;
coinex

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy رسما اعلام شد

خیلی از افراد منتظر انتشار بازی Hogwarts Legacy هستند، هم اکنون تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy از طریق حساب رسمی بازی در توییتر مشخص شده است.

توسعه دهنده بازی Hogwarts Legacy در ابتدا Avalanche Software بود، اما این بازی توسط برداران وارنر در سال 2017 خریداری شد. داستان بازی مربوط به اواخر دهه 1800 است و بازیکنان این بازی، در نقش یک دانش آموز سال پنجم خواهند بود که توانایی آموختن جادوهای باستانی را دارد، در واقع می‌توانیم از زبان سایت رسمی بازی Hogwarts Legacy این گونه بگوییم که این دانش آموز کلید راز باستانی را با خود به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy (میراث هاگوارتز)، در تاریخ 10 فوریه سال 2023 یا به عبارت دیگر، 21 بهمن ماه سال 1401 برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی منتشر می‎شود. تاریخ انتشار این بازی برای نسخه‌های نینتندو سوییچ هنوز مشخص نیست ولی به زودی تاریخی از طرف سازندگان بازی، ارائه خواهد شد.

این موضوع یک راز است و تهدید بزرگی برای جادوگران به شمار می‌آید. بازیکنان می‌توانند تصمیم بگیرند که این راز را برای حفظ منافع همه، حفظ کنند و یا آن را برای کسب قدرت و جادوی بیشتر، آشکار کنند. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، خلق شخصیت جادوگر جدید است که می‌توانند او را وارد مدرسه و دنیای هاگوارتز نمایند.

تاریخ انتشار این بازی، مدام به تاخیر می‌افتاد و این موضوع برای طرفداران آن ناامید کننده بود. تیم توسعه دهنده بازی اظهار داشتند که برای ارائه بهترین تجربه بازی به بازیکنان، به زمان نیاز داریم. اکنون تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy ، دهم فوریه سال 2023 تعیین شده است.

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy، قرار است دنیای پررمز و راز را برایمان آشکار کند و مانند فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز، تعجب ما را برانگیزد. مشتاقانه منتظر انتشار این بازی هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر