;
coinex

مداحی بهاره رهنما بالای منبر در هیئت عزاداری [+عکس و فیلم]

مداحی بهاره رهنما بالای منبر در هیئت در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

بهاره رهنما بازیگر و کارگردان تئاتر دوباره سر زبان ها افتاد. ماجرای سخنرانی بهاره رهنما و فیلم جدیدش در هیئت خبرساز شد. بهاره رهنما که بعد از جدایی از همسرش حسابی سروصدا کرد دوباره سرزبان ها افتاد. ویدیوی بهاره رهنما به سرعت وایرال شد. در این ویدیو بهاره رهنما، بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در شب هفتم ماه محرم با موضوع شهادت حضرت علی اصغر (ع) سخنرانی و روضه خوانی کرد.

مداحی بهاره رهنما بالای منبر در هیئت [+عکس و فیلم]

به مناسبت تولد دخترش ویدیوی به دنیا آمدنش را منتشر کرد من برای او نوشت مهمترین دستاورد همه عمرم همین بوده مرداد ۱۳۷۷ مادر تو شدم همین خانم رهنما در لایو اینستاگرامی خودش خبر ازدواج سومش را تکذیب کرد. انتشار این ویدئو باعث شد تا برخی شایعه زایمان مجدد او را منتشر کنند. اما با این وجود بهاره رهنما هنوز به این شایعات واکنشی نشان نداده است.

ویدیوی مداحی بهاره رهنما بالای منبر در هیئت را در ادامه تماشا کنید:

در طول ماه‌های گذشته بار‌ها بخشی از رسانه‌ها و کاربران مدعی طلاق بهاره رهنما از امیر خسرو عباسی همسر دوم اش شدند. ازدواجی که سال ۱۳۹۶ به وقوع پیوسته بود. اما هیچ گاه بهاره رهنما به شکل رسمی این موضوع را تایید نکرد. ولی در نهایت بهاره رهنما تصمیم به رسانه‌ای کردن این موضوع گرفت و در یک برنامه زنده اینستاگرامی موضوع طلاق از امیر خسرو عباسی را تایید کرد.

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی این روزها شایعه طلاقش از امیرخسرو عباسی بسیار شنیده می شود. بهاره رهنما تاکنون در رابطه با این شایعه واکنشی نشان نداده است. سفر بهاره رهنما به تنهایی به ترکیه ، کیش و مهمانی ها و مراسمی که همسر  بهاره رهنما به تنهایی شرکت میکند بر این شایعه ها دامن زده است.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر