coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آغاز مراحل ساخت فیلم Days Gone ؛ بازی محبوبی که فیلم می‌شود!

بر اساس گزارش‌های deadline بخش فیلم و تلوزیون کمپانی سونی، مشغول ساخت فیلم Days Gone است که برگرفته از یک بازی ویدیویی با همین نام خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که برای خلق یک اثر سینمایی نویسنده نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و سونی برای تولید فیلم جدید خود، با نویسنده فیلم X-Men First Class آقای Sheldon Turner همکاری می‌کند‌. همچنین احتمال می‌رود که Sam Heughan برای هنرنمایی در نقش Deacon St. John در این اثر حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  بهترین فیلم های 2022

ساخت فیلم Days Gone بر اساس داستان بازی

اگر به دنیای بازی و سرگرمی علاقه داشته باشید، بی‌شک با عنوان Days Gone آشنا هستید. داستان و دنیای پر هرج‌ومرج این بازی توسط استودیو Bend خلق شده و این احتمال وجود دارد که برای ساخت فیلم Days Gone حتی از جزییات داستان این بازی الگو برداری شود.

Days Gone story line

داستان بازی از این قرار است که Deacon St. John که سابقه حضور در ارتش آمریکا طی جنگ افغانستان را داشته و یکی از اعضای باشگاه موتورسواران محلی است، بعد از همگیر شدن یک ویروس مرگبار تمام تلاش خود را برای یافتن همسرش به کار می‌‌گیرد.

باید گفت که خبر ساخت فیلم Days Gone بسیاری از طرفداران این عنوان را خوش‌حال و در عین‌حال شگف‌زده کرد؛ چراکه سونی اخبار زیادی در ارتباط با ادامه این بازی منتشر نکرده بود و به همین جهت طرفداران باور داشتند که Days Gone دیگر جایی در برنامه‌های آینده سونی نخواهد داشت.

سال گذشته طی انتشار گزارشی از بلومبرگ مشخص شد که سونی ساخت نسخه دوم این عنوان را در پی از دست دادن برخی از افراد کلیدی خود لغو کرده و علاوه براین، آمار فروش این بازی رسما از طرف سونی منتشر نشده است. البته این احتمال وجود دارد که بازی Days Gone فروشی بیش از 10 میلیون نسخه را تجربه کرده باشد. علاوه براین امتیاز متاتریک 71 که برای یک بازی AAA چندان قابل قبول نیست و استقبال نسبتا ضعیف طرفداران و منتقدان از این عنوان، می‌تواند از دلایل اصلی لغو توسعه نسخه دوم آن باشد.

از سوی دیگر جف راس که کارگردانی Days Gone را بر عهده داشت، پس از 20 سال همکاری با Bend تصمیم به ترک این استودیو گرفت. جف راس دلیل خود را اینگونه بیان کرد که سونی با لغو توسعه نسخه دوم Days Gone حس ناامیدی را به استودیو Bend و کارکنان آن القا کرد.

با وجود تمام موارد ذکر شده، شرکت سونی اعلام کرده که علاوه بر ساخت فیلم Days Gone، یک بازی جهان باز مشابه این اثر توسط استودیو Bend در حال توسعه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آغاز مراحل ساخت فیلم Days Gone چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر