;
coinex

برکناری کارمندان هادل نات : پلتفرم وام دهی 80 درصد کارمندان خود را اخراج کرد!

پلتفرم وام‌دهی Hodlnaut با تداوم زمستان کریپتویی اقدام به اخراج کارکنان خود نمود. برکناری کارمندان هادل نات جهت کاهش هزینه‌های شرکت صورت گرفته است.

پلتفرم وام‌دهی Hodlnaut، هشتاد درصد از کارمندان خود را اخراج کرد. این شرکت در پست روز جمعه وبلاگ خود اشاره کرد که چگونه تصمیم برای اخراج کارکنان منجر به کاهش هزینه‌های شرکت شده است.

بیشتر بخوانید: آینده بایننس کوین (BNB) در سال 2022

برکناری کارمندان هادل نات

پلتفرم مشکل دار هادل نات، 80 درصد از کارمندان خود را جهت کاهش هزینه‌های شرکت اخراج کرده است. این شرکت پیش از این به دلیل “ریزش شدید رمزارزها” قابلیت برداشت وجوه کاربران را متوقف کرده بود.

هادل نات در پست وبلاگ خود به آخرین تحولات شرکت پس از توقف برداشت وجود کاربران در اوایل ماه جاری اشاره کرد. این شرکت اخیراً درخواست خود جهت قرار گرفتن تحت مدیریت قضایی را صادر کرده است. این موضوع می‌تواند به تثبیت سلامت مالی هادل نات کمک شایانی کند.

پتلفرم وام‌دهنده ارز دیجیتال همچنین اضافه کرد که چگونه مدیریت قضایی برای شرکت مفید خواهد بود. این موضوع از انحلال دارایی‌های BTC و ETH هادل نات جلوگیری خواهد کرد. دریافت مدیریت قضایی به هادل نات کمک می‌کند تا شتاب سابق خود را به دست آورده و کل اکوسیستم را بازیابی کند.

برکناری کارمندان هادل نات : پلتفرم وام دهی 80 درصد کارمندان خود را اخراج کرد!

هادل نات به این موضوع اشاره کرد که مشتاقانه منتظر است که نسبت دارایی به بدهی را به عدد یک برساند. این شرکت پس از بهبود اوضاع امکان برداشت کل دارایی‌های رمزنگاری شده کاربران را مجدداً فعال خواهد نمود.

به گفته مقامات پلتفرم وام دهی، برکناری کارمندان هادل نات به منظور کاهش هزینه‌های شرکت صورت گرفته است. هادل نات در این راستا افزود:

حضور تیم فعلی ما در ارزیابی شرکت جهت انجام وظایف کلیدی امری ضروری تلقی می‌شود.

هادل نات تنها شرکت رمزنگاری نیست که کارکنان خود را جهت کاهش فشار مالی اخراج می‌کند. در اوایل سال جاری، شرکت‌های رمزنگاری پیشرو از جمله Crypto.com، Coinbase، Gemini و Bybit نیز با طولانی شدن زمستان کریپتویی دست به اخراج گسترده کارکنان خود زدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برکناری کارمندان هادل نات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: ethereumworldnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خوبین ببینی ت حساب من کلان وداره میاد به حساب شما و اگه ممکنه بزنید به کارت خودم خوب

    پاسخ