coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ابعاد گلکسی S23 اولترا فاش شد؛ بدون تغییر قابل توجه!

ابعاد گلکسی S23 اولترا توسط یک افشاگر شناخته شده فاش شد و به گفته او این پرچمدار سامسونگ نسبت به گلکسی S22 اولترا تغییر چشمگیری ندارد.

قرار است شرکت سامسونگ اوایل سال میلادی جدید از نسل جدید پرچمدارهای سری گلکسی رونمایی کند. در چند هفته اخیر اخبار و شایعات مختلفی درباره سری گلکسی S23 بخصوص گلکسی S23 اولترا شنیده شده است. طبق آنچه تا به امروز از این پرچمدار سامسونگ فاش شده، دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا 200 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

به غیر از ابعاد گلکسی S23 اولترا چه اطلاعاتی از این گوشی فاش شده است؟

امروز بلاگر محبوب حوزه تکنولوژی iceuniverse یک گزارش اختصاصی درباره سری گلکسی S23 داشت. به گفته او ابعاد گلکسی S23 اولترا 163.4×78.1×8.9 میلی متر است. با توجه به اینکه ابعاد گلکسی S22 اولترا 163.3×77.9×8.9 میلی متر بود، گلکسی S23 اولترا کوچکتر از سری قبل است اما نه زیاد. @iceuniverse ادعا می‌کند که در تاریخ سامسونگ، گلکسی S23 اولترا پرچمداری است که کمترین تغییرات را داشته است.

بخش تجربیات کاربران موبایل شرکت سامسونگ تأیید کرده که گلکسی S23 اولترا مجهز به یک دوریبن 200 مگاپیکسلی است. در این پرچمدار از حسگر 200 مگاپییکسلی ISOCELL HP2 استفاده شده است. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و یک پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 از دیگر مشخصات مهم این محصول است.

 

ابعاد گلکسی S23‌ اولترا

علاوه بر این، سامسونگ 19 جولای (28 تیر) نشان تجاری Hexa²pixel را تأیید کرد که احتمالاً اشاره به حالت بازخوانی تصویر شش در یک دوربین این گوشی دارد. این حالت می‌تواند بار الکتریکی ایجاد شده در پیکسل‌های مجاور و میزان بازخوانی در حالت تک پیکسلی را افزایش دهد. پیکسل‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا یک خروجی تک پیکسلی ایجاد شود که می‌تواند با کاهش رزولوشن همزمان با ثابت نگه داشتن میدان دید، حساسیت را افزایش داده و باعث ارتقای کیفیت عکاسی در نور کم شود.

بر اساس گزارشات قبلی، سامسونگ گلکسی S23 اولترا مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 (SM8550) خواهد بود. کوالکام ادعا می‌کند که نشست اسنپدراگون برای سال 2022 طی سه روز از 15 تا 17 نوامبر (24 تا 26 آبان) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 در این رویداد رونمایی شود.

در گلکسی S23 اولترا از تکنولوژی اسکن اثر انگشت سه بعدی سونیک مکس استفاده شده است. این حسگر مشابه همان حسگر سه بعدی فراصوتی است که در ویوو X80 پرو، iQOO 9 پرو و گوشی‌های دیگر استفاده شده بود. با وجود تغییر کم ابعاد گلکسی S23 اولترا نسبت به سری قبل، محدوده تشخیص حسگر اثرانگشت این گوشی بزرگتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ابعاد گلکسی S23 اولترا و سایر امکانات این پرچمدار چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر