;
coinex

تاخیر در عرضه بازی های جدید به God of War Ragnarok مربوط می‌ شود؟

آیا واقعا بازی God of War Ragnarok تاثیری در تاریخ عرضه بازی‌های جدید ایجاد کرده و ناشران را مجبور به عقب انداختن تاریخ انتشار بازی‌هایشان کرده است؟

عنوان God of War Ragnarok به راحتی یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال است و یکی از بازی‌هایی است که انتظار می‌رود در پایان سال 2022 نیز به‌عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود.

این عنوان محبوب در سال 2020 معرفی شد، کمی بیش از دو سال پس از عرضه نسخه قبلی خود. نسخه جدید به‌عنوان برگ برنده پلی استیشن 5 به حساب می‌آمد تا بتواند افراد را به خرید کنسول نسل نهمی سونی تشویق کند.

سپس اعلام شد که این بازی در سال 2021 عرضه می‌شود، تاریخی که تعداد کمی از طرفداران با توجه به اینکه این جدول زمانی برای توسعه دهندگان غیر واقعی به‌نظر می‌رسید، آن را باور کردند.

اما در نهایت هم عرضه بازی با تاخیر مواجه شد. هنوز رازهای زیادی پیرامون God of War Ragnarok وجود دارد، اما خبر امیدوار کننده این است که تاریخ انتشار بازی اخیرا فاش شده و اطمینان حاصل شده که در فصل تعطیلات امسال روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 تایید شد

آیا تاخیر در عرضه بازی های جدید به God of War Ragnarok مربوط می‌شود؟

حال بنا بر گزارش های اخیر و از آن‌جایی که God of War Ragnarok به‌عنوان یک بازی آنقدر بزرگ و معروف است، استودیوهای بازی‌سازی دیگر را مجبور به خارج شدن از مسیر اصلی خود کرده است، تا جایی که مجبور به تغییر در تاریخ عرضه عناوین خود شده‌اند.

طبق گفته تیم گتیس از Kinda Funny، توسعه دهندگان و ناشران ممکن است از God of War Ragnarok ترس داشته باشند. گتیس در ادامه خاطرنشان کرد که تماس‌های کاری با افراد مختلفی داشته است که چیزهایی گفته‌اند که از شنیدن آن‌ها شوکه شده است. او اظهار داشت که توسعه‌دهندگان و ناشران از مسیر برنامه ریزی شده برای God of War Ragnarok خارج می‌شوند و سعی می‌کنند به آن فضای بیشتری بدهند، در نتیجه برنامه‌های خود را تغییر می‌دهند.

او خیلی دقیق صحبت نکرد، اما بیان کرد که همه این اتفاقات نشات گرفته از تاریخ عرضه God of War Ragnarok است. با توجه به اینکه انتظار می‌رود این بازی یکی از رقبای اصلی برای دریافت بازی سال باشد (زیرا نسخه قبلی آن نیز جایزه بهترین بازی سال را دریافت کرده بود)، با این اوصاف قابل درک است که چرا برخی ناشران ممکن است در تلاش برای ایجاد فاصله بین تاریخ انتشار بازی‌های خود با عرضه یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین انحصاری‌های پلی‌ استیشن باشند.

آیا تاخیر در عرضه بازی های جدید به God of War Ragnarok مربوط می‌شود؟

گتیس به هیچ عنوان یا ناشری اشاره نکرد، اما با کمی تیز بینی می‌توانید ببینید که تاریخ عرضه عنوان Forspoken اخیرا از اکتبر به ژانویه 2023 منتقل شده است، چیزی که طرفداران حدس می‌زنند می‌تواند به همین دلیل باشد.

کمپانی Ubisoft نیز اخیرا بازی Skull and Bones را برای انتشار در 8 نوامبر (17 آبان) برنامه ریزی کرده است، دقیقا یک روز قبل از انتشار God of War Ragnarok و همین‌طور بازی‌هایی مانند Call of Duty: Modern Warfare II و Gotham Knights نیز یکی دو هفته قبل این عنوان منتشر خواهند شد.

در بازی God of War Ragnarok درحالی که فیمبول وینتر (زمستان طولانی) نزدیک است، آترئوس و کریتوس باید به هر ۹ قلمرو برای یافتن پاسخ سفر کنند. در عین حال طبق پیش گویی نیروهای آزگارد برای پایان دادن به جهان آماده می‌شوند.

در طی مسیر مناظر و چشم اندازهای چشمگیر و دشمنان جدیدی که به شکل اساطیر، خدایان و هیولاهای نورس پدیدار می‌شوند، دیده می‌شود. حال با نزدیک شدن رویداد رگناروک، آترئوس و کریتوس باید بین خود و قلمروها یکی را انتخاب کنند.

عنوان God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. با اطمینان می‌توان این بازی را یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2022 در نظر گرفت و بسیاری از طرفداران و منتقدین آن‌را به عنوان کاندیدی برای بهترین بازی سال تصور کرده‌اند.

اما با وجود یکی دیگر از کاندیدهای بهترین بازی سال 2022 یعنی Elden Ring باید منتظر ماند و دید که این بازی چقدر عالی می‌تواند ظاهر شود تا بتواند در این رقابت Elden Ring را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

با توجه به این‌که بازی God of War Ragnarok هنوز منتشر نشده است، اما اگر قرار باشد از بین این بازی و Elden Ring فقط یکی را انتخاب کنید، آن بازی کدام خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: comicbook

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر