;
coinex

شیائومی بادز 4 پرو رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

سرانجام شیائومی طی رویداد خود از ایربادز جدیدی رونمایی کرد. شیائومی بادز 4 پرو از قابلیت حذف نویز پیشرفته پشتیبانی می‌کند.

امروز نسل جدید ایربادزهای شیائومی معرفی شدند. شیائومی بادز 4 پرو با داشتن قابلیت سیستم حذف نویز فعال (ANC) امکان حذف نویز تا ۴۸ دسی‌بل را دارد و این، بالاترین سطح‌ حذف‌نویز ایربادزها تا به‌امروز است. علاوه بر این، این گجت مشخصات قابل توجهی داشته که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: شیائومی میکس فولد 2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

قیمت و مشخصات فنی شیائومی بادز 4 پرو

هدفون جدید شیائومی با طراحی جدیدی رونمایی شد. این گجت نسبت به نسل پیشین خود دارای طراحی گردتری بوده و دسته ایربادها براق‌تر است. جعبه این هدفون نیز همانند دسته‌ها طراحی براقی داشته و حس خوبی را به شما القا می‌کند.

شیائومی در داخل ایرباد خود از تراشه پرچمدار 12 نانومتری استفاده کرده و به گفته این برند چینی، عمر باتری ۹ ساعت (در صورت غیرفعال بودن قابلیت حذف‌نویز) به‌طور مداوم خواهد بود. با وجود کیس شارژ، عمر باتری آن به ۳۶ ساعت می‌رسد.

گواهی IP54 مقاومت در برابر آب و گرد‌و‌غبار، کیفیت صدای بالا های-فای (Hi-Fi) و قابلیت صدای فضایی مستقل از قابلیت‌های این گجت هستند. درکنار تمام این موارد، بادز 4 پرو را می‌توان به چندین دستگاه متصل کرد و همچنین این محصول از گواهی بی‌سیم صوتی Hi-Res بهره می‌برد.

شیائومی بادز 4 پرو

Buds 4 Pro شیائومی دارای سه میکروفون بوده که سیگنال صوتی را به‌دقت استخراج می‌کنند و عملکرد بسیار خوبی در حذف نویز خارجی دارند. با وجود این میکروفن‌ها و الگوریتم کاهش نویز، شما صدایی بسیار شفاف دریافت خواهید کرد. نرخ تأخیر این هدفون تنها ۵۹ میلی‌ثانیه بوده که آن را به گزینه‌ای جذاب برای گیمرها تبدیل می‌کند.

با لمس طولانی هریک از ایربادهای شیائومی بادز 4 پرو، می‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید و یا آنها را قطع کنید. همینطور با دستورهای لمسی امکانپخش و توقف موسیقی و تنظیم بلندی صدا نیز وجود دارد.

این گجت تنها ۵ گرم وزن دارد و می‌توان آن را در دو رنگ طلایی و مشکی تهیه کرد. قیمت شیائومی Buds 4 Pro نیز 163 دلار است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی این ایربادز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر