coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اطلاعات جدیدی از ردمی پد 5G فاش شد؛ اولین تبلت ردمی چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات جدیدی از ردمی پد 5G فاش شده که نشان می‌دهد این دستگاه وارد مرحله تولید انبوه شده و به زودی به بازارهای آسیا و اروپا راه پیدا می‌کند.

طبق تازه‌ترین شایعات، شیائومی در حال تولید یک تبلت جدید است که قصد دارد آن را به نام یکی از برندهای زیرمجموعه خودش یعنی ردمی راه‌اندازی کند. قبلا مشخص شده بود که نام این محصول ردمی پد 5G باشد چون در یکی از نظرسنجی‌های رابط کاربری MIUI 13 این نام مشاهده شده بود.

حالا افشاگر مشهور، میوکل شارما (Mukul Sharma) اطلاعات جدیدی از Redmi Pad 5G فاش کرده، به گفته او این تبلت در چند کشور اروپایی و آسیایی عرضه می‌شود. در توئیتی که امروز توسط شارما منتشر شده، آمده:

تولید انبوه یک تبلت ردمی جدید در چند کشور اروپایی و اوراسیایی شروع شده است. رونمایی نزدیک است …

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های شیائومی 2022

اطلاعات جدیدی از ردمی پد 5G که توسط افشاگر مشهور فاش شد

تا امروز اطلاعات زیادی از این تبلت در دسترس نبود؛ اما ماه پیش تصویری زنده از این تبلت لو رفت که طراحی پشت آن را نشان می‌داد. همچنین چند ماه پیش این تبلت در یکی از گواهینامه‌های وزارت صنعت و فناوری چین هم مشاهده شد که نشان می‌داد این دستگاه قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و وای فای 802.11ac را دارد. قبلاً همین تبلت در سایت 3C با شماره مدل 22081281AC ثبت شده بود که قابلیت پشتیبانی آن از شارژ سریع 67 واتی را نشان می‌داد.

اطلاعات جدیدی از ردمی پد 5G
تصویر لو رفته از درباره ردمی پد 5G

در گزارشات دیگر اشاره شده که این تبلت با یک چیپ‌ست مدیاتک و رابط کاربری MIUI Lite عرضه می‌شود که برای دستگاه‌های رده پایین ساخته شده است. این احتمال وجود دارد که در آینده مدل پروی این دستگاه هم عرضه شود که احتمالاً چیپ‌ست قدرتمندی خواهد داشت.

کل اطلاعاتی که در حال حاضر درباره ردمی پد 5G منتشر شده، در همین حد است؛ اما از آنجایی که این دستگاه به مرحله تولید انبوه رسیده حتماً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره محصول جدید ردمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر