;
coinex

اسکرین شات هایی از بازی Spider-Man Remastered بر روی پی سی منتشر شد

اخیرا اسکرین شات هایی از بازی Spider-Man Remastered بر روی پی سی منتشر شده است. این بازی به زودی و در همین ماه منتشر خواهد شد.

بازی Marvel’s Spider-Man یک عنوان اکشن ماجراجویی است که توسط اینسامنیاک گیمز توسعه داده شده و به‌ وسیله سونی در سال 2018 به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این عنوان اولین بازی بود که توسط اینسامنیاک گیمز توسعه داده شده بود.

همچنین نسخه ریمستر این بازی نیز برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 نیز عرضه شد. دنباله این بازی نیز به‌نام Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات سال 2020 روانه کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 شد.

حال قرار است که سونی و اینسامنیاک گیمز آن‌را برای پلتفرم پی‌سی نیز عرضه کنند. نسخه ریمستر شده Spider-Man توسط Nixxes ساخته شده است که سونی آن را سال گذشته خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: تریلر جدید FIFA 23 با تمرکز بر پیشرفت‌های بصری منتشر شد

اسکرین شات هایی از بازی Spider-Man Remastered

حال یک کاربر ناشناس در توییتر اسکرین شات‌ هایی از بازی Spider-Man Remastered را فاش کرد که نشان دهنده وضوح فوق العاده بالای بازی در پی‌سی است. این اسکرین شات‌ها مجدد در ردیت نیز منتشر شد و رسما تایید شدند. در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید.

کمپانی سونی با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی به چند ویژگی که فقط در نسخه پی‌سی وجود دارد اشاره کرده است. بازی Spider-Man Remastered بر روی پی‌سی از ویژگی‌های منحصر به‌فردی پشتیبانی می‌کند که می‌توان به داشتن چند اچیومنت مخصوص فقط برای پی‌سی اشاره کرد.

به دلیل داشتن ویژگی‌های جدید در سخت افزارهای امروزی، این عنوان از NVIDIA DLSS و DLAA هم پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر کنترلر DualSense پلی استیشن 5 را دارید نیز می‌توانید از قابلت‌های آن بر روی پی‌سی بهره‌مند شوید. این بازی از ذخیره‌ ابری در استیم و فروشگاه Epic Games هم پشتیبانی می‌کند.

در پستی در وبلاگ پلی استیشن، رئیس بخش استراتژی و روابط استودیو Insomniac Games اشاره کرده است که ما از استودیوی Nixxes برای بهینه سازی کامل Marvel’s Spider-Man Remastered و Marvel’s Spider-Man برای پی‌سی بسیار سپاسگزاریم. تیم تولید ما از روحیه همکاری و تعهد این استودیو هیجان زده شده است. ما هنگام کار با Nixxes خودمان را می‌بینیم.

جورجن کاتسمن، بنیانگذار و مدیر ارشد توسعه Nixxes درباره کار بر روی این پروژه گفت که من از همکاری ما با Insomniac در مجموعه Marvel’s Spider-Man بسیار خوشحالم زیرا این دو تیم در هر شرایطی از یکدیگر حمایت کرده‌اند و تعهد آن‌ها به ارائه کیفیت بالا واقعا الهام بخش است.

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در تاریخ 12 آگوست (21 مرداد) برای پی‌سی منتشر خواهد شد و در حال حاضر از پلتفرم استیم و فروشگاه اپیک برای پیش خرید در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

با توجه به اسکرین شات هایی از بازی Spider-Man Remastered که منتشر شده، فکر می‌کنید این بازی بر روی پی‌سی موفق خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: VGC

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر