;
coinex

حذف جوایز اکسی اینفینیتی ؛ ماجرا چیست؟

اکسی اینفینیتی که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ارز دیجیتال است، اخیرا خبر از حذف جوایز اکسی اینفینیتی کلاسیک داده است. اما علت این تصمیم ناگهانی چیست؟

بازی کسب درآمد مبتنی بر بلاکچین Axie Infinity اخیرا خبر از حذف کامل جوایز توکنی از بازی کلاسیک خود داده است. به نظر می‌رسد هدف از این کار، جذب بازیکنان به بازی جدید Axie Infinity Origin جذب کند.

تیم مالک Axie Infinity اعلام کرده که از روز جمعه دیگر هیچ توکن SLP در حالت کلاسیک عرضه نخواهد شد. بنابر گفته این تیم، جوایز SLP از این پس به بازی جدید این مجموعه منتقل خواهد شد. با این وجود سرویس جدید با نام Axie Infinity Origin حداقل تا 30 روز در دسترس نیست تا تیم اکسی بتواند یک مرحله نظارتی برای جستجی ایراد و رفع اشکالات انجام دهد.

بیشتر بخوانید: نشان تجاری مشترک رئال مادرید و بارسلونا در وب 3 ؛ اتحاد رقبای سنتی در متاورس!

حذف جوایز اکسی اینفینیتی

حذف جوایز اکسی اینفینیتی ؛ ماجرا چیست؟

در ماه فوریه، تیم اکسی اینفینیتی در تلاشی برای متعادل کردن توکن‌های SLP از نظر مالی، پاداش‌های خود برای مبنی بازی ماجراجویی و پاداش ماموریت‌های روزانه در حالت کلاسیک را حذف کرد. با وجود این تلاش‌ها، قیمت این توکن همچنان 98.7 درصد از بالاترین رکورد خود در ژوئیه 2021 پایین‌تر است.

اکسی اینفینیتی بازی درآمدزای مبتنی بر توکن NFT خود را در سال 2021 ایجاد کرد و تقریبا دو سوم کل معاملات NFT بازی‌های بلاکچینی را به خود اختصاص داد. بنابر آمارها، در سال گذشته ارزش معاملات NFT این پروژه 3.5 مییلارد دلار بوده است.

با وجود اینکه توکن‌های پروژه اکسی اینفینیتی در طول زمستان کریپتویی عملکرد خوبی نداشته،‌ حجم تراکنش‌های NFT برای این پروژه در ماه جولای رشد 205 درصدی داشته است. جف زیرلین که از بنیانگذاران این پروژه است با اشاره به استقبال مثبت از ویژگی‌ NFT land staking بازی، اشاره کرد که این پروژه در حال بهبود یافتن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حذف جوایز اکسی اینفینیتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر