;
coinex

آپدیت جدید تلگرام با تمرکز بر ایموجی‌ها و برخی امکانات امنیتی منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام بر روی ایموجی‌ها تمرکز می‌کند. همچنین در این آپدیت، شما تعیین می‌کنید که چه کسانی اجازه ارسال پیام صوتی و ویدیویی را داشته باشند.

تلگرام در تابستان سال جاری، از مرز 700 میلیون کاربر رد شد و حالا آپدیت جدیدی ارائه داده است. پلتفرم ایموجی‌ها، پک‌های ایموجی سفارشی، ایموجی‌های متحرک در قسمت چت‌ و کپشن‌ها و قابلیت اهدای اشتراک به دیگر کاربران، جزو آپدیت‌های مربوط به بخش ایموجی تلگرام هستند. همچنین در آپدیت جدید تلگرام ، شاهد افزایش امکانات امنیتی نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: نحوه غیرفعال کردن دانلود خودکار تلگرام

آپدیت جدید تلگرام

راه اندازی یک پلتفرم باز برای ایموجی‌ها، یکی از ویژگی‌های مهم آپدیت جدید تلگرام است. با کمک این پلتفرم، هر یک از کاربران امکان آپلود پک‌های خاص را خواهند داشت. استفاده از تلموجی یا ایموجی‌های متحرک هم در قسمت پیام‌ها و هم در قسمت کپشن‌ها، امکان پذیر خواهد بود.

آپدیت جدید تلگرام

مدیر عامل تلگرام، پاول دوروف، در کانال تلگرامی خود پستی و منتشر کرد و نوشت، اپل خواستار حذف ایموجی‌های متحرک از تلگرام بود و ادعا می‌کرد که این پک‌ها، شبیه ایموجی های آیفون هستند و تلگرام صرفا آن‌ها را به صورت انیمیشن درآورده است. با این که به روزرسانی جدید تلگرام در اپ استور به مرحله تایید رسیده است، اما خبری از پک ایموجی نیست.

قابل ذکر است که استفاده از تلموجی‌ها، فقط برای کاربرانی فعال خواهد بود که نسخه پریمیوم آن را خریداری کرده باشند. زمانی که کاربران در حال تایپ یک پیام هستند، علامت استیکر تبدیل به ایموجی می‎شود و با کلیک روی آن، می‌توانند پنل بازطراحی شده ایموجی‌ها را مشاهده کنند. همه پک‌های ایموجی ذکر شده، در قسمت پیشنهادها ظاهر می‎شوند و برای خودشان میانبرهایی خواهند داشت. مثلا میانبرهای smile: یا lol:، ایموجی‌های مربوط به لبخند و خنده را نمایش خواهد داد.

طراحی ایموجی‌های سفارشی پرطرفدار، به صورت تعاملی انجام شده است. به این ترتیب، هنگامی که در قسمت چت خصوصی این ایموجی‌ها را ارسال می‌کنید، با ضربه روی آن‌ها، افکت تمام صفحه فعال می‎شود.

آپدیت جدید تلگرام

ظاهر جدید پنل مربوط به استیکرها در نسخه آیفون نیز جلب توجه می‎کند و زبانه‌های مختلف برای گیف‌ها، ایموجی‌ها و همچنین استیکرها مشاهده می‎شود. نسخه آیفون، شکل ظاهری شبیه دستکتاپ، وب و اندروید را به خود گرفته است.

به بخش حریم خصوصی تلگرام نیز ویژگی‌های جذاب و جدیدی اضافه شده است. با تنظیمات جدید در بخش حریم خصوصی، شما می‌توانید تعیین کنید که چه کسانی مجوز ارسال پیام صوتی و ویدیویی را به شما داشته باشند. گزینه‌های پیش روی شما در این تنظیمات، مخاطبان، همه و هیچکس است که بر اساس سلیقه شخصی خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که مانند سایر قسمت‌های تنظیمات تلگرام، می‌توانید افرادی را از این قاعده مستثنا کنید.

آپدیت جدید تلگرام

از دیگر امکانات آپدیت جدید تلگرام، هدیه اشتراک پریمیوم است. شما می‌توانید اشتراک پریمیوم خریداری شده را که به صورت اشتراک 3، 6 و 12 ماهه است، به دوستان خود هدیه بدهید. نحوه خرید اشتراک پریمیوم در آپدیت جدید، از طریق ربات PremiumBot@ انجام می‌گیرد. در این قسمت، هدیه اشتراک خریداری شده را نیز مشاهده خواهید کرد.

در آپدیت جدید تلگرام ، چند ایموجی دیگر نیز جلوه‌های تمام صفحه دارند و به صورت تعاملی در آمده‌اند. این ایموجی‌ها افکت دارند و برای استفاده از آن‌ها کافیست یکی از ایموجی‌های 🍌🤨⚡️💔🏆😐 را در قسمت چت خصوصی ارسال کنید و روی آن ضربه بزنید. در واقع می‌توانیم بگوییم این ایموجی‌ها به عنوان عکس‌العمل، به صورت اختصاصی برای کاربران نسخه پریمیوم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت جدید تلگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر