;
coinex

جدیدترین تریلر بازی God of War Ragnarok منتشر شد

استودیو سونی سانتا مونیکا، جدیدترین تریلر بازی God of War Ragnarok را منتشر کرد. در این تریلر به مرور ماجراهای آتریئوس و کریتوس در بازی قبلی پرداخته می‌شود.

نام ویدیو جدید منتشر شده، Myths of Midgard است. در این ویدیو، Felicia Day و Mimir که یکی از شخصیت‌های خردمند و محبوب بازی God of War است، ماجراهای اتفاق افتاده برای آتریئوس و کریتوس را در قالب اسلایدهای انیمیشنی شرح می‌دهند. همان‌طور که می‌دانید ماموریت اصلی آتریئوس و کریتوس، رساندن خاکستر Faye به بلندترین قله سرزمین‌های نورس بود. در این خبر، جدیدترین تریلر بازی God of War Ragnarok را مشاهده خواهیم کرد.

جدیدترین تریلر بازی God of War Ragnarok

در جدیدترین تریلر بازی God of War Ragnarok منتشر شده، Felicia Day و Mimir، اتفاقات افتاده برای آتریئوس و کریتوس را شرح می‌دهند. خالق و بازیگر سریال کوتاه Dragon Age: Redemption، فیلیشا (Felicia Day) نام دارد و در سریال‌های The Guild و سوپرنچرال نیز نقش آفرینی کرده است.

جدیدترین تریلر بازی God of War Ragnarok

کریتوس و آترئوس در بازی God of War Ragnarok ، قبل از فراسیدن رگناروک به 9 سرزمین دنیای نورس سفر می‌کنند و در این سفر، در مقابل خدایان آزگاردی و هیولاهای افسانه‌ای قرار می‌گیرند که با یکدیگر متحد هستند.

با توجه به این که کمتر از سه ماه دیگر برای انتشار بازی God of War Ragnarok زمان باقی مانده است، طرفداران این گیم منتظر ویدیوهای بیشتری هستند. بنابر نزدیک بودن زمان انتشار، احتمال می‌رود در ماه‌های آینده ویدیوهای بیشتری از این گیم را مشاهده کنیم.

زمان انتشار بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، در 9 نوامبر مصادف با 18 آبان 1401 خواهد بود. اگر پیش خرید هر نسخه از این بازی توسط کاربران انجام گیرد، در هنگام بازی، دو زره Kratos Risen Snow و Atreus Risen Snow را دریافت خواهند کرد.

همچنین کسانی که نسخه 80 دلاری Digital Deluxe Edition را تهیه کنند، تعدادی آواتار برای استفاده در کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4، آلبوم موسیقی متن بازی، زره Darkdale، اسکین‌ Darkdale Attir و کتاب هنری منتشر شده توسط Dark Horse را دریافت خواهند کرد.

در ادامه تریلر بازی را مشاهده می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد جدیدترین تریلر بازی God of War Ragnarok چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر