;
coinex

ریبوت بازی ترسناک Alone in the Dark با انتشار تریلری معرفی شد

تریلر ریبوت بازی ترسناک Alone in the Dark منتشر شد. این عنوان قرار است بازگشتی بزرگ بر روی کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی داشته باشد.

کمپانی THQ در جریان رویدادی که چند روز پیش برگزار شد از ریبوت بازی ترسناک Alone in the Dark رونمایی کرد. این بازی یک عنوان کلاسیک است که در سال‌های گذشته منتشر شده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده بود. قبلا شایعاتی مبنی بر ریبوت این بازی پخش شده بود که در نهایت با انتشار چند عکس و یک تریلر از این بازی به‌صورت رسمی رونمایی شد.

رزیدنت اویل از کمپانی Capcom سبک وحشت و بقا را ابداع کرد، اما بسیاری از افراد دیگر بر این باورند که بازی ترسناک Alone in the Dark جزء اولین نمونه‌های این سبک به‌شمار می‌رود. Alone in the Dark یکی از اولین بازی‌های ترسناک دهه 90 بود که دنباله‌های متعددی برای آن ساخته شد. آخرین نسخه این بازی و میراث آن تا دهه اول سال 2000 نیز ادامه داشت، اما در آن زمان تقریبا همه چیز برای این بازی از دست رفته بود.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 تایید شد

ریبوت بازی ترسناک Alone in the Dark با انتشار تریلری معرفی شد

در سال 2005 بود که فیلم‌ساز و منتقد Uwe Boll فیلم Alone in the Dark را منتشر کرد که نه تنها یکی از بدترین اقتباس‌‌ها از یک بازی ویدیویی بود، بلکه یکی از بدترین فیلم‌هایی است که تاکنون ساخته شده است. سپس در سال 2008 یک بازی جدید از Alone in the Dark برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد که نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد و پس از آن بازی Alone in the Dark: Illumination نیز انتشار یافت که حتی نسبت به نسخه قبلی با استقبال ضعیف‌تری از سوی بازیکنان و منتقدان روبه‌رو شد.

از زمان فیلم Alone in the Dark: Illumination تاکنون هیچ خبری از بازی ترسناک Alone in the Dark نبوده است؛ اما اکنون این فرنچایز در حال بازگشت بزرگی است. THQ Nordic رویداد بزرگ خود را با معرفی رسمی بازی Alone in the Dark که قرار است برای ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر شود، افتتاح کرد.

ریبوت بازی ترسناک Alone in the Dark با انتشار تریلری معرفی شد

این بازی در جنوب آمریکای گوتیک دهه 1920 اتفاق می‌افتد، با بازیکنانی که می‌توانند مانند بازی اصلی بین دو شخصیت امیلی هارتوود یا ادوارد کارنبی یکی را انتخاب کنند. بازیکنان Alone in the Dark پس از انتخاب شخصیت خود می‌توانند در Derceto Manor کاوش کنند، در حالیکه با دشمنان ماوراء طبیعی مبارزه می‌کنند و پازل‌های بازی را به سبک کلاسیک ترس و بقا حل می‌کنند. 30 سال از عرضه بازی اصلی می‌گذرد، بنابراین طرفداران می‌توانند انتظار گرافیک بسیار بهبود یافته، کنترل‌های مدرن و موارد دیگر را داشته باشند که برای نسل نهم در نظر گرفته می‌شود.

در حالیکه Resident Evil اصلی تحت تاثیر Alone in the Dark قرار گرفته بود، اما به‌نظر می‌رسد که این‌بار نسخه ریبوت بازی از بازسازی‌های سال‌های اخیر Resident Evil الهام گرفته است. شما می‌توانید مقداری از گیم‌پلی بازی را که به‌طور خلاصه در تریلر نشان داده شده است ببینید. از تریلر مشخص است که بازی تنها در تاریکی قرار است از یک دوربین روی شانه استفاده کند و به‌طور کلی حال و هوای بازسازی Resident Evil 2 و Resident Evil 3 را دارد.

این بازی باید حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد تا بتواند جایی برای خود در میان بازی‌های هم سبک که در سال‌های اخیر منتشر شده‌اند، پیدا کند. اما هنوز مشخص نیست که آیا می‌تواند به این سطح برسد که در سایر بازی‌های ژانر وحشت و بقا دیده می‌شود یا خیر؛ بااین‌حال، آن‌چه تاکنون نشان داده شده، امیدوار کننده به‌نظر می‌رسد و بسیاری از طرفداران خوشحال هستند و فکر می‌کنند که شاید با یک بازی جدید از Alone in the Dark روبه‌رو شوند.

هم اکنون Alone in the Dark برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی در دست توسعه قرار دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی این عنوان مورد انتظار را در پایین مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

شما هم تجربه بازی Alone in the Dark در گذشته را داشته‌اید؟ برای ریبوت این بازی توقع دارید که سازندگان چه مواردی را در نظر بگیرند تا بتوانند موفق شوند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر