشمن جدید به نام پرالکس این سپاهیان سبز دچار مشکلی بزرگ می‌شود.

فانوس سبز یک فیلم علمی تخیلی، ابرقهرمانی است که براساس شخصیت ابرقهرمانی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس ساخته شده‌است.

علاوه بر این فیلم‌ها که بهترین‌های 2022 بودند، در ادامه دو فیلم محبوب دیگر که مربوط به 2021 هستند معرفی شده‌اند.

لیگ عدالت زک اسنایدر(The Snyder Cut)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: زک اسنایدر
  • بازیگران: جرد لتو، هنری کویل، ری پاتر

فیلم سینمایی لیگ عدالت زک اسنایدر، فیلمی در ژانر ابرقهرمانی و ساخته آمریکاست، این فیلم که قرار بود در ابتدا به عنوان مینی سریال در ۴ قسمت پخش شود، اما این مجموعه به صورت یک فیلم سینمایی به مخاطب عرضه شد.

این فیلم سینمایی توانست گیشه فروش فیلم‌ها را از آن خود کند. فیلم نامه این اثر در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نوشته شد که پس از تغییراتی در حیطه‌های مختلف بالاخره در سال ۲۰۲۱ پخش و اکران شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های خانوادگی

بهترین فیلم های خون آشامی

جوخه انتحار (The Suicide Squad)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان: جیمز گان
  • بازیگران: مارگو رابی، جان سینا، ادریس البا

یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی، فیلم جوخه انتحار است. این فیلم که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد دنباله و سری دوم جوخه انتحار ۱ است.

با اکران این فیلم در آمریکا و همزمان آن در ۵ کشور دیگر توانست نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند. این فیلم را به خاطر شوخی‌ها و کارگردانی و همچنین ویژگی‌های بصری مورد تحسین قرار داداند.

جوکر (Joker: Folie à Deux)

بهترین فیلم های DC در سال 2022
بهترین فیلم های DC در سال 2022
  • کارگردان: تاد فیلیپس
  • بازیگران: واکین فینیکس، زازی بیتز، برندان گلیسون
  • نویسنده: تاد فیلیپس

فیلم مستقل جوکر در سال 2019، با تمام فیلم‌های دی‌سی تفاوت داشت و شدیداً مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. می‌توان گفت که طی چند سال اخیر، جوکر و جوخه انتحاری سال 2021 تنها آثار برجسته دی‌سی بودند. قسمت دوم فیلم جوکر نیز برای انتشار در سال 2024 درحال ساخت است.

با توجه به اینکه فیلم جوکر بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی نیست، احتمالاً نیازی نیست که نگران تغییر برنامه‌های د‌ی‌سی باشیم. این فیلم توسط تاد فیلیپس کارگردانی شده و واکین فینیکس نیز برای بازی در آن بازخواهد گشت. اما لازم به ذکر است که لیدی گاگا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و نقش هارلی کوئین را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی هندی بالیوود

بهترین فیلم های فضایی

بلو بیتل (Blue Beetle)

بهترین فیلم های DC در سال 2022

  • کارگردان:آنجل مانوئل سوتو
  • بازیگران: زولو ماریدوئنا، سوزان ساراندون، هاروی گیلن
  • نویسنده:گرت دانت-آلکوسر

دی‌سی موویز از اواخر سال 2018 درحال برنامه ریزی ساخت یک فیلم از شخصیت بلو بیتل بوده است. اما ساخت این فیلم در اوایل سال 2021 و زمان مشخص شدن کارگردان آن به صورت جدی پیش رفت.

فیلمبرداری Blue Beetle در اوایل سال 2022 به پایان رسید و قرار است تا در 18 آگوست 2023، مصادف با 27 مرداد 1402 در سینماها اکران شود. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود.

سوالات متداول

در این مطلب بهترین فیلم های DC در سال 2022 مورد بررسی قرار گرفتند. اگر تمایل به دیدن این فیلم‌ها دارید این مطلب بهترین‌ها را به شما معرفی کرده است.

فیلم جدید DC 2022 چی ببینیم؟

دی سی لیستی از فیلم‌های جدید 2022 را معرفی کرده است که می‌توان از بین آنها انتخاب کرده و از تماشای آنها لذت برد. بهترین فیلم های DC در سال 2022 در این مطلب معرفی شده‌اند که همه آنها ارزش دیدن دارند.

بهترین فیلم های DC در سال 2022 کدام‌ها هستند؟

در این مطلب لیستی از جدید‌ترین و بهترین فیلم های DC در سال 2022 قرار گرفته است. تمامی این فیلم‌ها از جذابیت لازم برخوردار هستند و شما می‌توانید از بین آنها برای دیدن انتخاب کنید. یکی از جذابترین آنها شزم است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های DC در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر