;
coinex

گلسی زد فولد 4 بهترین گوشی برای مسیریابی است؛ اما چرا؟

گلکسی زد فولد 4، جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ، چه امکانات ویژه‌ای دارد که آن را به بهترین گوشی برای مسیریابی تبدیل کرده است؟

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، بالاخره جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی نسبت به مدل قبلی یعنی گلکسی زد فولد 3 پیشرفت چشمگیری محسوب نمی‌شود، اما در این گوشی هم شاهد چند تغییر مهم هستیم که گلکسی زد فولد 4 سامسونگ را به یکی از بهترین گوشی های تاشوی سامسونگ تبدیل کرده است.

لولای این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی جمع و جورتر است، طراحی ارگونومیک آن بهبود پیدا کرده، دوربین و چیپ‌ست پیشرفته‌تر شده‌اند و یکسری آپدیت جدید در نرم‌افزار آن پیاده‌سازی شده تا برای اجرای همزمان کارها، قدرت بیشتری پیدا کند. علاوه‌براین، گلکسی Z Fold 4 از همه سیستم‌های مسیریابی ماهواره‌ای جهانی پشتیبانی می‌کند در نتیجه امکان موقعیت‌یابی در هر نقطه‌ای از جهان را فراهم می‌کند.

پشتیبانی از جی‌پی‌اس در بهترین گوشی برای مسیریابی

Galaxy Z Fold 4 از چهار سیستم ناوبری پشتیبانی می‌کند؛ یعنی جی‌پی‌اس، گالیلئو، GLONASS و BeiDou. همان‌طور که در جریان هستید، جی‌پی‌اس مخفف کلمات Global Positioning System به معنای سیستم موقعیت‌یاب جهانی است که متعلق به آمریکا است. GLONASS یک سیستم ناوبری روسی است و گالیلئو متعلق به آژانس اتحادیه اروپا است. در نهایت، BeiDou هم یک سیستم ناوبری ماهواره‌ای چینی است.

بهترین گوشی برای مسیریابی
گلکسی زد فولد 4

پشتیبانی از چند سیستم ناوبری مختلف باعث شده که گلکسی زد فولد 4 به عنوان بهترین گوشی برای مسیریابی به سیگنال‌های ماهواره‌ای بیشتری برای محاسبه موقعیت‌های مکانی دسترسی داشته باشد. در نتیجه دقت و سرعت مکان‌یابی این گوشی بیشتر است. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مثل GPSTest مشاهده کنید که گوشی شما از چه سیستم ناوبری ماهواره‌ای جهانی استفاده می‌کند.

به عنوان یک مصرف کننده نیازی به دانستن این جزئیات ندارید، فقط کافیست در جریان باشید که گلکسی زد فولد 4 همه امکانات لازم را برای تبدیل شدن به بهترین گوشی برای مسیریابی دارد و می‌تواند در هنگام استفاده از گوگل مپز و هر اپلیکیشنی که نیازمند موقعیت‌یابی دقیق است، تجربیات کاربری روانی فراهم کند.

با توجه به اینکه سرویس موقعیت‌یاب تأثیر زیادی بر مصرف باتری دارد، باید مراقب دسترسی اپلیکیشن‌ها به این سرویس باشید. بهتر است دسترسی کامل به سرویس‌های موقعیت‌یابی را برای اپلیکیشن‌های مهم مثل گوگل مپز و اپلیکیشن‌های مسیریاب فراهم کنید و در رابطه با سایر اپلیکیشن‌ها از قابلیت مجوز یک بار مصرف اندروید استفاده کنید تا فقط به صورت موقت به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی زد فولد 4، بهترین گوشی برای مسیریابی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر