;
coinex

تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 تایید شد

اکتیویژن تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 به همراه زمانی که طرفداران می‌توانند انتظار دیدن بازی چندنفره MW2 را داشته باشند را تایید کرد.

بازی Call of Duty: Warzone Battle Royale زمانی که در سال 2020 عرضه شد، موفقیت چشمگیری داشت و در حالی که این روزها محبوبیت آن نسبت به زمان اوج خود به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، همچنان یکی از پر بازیکن‌ترین عناوین سبک بتل رویال موجود در بازار است.

با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 هستند، دنباله‌ای که ظاهرا پیگیر اصلاح برخی از اشتباهات گذشته و بازگرداندن هرچه بیشتر بازیکنان به سوی این بازی است.

در زمان نگارش این خبر، جزئیات رسمی Call of Duty: Warzone 2 و این‌که دقیقا شامل چه محتویاتی می‌شود، همچنان در دسترس نیست، اما ما می‌دانیم که Infinity Ward در حال توسعه آن در کنار Modern Warfare 2 است. جزئیات بیشتر باید در 15 سپتامبر (24 شهریور) در رویداد Call of Duty: Next ارائه شود. به طرفداران وعده داده شده که می‌توانند در این رویداد نگاهی اجمالی به آینده Warzone داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اولین نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 تایید شد

این احتمال وجود دارد که آینده Warzone فقط با بروزرسانی محتوای جدیدی به Call of Duty: Warzone اصلی باشد و خبری هم از تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 نباشد، اما از اکتیویژن بسیار بعید به‌نظر می‌رسد که این کار را انجام دهد.

تاریخ انتشار Call of Duty: Warzone 2 هنوز مشخص نشده است، اما از آن‌جایی که انتظار می‌رود تا پایان سال عرضه شود، Activision در تلاش برای بازاریابی برای بازی جدید خود است. این‌که دقیقا چه میزان محتوا و جزئیات از بازی Call of Duty: Warzone 2 در رویداد Call of Duty: Next نمایش داده می‌شود، هنوز مشخص نشده است و به‌نظر می‌رسد که این رویداد در درجه اول بر روی تبلیغ و بازاریابی برای Call of Duty: Modern Warfare 2 متمرکز است.

تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 تایید شد

شاید Call of Duty: Warzone 2 بیشترین چیزی باشد که طرفداران Warzone بیش از همه علاقه‌مند به دیدن آن در 15 سپتامبر (24 شهریور) هستند. همچنین تایید شده است که بازی موبایل Call of Duty: Warzone در این رویداد نیز به نمایش در خواهد آمد. جالب است که ببینیم تا چه حد شایعات مربوط به بازی موبایلی این فرنچایز درست از آب در خواهد آمد که گفته می‌شد شامل نقشه مورد علاقه طرفداران یعنی Verdansk هم می‌شود.

در این رویداد علاوه بر نگاهی به آینده Warzone، طرفداران یک رونمایی کامل از Modern Warfare 2 را در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) مشاهده خواهند کرد. اولین نسخه بتای چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز پس از این رویداد عرضه می‌شود.

دارندگان پلی استیشن 4 و 5 زودتر از بقیه به فاز بتا Modern Warfare 2 دسترسی پیدا می‌کنند. کسانی که فاز بتا Modern Warfare 2 را پیش خرید کرده باشند، می‌توانند در تاریخ 25 شهریور به آن دسترسی داشته باشند، اما کسانی که فاز بتا Modern Warfare 2 را پیش خرید نکرده‌اند، در تاریخ 27 شهریور ماه به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

دارندگان پی‌سی و ایکس باکس سری اس و ایکس نیز از تاریخ 31 شهریور تا 1 مهر به فاز بتا Modern Warfare 2 دسترسی خواهند داشت. در نهایت نیز از دوم تا چهارم مهر ماه، بتای عمومی منتشر می‌شود. به این ترتیب بازیکنان Call of Duty در تمام پلتفرم‌ها این شانس را خواهند داشت که بتای این عنوان را قبل از عرضه رسمی تجربه کنند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد و همچنین منتظر تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 در رویداد Call of Duty: Next در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) باشید.

بیشتر بخوانید:

شما بیشتر منتظر تجربه Call of Duty: Modern Warfare 2 هستید یا انتشار اخبار و تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 ؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر