;
coinex

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion فقط یک ریمستر نیست

رهبر خلاق بازی FF7 گفته است که بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion که قرار است امسال منتشر شود، خیلی بیشتر از یک ریمستر است.

نسخه جدید Crisis Core که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد Final Fantasy VII معرفی شد، در زمستان 2022 برای پی‌سی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد تا دوباره داستان قهرمان آن زک فیر (Zack Fair) را بازگو کند.

تتسویا نومورا، رهبر خلاق سری Final Fantasy 7 در مصاحبه‌ای با نشریه ژاپنی EveryEye فاش کرد که بحث‌های زیادی در داخل اسکوئر انیکس در مورد این‌که آیا Crisis Core Reunion را ریمستر یا ریمیک بنامیم یا نه، وجود داشته است. نومورا می‌گوید که «در مقطعی بحث در مورد آن بود که بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion یک ریمیک یا ریمستر است. حال من فکر می‌کنم که این عنوان بیشتر به تعریف یک ریمستر نزدیک است، زیرا داستان بازی به هیچ عنوان دستخوش تغییر نشده است. زک یک شخصیت بسیار مهم در تاریخ Final Fantasy VII است، شخصی که بازیکنان قطعا دوست دارند بیشتر با او آشنا شوند. از آن‌جایی که او برخلاف کلود قهرمان اصلی Final Fantasy VII نیست، در نتیجه اطلاعات زیادی در مورد زک در داستان اصلی وجود ندارد و تنها راه برای شناخت گذشته او دقیقا بازی Crisis Core است. برای همین ما می‌خواستیم طرفداران سری به آن دسترسی داشته باشند و وقتی کار روی Final Fantasy VII Remake را شروع کردیم، فکر می‌کردیم که چگونه Crisis Core را نیز مجددا بازسازی کنیم و در حالیکه هنوز در حال تکمیل ساخت Final Fantasy VII Remake بودیم، تصمیم گرفتیم که Crisis Core را بین فصل اول سه‌گانه Remake و Rebirth منتشر کنیم».

بیشتر بخوانید: بخشی از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفت

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion فقط یک ریمستر نیست

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion به عنوان یک ریمستر معرفی شد، اما با نگاهی به تریلری که قبلا از آن منتشر شده بود، بیشتر شبیه به یک بازسازی گرافیکی به نظر می‌رسید و تتسویا نومورا نیز در این باره می‌گوید که ما در این‌باره بسیار دچار شک و تردید بودیم که به چه صورت این بازی را آن‌طور که هست مجدد نشان دهیم.

در سطح فنی، گرافیک بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion کاملا تغییر کرده است. مدل‌های چند ضلعی شخصیت‌ها از ابتدا بازسازی شده‌اند، بسیاری از صحنه‌هایی که در نسخه اصلی فقط زیرنویس بودند، اکنون دوبله شده‌اند و حتی سیستم مبارزه نیز به‌روزرسانی شده است. ما هنوز در مورد این‌که کدام اصطلاح بهتر می‌تواند این بازی را توصیف کند کمی بلاتکلیف هستیم، به همین دلیل است که ما در نهایت reunion را انتخاب کردیم. این قضیه واقعا پیچیده است، زیرا این عنوان بسیار بیشتر از یک ریمستر است، اما در عین حال یک بازسازی کامل یا همان ریمیک نیز نیست.

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion فقط یک ریمستر نیست

همچنین نومورا ادامه می‌دهد که ما تصمیم گرفتیم که شخصیت‌های جدیدی مانند Roche و Sonon را نیز در بازی درگیر نکنیم. اگر قصد داشتیم یک بازسازی کامل از محصول بسازیم، احتمالا به تغییر طراحی منظره، معرفی شخصیت‌های جدید به داستان و غیره نیز فکر می‌کردیم. ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام ندهیم زیرا مداخله در داستان Crisis Core، کل پایداری آن‌را تغییر می‌داد، و به‌طور بالقوه با آن‌چه ما در تلاش برای رسیدن به سه‌گانه Final Fantasy VII Remake هستیم، تداخل ایجاد می‌کرد.

ما چیزی را تغییر نداده‌ایم زیرا لازم بود همه چیز همان‌طور که بود، باقی بماند. در مورد سیستم مبارزه بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion نیز باید گفت که ما از Final Fantasy VII Remake که از همه نظر یک عنوان اکشن است الهام گرفتیم و سعی کردیم تا حد امکان به شکوه آن نزدیک شویم و سرعت نبرد بازی را افزایش دهیم.

ظاهرا در سیستم مبارزه بازی دیگر نیازی به انتخاب طلسم‌ها و مهارت‌ها از یک منو نیست، زیرا میانبرها امکان استفاده سریع از آن‌ها را فراهم می‌کنند. همچنین برخلاف آن‌چه در نسخه اصلی اتفاق افتاد، در طول نبردهای Reunion بازیکنان کنترل کامل دوربین را خواهند داشت و می‌توانند آن را آزادانه حرکت دهند.

همچنین تتسویا نومورا اشاره کرد که اگر بازیکنان Crisis Core را بین Final Fantasy VII Remake و Rebirth بازی کنند، عالی خواهد بود، اما حقیقت این است که هر دو نقطه شروع عالی هستند. زیرا کسانی هم که بازی Final Fantasy VII Remake را بازی نکرده‌اند، می‌توانند داستان را از ابتدا از طریق Crisis Core کشف کنند. در نتیجه انتخاب این‌که از کجا شروع کنید واقعا به شما بستگی دارد. تمام این دلایل نشان می‌دهد که چرا بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion یک عنوان مهم برای بازی کردن در سال 2022 به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

شما منتظر Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion هستید یا در گذشته نسخه اصلی آن‌را بر روی کنسول دستی محبوب PSP تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: everyeye و gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر