;
coinex

قیمت سری شیائومی 12 تی فاش شد

شیائومی که روزها و هفته‌های شلوغی را پشت سر می‌گذارد احتمالا به زودی از یک پرچمدار جدید رونمایی می‌کند. حال مشخصات و قیمت سری شیائومی 12 تی فاش شده است.

چندی پیش، ردمی کی 50 اولترا در چین رونمایی شد و حالا بعضی از سایت‌های خبری ادعا می‌کنند که این گوشی در ماه اکتبر و با نام شیائومی 12 تی پرو به بازار جهانی عرضه می‌شود؛ اما انتظار می‌رود که در کنار این مدل از یک مدل ساده‌تر به نام شیائومی 12 تی هم رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات و قیمت سری شیائومی 12 تی

در یکی از گزارشات جدید پیکربندی، رنگ‌ها و مشخصات سری شیائومی 12 تی افشا شده بود و حالا سایت خبری Snoopy Tech قیمت سری 12 تی را هم فاش کرده است.

به گفته این منبع خبری، شیائومی 12 تی 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه برای ذخیره اطلاعات خواهد داشت. این گوشی که به رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی طراحی شده، 649 یورو قیمت دارد.

شیائومی 12 تی پرو هم همین پیکربندی و رنگ‌ها را با قیمت 849 یورو دارد و همانطور که قبلاً اعلام شد ممکن است طراحی و مشخصات آن مشابه کی 50 اولترای ردمی باشد.

ردمی کی 50 اولترا

همچنین پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 12 تی پرو یک صفحه نمایش 6.67 اینچی 144 هرتزی OLED FHD+ با یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای داشته باشد. این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 که بر اساس سیستم عامل اندروید 12 طراحی شده، کار می‌کند. 12 تی پرو مطابق انتظار با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 اشاره کرد.

احتمالاً 12T پرو یک باتری 5 هزار میلی‌آمپری خواهد داشت که قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع 120 واتی را دارد. ممکن است این گوشی با دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی و مجموعه دوربین اصلی سه‌گانه‌ای متشکل از دوربین‌های 108 مگاپیکسلی (اصلی)، 8 مگاپیکسلی (اولتراواید) و 2 مگاپیکسلی (ماکرو) عرضه شود.

از طرفی، انتظار می‌رود که شیائومی 12 تی هم مشخصات مشابهی داشته باشد اما به جای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در آن از تراشه دایمنسیتی 8100 اولترا استفاده شود و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی را هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قیمت سری شیائومی 12 تی چیست؟ نظارت خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر