;
coinex

منتظر یک بازی Soulslike برای Xbox Game Pass در روز اول انتشار باشید

ایکس باکس گیم پس میزبان یک بازی Soulslike خواهد بود که قرار است در روز اول انتشار، بر روی این پلتفرم در دسترس قرار بگیرد.

مایکروسافت هنوز همه بازی‌های جدید Xbox Game Pass را که قرار است در اوت 2022 ( مرداد تا اوایل شهریور) در دسترس قرار بگیرند، معرفی نکرده است؛ بنابراین نمی‌توان هیچ انتظاری از بازی‌های ماه سپتامبر 2022 (شهریور تا اوایل مهر)‌ داشت.

مایکروسافت تمام بازی‌های جدید Xbox Game Pass را برای سپتامبر 2022 معرفی نکرده است، اما تریلرها و اعلام تاریخ انتشار برخی بازی‌ها توسط سایر شرکت‌ها، به طرفداران سرنخی درباره عناوین ماه آینده می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 تایید شد

بازی Soulslike برای Xbox Game Pass

یک بازی Soulslike کاملا جدید قرار است به Xbox Game Pass در ماه سپتامبر 2022 راه پیدا کند و آن هم چیزی نیست جز عنوان Moonscars. این بازی یک عنوان دو بعدی و با المان‌های Soulslike است که بازیکنان در آن نقش یک جنگجو به نام گری ایرما را بر عهده می‌گیرند. هدف نهایی او یافتن مردی معروف به مجسمه ساز است که او را خلق کرده است. بازی شباهت‌هایی به سری عناوین Castlevania دارد که به‌نظر می‌رسد حالا با بازی Dark Souls روبه‌رو شده است. این اتفاق مانند یک ترکیب رویایی روی کاغذ به‌نظر می‌رسد. اما باید منتظر ماند و دید که چقدر خوب از آب در خواهد آمد.

منتظر یک بازی Soulslike برای Xbox Game Pass در روز اول انتشار باشید

مشترکین Xbox Game Pass که انتظار یک بازی Soulslike را می‌کشند، باید توجه داشته باشند که این بازی از 27 سپتامبر (5 مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Moonscars تنها نسخه بومی ایکس باکس وان را دریافت می‌کند. اما این اتفاق کمی عجیب به‌نظر می‌رسد، به این دلیل که نسخه‌های پلی استیشن 4 و 5 بازی نیز در راه است. حال با توجه به اینکه Xbox Series X با قابلیت backward compatibility خود می‌تواند به عناوین Xbox One دسترسی داشته باشد، بنابراین مشترکین Game Pass می‌توانند بدون در نظر گرفتن اینکه کدام کنسول ایکس باکس را در اختیار دارند، آن بازی را تجربه کنند.

ژانر Soulslike در سال گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و به لطف انتشار بازی Elden Ring از FromSoftware بیشتر مورد توجه قرار گرفت و تحسین تقریبا جهانی را از سوی منتقدان به‌دست آورده و رکوردهای فروش را شکسته است. موفقیت Elden Ring باعث شده است که گیمرهای بیشتری برخی از عناوین Soulslike قبلی از FromSoftware را تجربه کنند و همچنین به جلب توجه بازی‌های Soulslike جدیدی مانند Moonscars که در راه هستند، کمک شایانی کرده است.

این اولین باری نیست که شخصی فرمول سری بازی Dark Souls را به فرمتی دو بعدی تبدیل می‌کند، اما به نظر می‌رسد Moonscars یکی از برجسته‌ترین تلاش‌ها، حداقل از لحاظ بصری برای آن باشد. Moonscars از سبک هنری تیره و تاری مانند سبک‌های گوتیک استفاده می‌کند، جایی که مقایسه Castlevania از آن‌جا سرچشمه می‌گیرد.

منتظر یک بازی Soulslike برای Xbox Game Pass در روز اول انتشار باشید

زیر نور مهتاب، جنگجویی خشن از جنس خاک رس به‌نام گری ایرما با یک هدف به نبرد می‌رود و آن هم پیدا کردن مجسمه ساز و در نهایت کشف راز وجودی خود است. با تاریکی تمام نشدنی روبه‌رو شوید که می‌خواهد شما را نابود کند. در Moonscars هر مرگی درسی است که آموخته می‌شود و با غلبه بر هر چالش، حقایق جدیدی آشکار می‌شود. با محدودیت‌های مهارت‌های رزمی خود دست و پنجه نرم کنید و به توانایی‌های جدید تسلط پیدا کنید تا در دنیای دو بعدی و غیر خطی بازی شما هم به‌صورت غیر خطی عمل کرده و پیشرفت کنید. مهارت‌های خود را در نبردهای چالش برانگیز و پر از اکشن تقویت کنید و با ضربه شمشیر خود دشمنان را نابود کنید. همچنین با استفاده از سلاح‌های ویژه منحصر به‌فرد به جادوگری قدرتمند تبدیل خواهید شد.

اگر این عنوان المان‌های بازی Soulslike را حفظ کند، می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های امسال باشد که منتشر می‌شود، اگرچه رقابت جدی در این سبک برای او با Elden Ring وجود خواهد داشت.

قبل از انتشار Moonscars در 27 سپتامبر (5 مهر)، طرفداران می‌توانند بازی Soulslike دیگری به‌نام Thymesia را برای تجربه انتخاب کنند که در نوع خود می‌تواند قابل توجه باشد و بعد از آن نیز عنوان Life of P نیز در دسترس قرار خواهد گرفت که می‌تواند تجربه جالبی به‌نظر برسد. همیشه عناوین جدید در سبک Soulslike معرفی می‌شوند و به‌نظر می‌رسد که طرفداران این سبک هیچ‌ وقت با کمبود بازی مواجه نخواهند شد و می‌توانند تا هر زمان که دوست دارند به تجربه بازی‌های این سبکی بپردازند.

بیشتر بخوانید:

شما هم از تجربه بازی‌های سبک Soulslike لذت می‌برید؟ بهترین عنوانی که در این سبک تا به‌حال تجربه کرده‌اید کدام بازی است؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر